
Mester in
Mester a vállalati kommunikációban ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona

Bevezetés
A vállalati kommunikáció mestere lehetővé teszi a fő koncepciók és a meglévő munkaeszközök megismerését és megvalósítását digitális platformokon, például blogokban, mikroblogokban, közösségi hálózatokban.
A társadalmi, gazdasági és üzleti területen globális látványosság változásaival nézünk szembe. Ez indokolja az új digitális platformok ismeretének és elsajátításának szükségességét, megfelelő kiaknázását, és ezáltal elősegíti a szervezetek és ügyfeleik közötti új kommunikációs dinamikát.
Mindezekkel átveheti a Kommunikációs Igazgató tisztségét, garantálva az átlátható, kétirányú kommunikációt, valamint a társaság hírnevének, imázsának és hitelességének verhetetlenségét.
Az ISEB-en tanulva megkapja a szakértők és az oktatók tanácsát, akik a tanulmányi módszerrel együtt biztosítják a szakmai sikert.
Ki az?
A vállalati kommunikáció Mestere azoknak a szakembereknek szól, akik fejleszteni akarják tudásukat és készségeiket az üzleti kommunikáció és a közkapcsolatok területén.
célkitűzések
- Megérteni az új környezetet, amelyben a kommunikációs stratégia kibontakozik.
- Konszolidálja a márkák és termékek helyzetét, támogatva a marketing célokat.
- Kezelje és hozzon létre vállalati hírnevet és képet, a szervezet vagy a vállalat általános céljaival összhangban.
- A kommunikáció adaptálása a különböző szervezeti modellek ismeretével.
- Gyakorlati és elméleti ismeretekkel rendelkezik a kommunikáció és az érintettek megfelelő menedzsmentjéhez szükséges eszközökről és technikákról.
- Használjon technikai és vezetői képességeket a válsághelyzetek kezelésére a PR-en keresztül, ezáltal bizalmat és hitelességet érve el a különféle közönségekben.
- Képes átfogó kommunikációs terveket kidolgozni és létrehozni.
- Tanítsa meg a PR-igazgatókat a készségek előmozdításához és reaktív kampányaihoz szükséges készségek elsajátításához.
- Készítse elő a hallgatót arra, hogy befolyásolja a szervezet lakosságának hozzáállását és véleményét.
- Vegyen részt a reklám, az imázs és a vállalati identitás megfelelő kezelésében.