
BA in
Bachelor of Arts (kitüntetések) a Hotel Management (University of Essex) Kaplan Singapore

Bevezetés
A Hotel Management Bachelor of Arts (Hons) ötvözi mind a szakmai tapasztalatokat a menedzsment elmélettel, hogy a hallgatók speciális készségekkel rendelkezzenek, hogy sikeres vezetővé váljanak a vendéglátóiparban.
Ez a fok a Hat hónapos gyakornoki program az AccorHotels vagy a Ponte Group számára, amely felhatalmazza és lehetővé teszi a tanulók számára, hogy tanuljanak olyan releváns, vonzó és szigorú környezetben, amely a legfontosabb működési és irányítási folyamatokra koncentrál. A hallgatók lehetőséget kapnak arra is, hogy együttműködjenek a szálloda vezetőségével és egy tanácsadói projekten dolgozhassanak, hogy elemző megoldást készítsenek az iparral szembenézett valós problémákra.
Szakmai akkreditáció
A Hotel Management Diploma BA (Hons) akkreditációja az Hospitality Institute.
Struktúra és tartalom
Ez a képzési program legalább 18 hónap teljes munkaidőben teljesíthető. Az alábbiakban a program struktúrája látható:
Hotel Menedzsment (5. szint)
- Folyamatos szakmai fejlődés
- A hotel üzemeltetésének biztosítása 2
- A felhasználói élmény biztosítása 2
- Szálloda üzemeltetése 2
- Ipari háttér 2
- Az ügyfél-tapasztalat 2
Hotel menedzsment (6. szint)
- Értekezés
- Konzultációs projekt
- Hotel Operations 3
- Emberi erőforrás menedzsment
- Ipari háttér 3
- Az Ügyfél tapasztalata 3
További információért töltse ki a kérdőívet, hogy programtanácsadóink visszajelzéseket kaphassanak Önökre.
Belépési követelmények
Ez a képzési program elfogadja a képesítések széles körét, amelyek magukban foglalják:
- Polytechnic Diploma
- Kaplan Diploma
- Az egyéb privát diplomákat és / vagy külföldi végzettségeket eseti alapon értékelik
Minden esetben a végső döntés a programba való felvételre az egyetemre tartozik.
Angol követelmények
A pályázóknak meg kell felelniük az egyetem angol nyelvi követelményeinek
Karrier kilátások és lehetőségek
A sikeres befejezése után a program a diplomások megszerzett szilárd tudás és készségek, hogy kitűnjön a folyamatosan változó környezetben a vendéglátóiparban. A diploma megszerzése után a diákok választhatják, hogy a következő feladatokat követik (de nem kizárólag):
- Szállásigazgató
- Catering Manager
- Concierge Services Manager
- Vevőszolgálati Menedzser
- Eseményszervező
- Élelmiszer- és italkezelő
- Vendégkapcsolati menedzser
- Hotel menedzser
- Takarékszolgáltató
- Humán erőforrás menedzser
- Étterem vezető
- Retail Manager
- Értékesítési és marketing menedzser
- Tour Manager