Az európai jog és politikák mestere
International Telematic University UNINETTUNO
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 500
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
célok
Ennek a Jogi Kar által vezetett távoktatási Master of European Law and Policies célja, hogy interdiszciplináris szakmai profilt képezzen az európai jog és szakpolitika szakértőjéről, amely operatív és szakmai készségeket biztosít számára, lehetővé téve számára, hogy részt vegyen a képzés különböző szakaszaiban. az európai politikák kidolgozása és végrehajtása. Az e cél eléréséhez szükséges oktatási és képzési eszközöket multidiszciplináris perspektívában nyújtják.
Ez a multidiszciplináris oktatási megközelítés szigorúan összhangban áll azzal a céllal, hogy a hallgatók olyan képességekkel rendelkezzenek, amelyek megfelelnek e kérdések transznacionális dimenziójának.
Bárhol is legyen a hallgató Rómától Milánóig, Bolognától Nápolyig, sőt külföldről is, a mesterképzés által előirányzott távolsági mobilitás lehetővé teszi mindenki számára, hogy részt vegyen benne; csak internetkapcsolatra lesz szükségük.
Oktatási struktúra
A mester egy tanévig tart, ami összesen 60 kredit ECTS összeget felel meg videóórákon, szemináriumokon, gyakorlatokon, videokonferenciákon, korrepetáláson és kutatási tevékenységeken keresztül. A tanfolyamokat videoprofesszorok tartják, akiket képzett oktatók segítenek, akik online, a Didactic Cyberspace-ben támogatják a hallgatókat az egész képzési útvonalon. Minden kurzus egy záró értékelési teszttel zárul, amelynek eredményei hozzájárulnak a felvételi fokozat kialakításához, hogy megvitassák a kurzus végi dolgozatát. A záró dolgozat egy olyan témával foglalkozik, amelyről korábban a választott tantárgy professzorával egyeztettek.
Ez a magasan képzett oktatói személyzet elismert egyetemi tanárokat, európai intézmények tisztviselőit, szakértőit és más, nemzetközi presztízsű személyiségeket foglal magában.
A beiratkozások az európai jog és szakpolitikák mesterképzésére egész évben nyitva állnak.
Az International Telematic University UNINETTUNO európai jogi és szakpolitikai International Telematic University UNINETTUNO modulokba rendezik, amelyek változó időtartamúak az egyes tanfolyamok számára elismert ECTS szerint. A tanfolyam leadását egy tanévben háromszor tervezik.
Két konkrét szakmai adat segíti Önt a tanulási tevékenységekben:
- A mentor, aki felelősséggel tartozik üdvözlésedért és felajánlja támogatását az egész mesterkurzus során, meghallgatva az igényeidet és biztosítva a legjobb feltételeket a sikeres tanulási folyamathoz;
- Az egyes tantárgyakhoz tartozó tanár / oktató, amelynek feladata a távoktatási út megkönnyítése, az eszközök biztosítása az adott tantárgy tanulmányozásában.
A tanfolyam leadási ciklusa során a tanár / oktató segítséget nyújt Önnek a képzési tevékenységek elvégzésében, javasol Önnek speciálisan kialakított képzési anyagokat, ellenőrzi a tanulás előrehaladását ellenőrző kérdések feltevésével, gyakorlatokkal és interaktív képzési foglalkozások tervezésével beszélgetések és fórumok segítségével. az oktatói oldalon a didaktikus kibertérben.
Minden egyes tanfolyamra a hallgatók kiválaszthatják a követni kívánt tanfolyamokat, legfeljebb három tanfolyamot minden egyes tanfolyamra. A kezdetektől fogva a hallgató az összes didaktikai anyaghoz önállóan férhet hozzá, a Mester összes tanfolyamához. Ezenkívül a tanfolyamok lebonyolítási ciklusában a hallgatókat egy tanár / oktató fogja támogatni, aki irányítja őt a tanulmányi tevékenységekben, aki megtervezi az osztály oktatási tevékenységét, szinkron beszélgetéseken keresztül oktató foglalkozásokat szervez, valamint virtuális tanteremeket és aszinkron a fórumokon.
A diákoknak azt tanácsoljuk, hogy az első három modultól kezdjék az utat, majd folytassák a következőt, hogy csatlakozzanak a többi résztvevőhöz és csoportot alkossanak.
Folyamatos és végső értékelés
A tantárgy modul átadása során az oktató kvalitatív és kvantitatív értékeléseket végez a tanulásról annak érdekében, hogy folyamatosan figyelemmel kísérje a tanulási folyamat eredményeit és személyre szabott támogatást nyújtson a hallgatóknak a modul végén elvégzendő értékelésre való tekintettel.
A hallgatók részvételének kvantitatív értékelését az oktató végzi, a statisztikai adatok alapján, amelyek a hallgató navigációjához kapcsolódnak a kibertér térben, a tanulási környezetek és az online oktatóeszközök hozzáférésének számát, használatának idejét tekintve. , az elvégzett gyakorlatok száma átlagos értékelés / önértékelés eredményei.
Ennek a megfigyelési tevékenységnek a kiegészítéseként az oktató ellenőrzi a hallgatók tanulási teljesítményét a virtuális tantermi foglalkozások során, a modulban szereplő videoórákon kezelt kérdésekkel kapcsolatos kérdések és gyakorlatok, valamint a tanfolyam fórumán folytatott megbeszélések révén. Az egyes tanfolyamok tanfolyam-leadási ciklusának végén a tanár / oktató végső értékelési foglalkozásokat szervez a virtuális tanteremben folytatott interjúk és / vagy ellenőrző gyakorlatok segítségével. A kvalitatív és kvantitatív értékelés visszajelzést ad a professzoroknak és az oktatóknak a hallgatók tanulási tevékenységéről, és ez képezi az alapját a mester záróvizsgájára való felvételnek.
A záróvizsga egy rövid disszertáció elkészítéséből áll, amely egy témáról kapcsolódik a mesterképzés tanórája során kezelt tárgyakhoz.
A mesterképzés megszerzéséhez a hallgatóknak meg kell szerezniük a tanfolyam szabályzatában előírt krediteket, beleértve a záróvizsgának megfelelő krediteket is.
A mester felsőfokú oktatási tevékenységeinek befejezése után a leginkább megérdemelt hallgatók az európai és nemzetközi intézményekben vehetnek részt képzési időszakokban.
A mester felvételéhez szükséges követelmények
Ez a mester európai és nem európai hallgatóknak szól, akik egyetemi diplomával rendelkeznek.
Didaktika
A képzési tevékenységek az interneten, portálunk „Mester” részében zajlanak, amely az első olyan portál, amely világszerte 5 nyelven folyik: olaszul, angolul, franciául, arabul és görögül.
A pszicho-pedagógiai modell, amelyet az „Európai Jog és Politikák” mesterképzésben is alkalmaznak, konkretizálja a váltást:
- A tanár központi szerepétől a tanuló központi szerepéig;
- A tudásátadástól a tudásalkotásig;
- A passzív és versenyképes tanulástól az aktív és együttműködő tanulásig.
A hallgatók aktív szerepet játszanak a tanulás előrehaladásában, és bárhol és bármikor tanulhatnak. Tanulási útjuk során a hallgatókat egy online oktató rendszer irányítja, amely képes megkönnyíteni tanulási és web-alapú kommunikációs folyamatukat, és ellátni őket egy adott tantárgy tanulmányának sikeres elvégzéséhez szükséges eszközökkel.
Az online oktatást a hallgatók osztályaiban szervezik, egy olyan fejlett napirenden keresztül, amely képes felismerni az egyes felhasználókat és nyomon követni a képzési tevékenységeket, valamint kvantitatív és kvalitatív értékelést adni minden egyes hallgató tanulási folyamatáról.
Hogyan tanulhatok
A beiratkozott hallgatóknak követniük kell a didaktikus kibertérben tervezett összes tevékenységet.
Didaktikus kibertér
Az internet-alapú képzési tevékenységek egy Didactic Cyberspace nevű webalapú makraterületen zajlanak. A didaktikus virtuális térben a képzési és tanulási folyamat zajlik, és a hozzáféréseket testreszabott bejelentkezés és jelszavak révén diverzifikálják, az oktatási út szereplőinek - professzorok, oktatók és hallgatók - szerepe alapján. Ez a három felhasználói kategória ugyanazt az információt érheti el az egyes témákkal kapcsolatban. Pontosabban, a professzor és az oktató módosíthatja vagy kicserélheti a képzési anyagokat, és újakat adhat hozzá a tanfolyam teljes időtartamára, míg a hallgató rendelkezhet saját területtel, ahol adatokat, információkat és személyes jegyzeteket tartalmazhat.
A hallgató hozzáférhet:
- A kinevezett tanári professzor oldala;
- Az oktató oldala.
Ezeken az oldalakon találhatók azok a tanulási környezetek, ahol elérhető:
- Képzési anyagok, amelyek a kurzus tartalmát képviselik: digitalizált videóórák, beleértve a könyvjelzőket, amelyek lehetővé teszik a könyvek hiperszöveges és multimédiás összekapcsolását, kiválasztott bibliográfiai referenciákat, a gyakorlatok szövegét, a kiválasztott weboldalak listáját. A dinamikus könyvjelzők rendszerének köszönhetően az internetes video tanfolyamok hipertextuális jellegűek, lehetővé téve a különböző navigációs szinteket: egy leckéből a másikba, egy lecke alá tartozó tárgyak között, az ugyanazon tárgyhoz tartozó anyagok között.
- Távoktatás. Az energiagazdálkodás mesterképzésre beiratkozott hallgatókat a tanulmányi út minden lépésében telematikai professzorok-oktatók segítik. A telematikai professzor-oktató a tanulási folyamattal együtt útmutatást és állandó jelenlétet jelent.
- Szinkron módon, a didaktikus kibertérben megvalósított beszélgetések, videocsevegések, video- és audiokonferenciák, valamint a Második Élet Uninettuno-szigetén létrehozott háromdimenziós tanterem segítségével.
- Diakronikus módon, olyan eszközök révén, mint az e-mail és az internetes vitafórumok. Az adott tantárgy témáihoz kapcsolódó vitafórumok lehetővé teszik a párbeszéd bővítését és az együttműködésen alapuló tanulás elindítását, és lehetőséget adnak az önálló gondolkodásra a megvitatott kérdésben és a folytatott tanulmányi tevékenységekben.
- Virtuális tanterem a második élet Uninettuno-szigetén. Az Uninettuno (Nemzetközi Telematikai Egyetem) Tudásszigeten egy 3D előadótermet valósítottak meg, amelyet ennek a mesterkurzusnak szentelnek. Ebben a környezetben a hallgatók és a professzorok / oktatók avatarai hangjukkal kölcsönhatásba lépnek az Uninettuno háromdimenziós világában. Gyakorlati munkát, értékelési teszteket és videokonferenciákat folytatnak a mesterképzés főhőseivel, akik avatárjaikon keresztül részt vesznek, valamint valós idejű gyakorlati tevékenységeket folytatnak a professzorok / oktatók avatárai vezetésével.
Az Uninettuno Tudás-sziget második életének virtuális tantermében a hallgatók és a tanárok / oktatók együttműködve és kooperatív módon tanítanak és tanulnak; építenek és megosztanak ismereteket a különböző politikai, kulturális és vallási környezetbe tartozó emberekkel, szembesülnek a párbeszéddel, a kulturális különbségekkel, megvalósulnak a szocializációs folyamatok, valamint új ismeretek jönnek létre.
Célhallgatók és követelmények
A Master European Law and Policies célja minden olyan hallgató, aki egyetemi diplomával rendelkezik, és szeretné bővíteni a közösségi tevékenységek végrehajtását szabályozó dinamikával kapcsolatos sajátos ismereteit, különösen jogi és adminisztratív szempontból. Különösen az Euro-Design modul új kiadásokba foglalásának köszönhetően a Mester új szakembereket képezhet ezen a területen, és átadhatja azokat a kompetenciákat, amelyek szükségesek egy olyan szakmai profil létrehozásához, amely képes az európai alapok azonosítására és megszerzésére a keretben. a Bizottság hivatalos programjainak A Mester nagyon jó képzési és szakképzési lehetőséget jelent a nem kormányzati szervezetekben, magáncégekben, tanácsadó cégekben, minisztériumokban és más helyi és országos állami szervekben dolgozó szolgáltatók számára. Legalább két idegen nyelv jó ismerete szükséges.
Származási helyétől függetlenül - amely lehet Róma, Milánó, Bologna, Torino, Nápoly, Firenze vagy akár külföldről is - az Uninettuno Jogi Kar által működtetett európai jogi és szakpolitikai mesterképzés minden hallgatónak megcélozva, aki ad diplomát szeretne bővíteni a közösségi tevékenységek végrehajtását szabályozó dinamikával kapcsolatos sajátos ismereteiket, különösen jogi és adminisztratív szempontból. Különösen az Euro-Design modul új kiadásokba foglalásának köszönhetően a Mester új szakembereket képezhet ezen a területen, és átadhatja azokat a kompetenciákat, amelyek szükségesek egy olyan szakmai profil létrehozásához, amely képes az európai alapok azonosítására és megszerzésére a keretben. a Bizottság hivatalos programjainak A Mester nagyon jó képzési és szakképzési lehetőséget jelent a nem kormányzati szervezetekben, magáncégekben, tanácsadó cégekben, minisztériumokban és más helyi és nemzeti szintű állami szervekben dolgozó szolgáltatók számára. Legalább két idegen nyelv jó ismerete szükséges.
Hogyan lehet beiratkozni
Iratkozzon fel közvetlenül az internetes oldalra az Igazgatási Titkárságon keresztül, kitöltve a konkrét online űrlapot, és hitelkártyával vagy banki átutalással fizetve a relatív díjakat. Az online adminisztrációs űrlap kezeli a hallgató karrierjéhez kapcsolódó összes adminisztratív tevékenységet. A titkárság a beiratkozást egy e-mail küldésével nyugtázza, amely tartalmazza az érettségi számot, a felhasználói azonosítót és a jelszót.
Beiratkozási díjak
A Master beiratkozási díja 2500 €.
* Ezeket a beiratkozási díjakat kizárólag az Olaszországban lakó hallgatók számára tartják fenn.
Belépők
Tanterv
A mesterképzés egy tanévig tart, összesen 60 ECTS kredittel, videóleckékre, szemináriumokra, interaktív tantermekre, oktatóanyagokra, videokonferenciákra és kutatási tevékenységekre osztva. A modulokat videoprofesszorok adják le képzett oktatók segítségével, akik online követik a hallgatókat a didaktikai kibertérben a teljes képzési folyamat során. A mesterképzés minden modulja egy végső értékelő teszttel zárul, amelynek eredménye megegyezik a mesterképzés záródolgozatának megvitatására való felvételi osztályzat meghatározásában. A mesterszak záródolgozat a választott tárgy tanárával egyeztetett témában készül.
A magasan képzett oktatói kar neves egyetemi tanárokból, európai intézmények tisztviselőiből, szakértőkből és más nemzetközileg elismert személyiségekből áll.
Az Európai Uniós tanulmányok: Kultúrák és történelem, politikák és globális perspektívák mesterképzésre egész évben lehet jelentkezni.
International Telematic University UNINETTUNO az Európai Uniós tanulmányok mesterképzésének valamennyi kurzusa: kultúrák és történelem, politikák és globális perspektívák modulokba szerveződik, amelyek időtartama a modulnak ítélt oktatási kreditek függvényében változik, és amelyek teljesítése háromszor megismétlődik. a tanévet.
Accanto a te, per sostenerti nel tuo percorso formativo, ci sono due specifiche figure professionali:
- A Mentor , aki az Ön fogadásáért felelős, és támogatást nyújt Önnek a teljes mesterképzés során, meghallgatja igényeit, és biztosítja a legjobb feltételeket a tanulási folyamat eredményes végrehajtásához;
- A professzor/oktató feladata, hogy megkönnyítse az online tanulási utat, és olyan eszközöket biztosítson Önnek, amelyek segítségével nyereségesen közelítheti meg a tantárgy tanulmányozását.
Az egyes modulok átadási ideje alatt a professzor/oktató követni fogja Önt a tanítási tevékenység során, ad hoc tananyagokat ajánl, ellenőrzi tanulási előrehaladását követő kérdések és gyakorlatok segítségével, és megtervezi a tanítási interakciókat az interaktív órán, chat, Virtuális Tanterem és Fórum, amelyeket a Tanítási Kibertér oktatói oldalán találhat meg.
A hallgatók minden egyes kurzuskiadásnál kiválaszthatják azokat a kurzusokat, amelyeket fel szeretnének venni, előadásonként legfeljebb három tanítást. A hallgatónak azonnal rendelkezésére áll az összes tananyag az egyéni tanuláshoz az egyes mesterképzésekhez. Ezen túlmenően a tanítási időszak alatt a hallgatót a professzor/oktató támogatja, aki irányítja a tanulásban, a Napirendben megtervezi az óra tanítási tevékenységét, szinkron oktatói foglalkozásokat szervez az Interaktív osztályban, chat és virtuális tanterem, valamint aszinkron a fórumon.
A hallgatóknak azt tanácsoljuk, hogy kezdjék a kurzust az első három modulból, majd folytassák a következő modulokkal, hogy klasztert hozzanak létre a többi résztvevővel.
Félidős és záró értékelés
A modul lebonyolítása során az oktató minőségi és kvantitatív tanulási értékeléseket végez annak érdekében, hogy folyamatosan nyomon kövesse a tanulási előrehaladás eredményeit, és személyre szabott támogatást nyújtson a hallgatóknak a modul végén az értékelés megszerzéséhez.
A hallgatói részvétel kvantitatív értékelését az oktató végzi el a hallgatónak a Didaktikai Kibertérben való navigálásával kapcsolatos statisztikák alapján, a hozzáférések száma és a Tanulási környezetek, valamint az Online Tutoring eszközök használatának ideje, a teljesített gyakorlatok száma tekintetében. és átlagos értékelés/önértékelés.
Ennek a megfigyelésnek a kiegészítéseként az oktató ellenőrzi a tanulók tanulási előrehaladását az Interaktív osztálytermi foglalkozások során, a modul videóóráinak témáihoz kapcsolódó utókérdéseken és gyakorlatokon, valamint a modul fórumán folytatott megbeszéléseken keresztül. Az egyes modulok lebonyolítási időszakának végén a professzor/oktató végső áttekintést szervez interjúk és/vagy nyomon követési gyakorlatok révén. A kvalitatív és kvantitatív értékelés eredménye képezi az alapját a Tutor célzott kezdeményezéseinek a tanulók tanulásának fokozása érdekében, valamint a mesterképzési záróvizsgára bocsátásnak.
A záróvizsga a mesterórákon elhangzott kurzusokhoz kapcsolódó témában készült dolgozat megbeszéléséből áll.
A mesterképzés megszerzéséhez a hallgatónak meg kell szereznie a tantárgyi szabályzatban előírt krediteket, beleértve a záróvizsgával kapcsolatosakat is.
A mesterképzés felsőoktatási tevékenységének befejezéséhez nemzetközi és európai intézményekben biztosítanak szakmai gyakorlatot a legérdemesebb hallgatók számára.
Képtár
Ideális Diákok
Az Európai Uniós tanulmányok mesterkurzusa: Kultúrák és történelem, politikák és globális perspektívák minden olyan főiskolai diplomával rendelkező hallgató számára készült, aki szeretné fejleszteni sajátos ismereteit a Közösség tevékenységeinek teljesítményét szabályozó dinamikáról, különösen jogi és adminisztratív szempontból. nézőpont. Különösen annak köszönhetően, hogy az Euro-tervezés modul új kiadásába bekerült, a mesterképzés képes új szakértőket képezni ezen a területen, és átadni azokat a készségeket, amelyek szükségesek egy olyan professzionális személyiség létrehozásához, amely képes azonosítani és felhasználni az európai az Európai Bizottság hivatalos programjain belül. Emellett a mesterképzés kiváló képzési és szakmai fejlődési lehetőség a civil szervezetekben, magáncégekben, tanácsadó cégekben, minisztériumokban és más közintézményekben dolgozó szakemberek számára helyi, országos és nemzetközi szinten egyaránt. Munkaképes angol nyelvtudás szükséges.