Technikus tanfolyam az üzleti és intézményi kommunikációban
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
6 hónapok
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
EUR 750 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* a Seneca Alapítvány
Bevezetés
A Seneca Intézet által kínált üzleti és intézményi kommunikációs technikai kurzust érdekes képzésként mutatják be azok számára, akik a kommunikáció területén szeretnének dolgozni, vagy már elvégzik az ehhez kapcsolódó funkciókat, és szeretnék elmélyíteni tudásukat, vagy frissíteni.
A kommunikáció menedzselése kulcsfontosságú, mivel minden szervezetnek kommunikálnia kell a környezettel, valamint tudnia kell, hogyan kell azt megfogalmazni benne, különböző csatornákon és a különböző médiumokon keresztül.
Ez a kurzus a szakképzett személyzet iránti magas keresletű szakembereket képezi mind a magánszektorban, mind az állami szektorban, és minden ágazatban.
akkreditáció
Ez a 250 órás és 25 ECTS (Európai Hitelátviteli Rendszer) technikai kurzus üzleti és intézményi kommunikációban a Murcia Katolikus Egyetem (UCAM) által kiadott Diploma, a Seneca Intézet és az UCAM között aláírt megállapodás alapján. .
Tanterv
Módszertan
Ezt az üzleti és intézményi kommunikációs technikus tanfolyamot kizárólag „on-line” változatban kínáljuk.
program
A kurzus programja 12 modulból áll:
- Bevezetés a kommunikációba
- A kommunikációs osztály
- Belső kommunikáció
- Külső kommunikáció
- Gyakorlati és szakszerű információírás
- Vállalati kommunikáció
- A kommunikációs terv
- Rendezvényszervezés
- Válsághelyzet kezelése
- Reklám- és szponzori szerződések kezelése
- Intézményi kommunikáció
- Protokoll és ünnepélyes
(az egyes modulok tartalmának megismeréséhez töltse ki az űrlapot)
A program eredménye
célkitűzések
- Sajátítson el mélyreható ismereteket az üzleti és intézményi kommunikációról az információs rendszerek bevezetéséhez vagy fejlesztéséhez.
- Ismerje meg a leghatékonyabb eszközöket a médiában való szilárd aktív jelenlét eléréséhez.
- Megfelelően csatornázza a különböző belső és külső információáramlásokat, amelyek bármely entitásnál előfordulnak, legyen az állami vagy magán.
- Fejlesszen ki kritikai érzéket egy kommunikációs terv helyes és szakszerű megtervezéséhez, amely magában foglalja az összes programozott tevékenységet.
- Ismerje meg a kommunikációs menedzser egyes funkcióit, hogy hatékonyan tudja kezelni azokat a szervezetben.
- Ösztönözze az információelemzés képességét a lehetséges problémák vagy kockázatok azonosítása érdekében, és proaktív megoldásokat kínáljon.
- Felméri a stílus fontosságát, a technikák alkalmazását a hírírásban és a riportkészítésben.
- Értse és tudja, hogyan kell a reklám- és PR-akciókat a kommunikációmenedzsment támogatásaként és kiegészítéseként használni.
- Ismerje az Intézményi Kommunikáció szintjeit és az ezekben előforduló összes jellemzőt és sajátosságot.
- Merüljön el a Protocol and Ceremoniaal normáiban és szabályaiban, hogy biztosítsa minden olyan esemény sikerét, amely összehozza a személyiségeket.
Program tandíj
Ideális Diákok
Kinek lesz
- Bármilyen tudományág szakembereinek, akik szeretnék elsajátítani ezt a specializációt, hogy új munkalehetőségeket nyithassanak meg.
- Újságírás, reklám és PR szakon végzetteknek, valamint marketing szakon végzetteknek, képzésük kiegészítéseként.
- Vállalatok és intézmények kommunikációs vezetőinek, akik javítani kívánják funkcióik ellátását.
- Az Emberi Erőforrások, Marketing és Kereskedelmi területekért felelősöknek, átfogó kommunikációs ismereteikért.
- A Sajtó- és Protokoll Iroda tisztségviselőinek, akiknek új kompetenciaterületeket kell irányítaniuk.
- KKV vezetőknek, akiknek ismerniük kell a kommunikációs eszközöket üzeneteik hatékonyabbá tételéhez.