Master in Management - digitális marketing szak
Kozminski University
Kulcs információ
Campus helye
Warsaw, Lengyelország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 5 520 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 1. éves tandíj
Bevezetés
A Digital Marketing program egy új, innovatív specializáció a menedzsment területén, angol nyelven.
A tanulmányok célja egy modern marketing menedzser oktatása, aki:
- Szakképzetten mozog a digitális gazdaság körülményei között, megérti a mai világot és a modern ügyfeleket.
- Tudja, hogyan változtathatja meg az internet nemcsak a marketinget, hanem az egész szervezetet, és tudja, hogyan lehet hatékonyan végrehajtani egy ilyen változást.
- Megérti, hogy a modern technológiák, azaz a közösségi média, a mobil, a mesterséges intelligencia vagy az automatizálás hogyan változtatják meg a vállalat működését.
- Képes hatékonyan stratégiát, tervet és feladatokat létrehozni az internetes marketinggel (beleértve a közösségi média marketingjét) kapcsolatban.
- Tökéletesen ismeri és tudja használni az online promócióhoz kapcsolódó eszközöket (pl. Facebook hirdetések, Google Adwords, marketing automatizálási rendszerek vagy e-mail marketing rendszerek).
- Tudja, hogyan kell elindítani és működtetni egy online áruházat, megérti az online üzleti modellek használatából adódó lehetőségeket (pl. Crowdsourcing, megosztásgazdaság, modell freemium stb.).
- Tökéletesen ismeri a webes elemzést, használhat olyan eszközöket, mint a Google Analytics, a Brand24, a Sotrender és még sokan mások.
- Ismeri a számítógépes grafika alapjait és az online videoanyagok elkészítését.
- Tud együttműködni virtuális környezetben (virtuális csapatok).
- Tanulmányai során folyamatos kapcsolatban állt az e-marketinggel és az e-üzleti gyakorlatokkal.
- Felismeri bármely szervezet fejlődési lehetőségeit, amelyek a digitális átalakulás jelenségéből adódnak, amelyen keresztül minden vállalat vagy intézmény áthalad.
- Szabadon működhet nemzetközi környezetben, mivel a program angol nyelven folyik.
A program partnerei:
Egyedi értékek
- A tanulmányok partnerei a digitális világ elismert márkái, köztük az Accenture, a Sotrender, a Brand24, a Salesmanago, a NapoleonCat, amelyek többek között szakmai gyakorlatokat, tanúsítási programokat, ingyenes online eszközökhöz való hozzáférést, vendég előadásokat és gyakorlókkal való találkozókat kínálnak a hallgatóknak.
- A szak programja számos alapvető tantárgyból áll (több mint 800 didaktikai óra), interaktív műhelyek, szemináriumok, gyakorlatok, számítógépes laboratóriumok és előadások formájában.
- Az órákat rendkívüli oktatók és magas szintű e-marketing szakemberek tanítják, akik hatalmas tapasztalattal rendelkeznek az e-marketingben és az e-üzletben.
- A diákok közvetlen kapcsolatban állnak az új technológiai szektor vállalataival, részt vesznek a gyakorlókkal folytatott órákon, és projekteket hajtanak végre az e-marketing és e-business területén bizonyos vállalatok számára.
- A digitális marketing szakon végzettek speciális kompetenciák és készségek széles skáláját szerezhetik meg, amelyek lehetővé teszik a gyors karrierépítést gyakorlatilag minden vállalatnál.
- A hallgatókat arra ösztönzik, hogy nemzetközi csereprogram keretében vegyenek igénybe hat hónapos tartózkodást a világ 200 neves egyetemének egyikében. Ezenkívül a hallgatóknak lehetőségük van fizetett szakmai gyakorlatra külföldre.
- A diplomások menedzseri diplomát kapnak. Ezenkívül oklevélmellékletet kapnak arról, hogy a diplomás befejezte a digitális marketing szakot.
- A tanulmányokat teljes munkaidőben végzik.
Belépők
Tanterv
Tanfolyamok
- Mesterséges intelligencia az üzleti életben
- Digitális átalakítás
- Üzleti adatbányászat
- Projektmenedzsment alapelvei
- CRM és marketing automatizálás
- Digitális tanácsadó projekt
- Ügyfélportfólió elemzése
- Virtuális csapatok
- Digitális marketing II
- E-kereskedelem és e-business stratégia
- Digitális analitika
- Közösségi média marketing
- Videó és grafikai tervezés
- Web tervezés és menedzsment
- Ügyfélélmény-kezelés
- A virtualizáció jogi vonatkozásai
Órarend
- Teljes munkaidős programok
A foglalkozások hétfőtől péntekig délelőtt és délután zajlanak.
Képtár
Rangsorok
A program eredménye
Mit nyersz a tanulmányaiddal
Tanulmányai során ismeretekre, készségekre és szociális kompetenciákra tesz szert többek között:
- Az Internet és hálózati technológiák átfogó alkalmazása a marketingben - e-marketing stratégiák, tervek, feladatok kidolgozása.
- Weboldalak készítése és kezelése.
- Együttműködés és kapcsolatok kezelése modern ügyféllel.
- A cég népszerűségének növelése a hálózatban (e-promóció).
- Szerszámkezelés, pl Google Adwords és Google Analytics, Facebook hirdetések és marketingautomatizálás, CRM vagy elemző rendszerek.
- Az ügyfelekkel való interakció tervezése és lebonyolítása közösségi média segítségével (social media marketing).
- Információk online elemzése (webes elemző).
- IT projektmenedzsment és az ezeket a projekteket megvalósító csapat irányítása.
- Virtuális csapatmenedzsment.
- A mesterséges intelligencia alkalmazása az üzleti életben.
- E-marketing projektek gyakorlati megvalósítása kiválasztott cég számára.
- Számítógépes grafika és videószerkesztés alapjai.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjak a legjobb jelölteknek
Azok a nappali tagozatos képzésre jelentkezők, akik a felvételi teszten elért pontszámok legalább 80%-át megszerezték, pályázhatnak a „Legjobb jelöltek ösztöndíjára”.
A díjazott jelölteket rangsorolási rendszer alapján választják ki.
Az ösztöndíj elnyerésére csak a július 15- ig benyújtott pályázatot vesszük figyelembe. Erről az ösztöndíjban részesült jelölteket legkésőbb július 31-énértesítjük.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek a tanulmányok után
Az angol nyelvű digitális marketing szak elvégzése után az alábbi területeken dolgozhatsz:
- „Hagyományos” cégek (ún. „tégla és habarcs”), amelyek az internetet és az internetes marketinget promóciós vagy értékesítési tevékenységük szükséges kiterjesztéseként kezelik.
- „Átalakodó” vállalatok (ún. „tégla és kattintás”), akik az internet adta új lehetőségeket kívánják kihasználni az ügyfelek megszerzésében, a jelenlegi ügyfelekkel való együttműködésben, valamint az üzleti modell átfogó átalakításában (ún. digitális átalakítás").
- Internetes cégek (ún. "pure clicks"), akik szeretnék megerősíteni pozíciójukat a virtuális piacon, és még jobban kiaknázni működésükben a digitális környezet előnyeit és lehetőségeit.
- Tanácsadó cégek, interaktív ügynökségek, közösségi média ügynökségek stb., amelyek Internettel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtanak más cégeknek.
- Az új technológiai szektor vállalatai.
- Induló vállalkozások és bármilyen új üzleti vállalkozás.
Példák azokra a szakmákra, amelyekre a program végzettje jól felkészült:
- Digitális marketing menedzser
- Közösségi média marketing menedzser
- Digitális átalakítási tiszt
- Marketing menedzser / marketing koordinátor
- Marketing és kommunikációs menedzser
- Kapcsolatkezelési elemző
- Projekt menedzser
- Digitális marketing tanácsadó
- E-kereskedelmi menedzser
- Közösségi menedzser
- Webelemző
Akkreditációk
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.