Master in Management - Digital Marketing Major
Warsaw, Lengyelország
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje *
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 5520 / per year **
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
* a nem EU-s pályázóknak javasoljuk, hogy a vízumkérdések miatt minél hamarabb jelentkezzenek.
** 1st year tuition
Bevezetés
The Digital Marketing program is a new, innovative specialization in the field of management, conducted in English.
The studies are intended to educate a modern marketing manager who:
- Proficiently moves through the conditions of the digital economy, understands the contemporary world and the modern client.
- Knows how the Internet can change not only marketing but also the whole organization and knows how to effectively implement such a change.
- Understands how modern technologies, i.e. social media, mobile, artificial intelligence, or automation, change the functioning of the company.
- Will be able to effectively create a strategy, plan, and tasks related to internet marketing (including social media marketing).
- Perfectly knows and is able to use tools related to on-line promotion (e.g. Facebook Ads, Google Adwords, systems for marketing automation, or e-mail marketing systems).
- Knows how to start up and run an online store, understands the possibilities resulting from the use of online business models (e.g. crowdsourcing, sharing economy, model freemium, etc.).
- Perfectly knows web analytics, can use tools such as Google Analytics, Brand24, Sotrender, and many others.
- Knows the basics of computer graphics and the preparation of online video materials.
- Can cooperate in a virtual environment (virtual teams).
- During his/her studies, was in continuous contact with e-marketing and e-business practices.
- Recognizes the development opportunities of any organization, resulting from the phenomenon of digital transformation, through which every company or institution passes.
- Can function freely in an international environment since the program is conducted in English.
The program's partners:
Unique Values
- The partners of the studies are recognized brands from the digital world, including Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat which offer students among others internships, certification programs, free access to online tools, guest lectures, and meetings with practitioners.
- The program of the major is composed of many core subjects (over 800 didactic hours), carried out in the form of interactive workshops, seminars, exercises, computer laboratories, and lectures.
- Classes are taught by extraordinary lecturers and high-class e-marketing specialists with huge experience in e-marketing and e-business.
- Students are in direct contact with companies from the new technology sector, taking part in classes with practitioners and implementing projects in the area of e-marketing and e-business for specific companies.
- A graduate of the major in Digital Marketing will gain a huge range of specific competencies and skills allowing for quick career-building practically in every company.
- Students are encouraged to take advantage of a six-month stay in one of the 200 renowned universities from around the world as part of an international exchange program. Additionally, the students have the opportunity to go for a paid internship abroad.
- Graduates receive a Master's in Management diploma. Additionally, they get a diploma's supplement stating that the graduate has finished a major in Digital Marketing.
- Studies are conducted in a full-time mode.
Belépők
Tanterv
Tanfolyamok
- Mesterséges intelligencia az üzleti életben
- Digitális átalakítás
- Üzleti adatbányászat
- Projektmenedzsment alapelvei
- CRM és marketing automatizálás
- Digitális tanácsadó projekt
- Ügyfélportfólió elemzése
- Virtuális csapatok
- Digitális marketing II
- E-kereskedelem és e-business stratégia
- Digitális analitika
- Közösségi média marketing
- Videó és grafikai tervezés
- Web tervezés és menedzsment
- Ügyfélélmény-kezelés
- A virtualizáció jogi vonatkozásai
Órarend
- Teljes munkaidős programok
A foglalkozások hétfőtől péntekig délelőtt és délután zajlanak.
Képtár
Rangsorok
A program eredménye
Mit nyersz a tanulmányaiddal
Tanulmányai során ismeretekre, készségekre és szociális kompetenciákra tesz szert többek között:
- Az Internet és hálózati technológiák átfogó alkalmazása a marketingben - e-marketing stratégiák, tervek, feladatok kidolgozása.
- Weboldalak készítése és kezelése.
- Együttműködés és kapcsolatok kezelése modern ügyféllel.
- A cég népszerűségének növelése a hálózatban (e-promóció).
- Szerszámkezelés, pl Google Adwords és Google Analytics, Facebook hirdetések és marketingautomatizálás, CRM vagy elemző rendszerek.
- Az ügyfelekkel való interakció tervezése és lebonyolítása közösségi média segítségével (social media marketing).
- Információk online elemzése (webes elemző).
- IT projektmenedzsment és az ezeket a projekteket megvalósító csapat irányítása.
- Virtuális csapatmenedzsment.
- A mesterséges intelligencia alkalmazása az üzleti életben.
- E-marketing projektek gyakorlati megvalósítása kiválasztott cég számára.
- Számítógépes grafika és videószerkesztés alapjai.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjak a legjobb jelölteknek
Azok a nappali tagozatos képzésre jelentkezők, akik a felvételi teszten elért pontszámok legalább 80%-át megszerezték, pályázhatnak a „Legjobb jelöltek ösztöndíjára”.
A díjazott jelölteket rangsorolási rendszer alapján választják ki.
Az ösztöndíj elnyerésére csak a július 15- ig benyújtott pályázatot vesszük figyelembe. Erről az ösztöndíjban részesült jelölteket legkésőbb július 31-énértesítjük.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek a tanulmányok után
Az angol nyelvű digitális marketing szak elvégzése után az alábbi területeken dolgozhatsz:
- „Hagyományos” cégek (ún. „tégla és habarcs”), amelyek az internetet és az internetes marketinget promóciós vagy értékesítési tevékenységük szükséges kiterjesztéseként kezelik.
- „Átalakodó” vállalatok (ún. „tégla és kattintás”), akik az internet adta új lehetőségeket kívánják kihasználni az ügyfelek megszerzésében, a jelenlegi ügyfelekkel való együttműködésben, valamint az üzleti modell átfogó átalakításában (ún. digitális átalakítás").
- Internetes cégek (ún. "pure clicks"), akik szeretnék megerősíteni pozíciójukat a virtuális piacon, és még jobban kiaknázni működésükben a digitális környezet előnyeit és lehetőségeit.
- Tanácsadó cégek, interaktív ügynökségek, közösségi média ügynökségek stb., amelyek Internettel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtanak más cégeknek.
- Az új technológiai szektor vállalatai.
- Induló vállalkozások és bármilyen új üzleti vállalkozás.
Példák azokra a szakmákra, amelyekre a program végzettje jól felkészült:
- Digitális marketing menedzser
- Közösségi média marketing menedzser
- Digitális átalakítási tiszt
- Marketing menedzser / marketing koordinátor
- Marketing és kommunikációs menedzser
- Kapcsolatkezelési elemző
- Projekt menedzser
- Digitális marketing tanácsadó
- E-kereskedelmi menedzser
- Közösségi menedzser
- Webelemző
Akkreditációk
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.