
MSc in
Master of Science in Marketing (University College Dublin) Kaplan Singapore

Ösztöndíjak
Bevezetés
University College Dublin
Az intézmények világszerte az első 1% -a közé tartozik, és az AACSB (USA), AMBA (Egyesült Királyság) és az EQUIS (Európa) „Triple Crown” akkreditációval rendelkező elit üzleti iskoláinak egyike, a dublini University College (UCD) kiváló minőségű. Mesterfokozat a szakemberek céljainak elérésében.
A Dublin University (UCD) által a Kaplanon keresztül szingapúri programokkal odaítélt valamennyi fokozatot a Kínai Tudományos Csere Szolgálati Központja (CSCSE) akkreditálja, amely a Kínai Népköztársaság Oktatási Minisztériumához tartozik.
A Master of Science in Marketing program célja a szakemberek számára, akik el akarják érni a marketinget, felgyorsíthatják karrierjük növekedését, és hálózatukat hasonló gondolkodású üzleti vezetőkkel építhetik. A program szilárd alapot nyújt a márka menedzsment és marketing kulcsfontosságú területein.
A hallgatók megszerzik a szükséges elméleti ismereteket, elemzési készségeket és módszertant a karrierjük növelésére a marketing és a vállalati kommunikáció világában.
Struktúra és tartalom
Ezt a mesterképzési programot legalább 18 hónapon belül teljes munkaidőben lehet elvégezni. Az alábbiakban a program felépítése látható:
Core Modules
- Szervezeti magatartás
- Globális stratégiai menedzsment
- Vállalati pénzügyi menedzsment
- Kutatási dokumentum 1
- Kutatási dokumentum 2
Pathway Modulok
- Márka menedzsment
- Vállalati marketing stratégia
- Marketing kommunikáció
Az 1. és a 2. kutatási munkát a 12., illetve a 18. hónap végére kell benyújtani.
Belépési követelmények
Ez a Master's Degree program elfogadja a széles körű képesítések, amely magában foglalja:
- Bármely tudományág alapképzése.
- Azokat a jelentkezőket, akik nem rendelkeznek alapképzettséggel, de rendelkeznek megfelelő szakképesítéssel és szakmai tapasztalattal, eseti alapon veszik figyelembe.
Angol Követelmények:
A pályázóknak meg kell felelniük az egyetem angol nyelvi követelményeinek.
szállítási mód
Mindegyik modul 9 hét alatt kerül átadásra. A leckéket általában a harmadik héten tartják 5 egymást követő napon (beleértve a hétköznapokat és a hétvégéket is).
Mindegyik modult 24 érintkezési óra támogat. Az osztályokat általában hétvégén és esténként hétköznapokon végzik.
Értékelési módszerek
Minden egyes osztályt osztály-részvétel, írásbeli feladatok, projektek és vizsgák bármely kombinációjával értékelnek. Az értékelési módszerek az egyes modulok követelményei szerint változhatnak.
Végzettség és diploma
Azok a hallgatók, akik sikeresen teljesítik és teljesítik a program felépítésében előírt modulokat, a dublini University College marketing diplomáját kapják.
A mesterképzés ugyanaz lesz, mint az egyetemi diplomások.
Programdíjak
A teljes díj magában foglalja az egyetemi regisztrációt, előadásokat / oktatóanyagokat / műhelyeket és olyan értékeléseket, mint például feladatok / tesztek / vizsgák / projektek (ahol alkalmazható), a digitális digitális program program anyagai, a fok (ha megszerezték) és az átirat.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Online Master of Science in Digital Marketing és E-Commerce
- Spain Online, Spanyolország
Master of Science in Digital Marketing
- DeKalb, Amerikai Egyesült Államok
Nemzetközi Marketing MSc (online)
- London, Egyesült Királyság