Mester a Marketing, Kommunikációs és Divat Események Szervezetében
LCI Barcelona
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Oktatási nyelv: spanyol
A marketing, kommunikáció és divat események szervezése fő célja a jövőbeli szakemberek képzése, akik azonosíthatják, értékelhetik és kiválaszthatják a piaci lehetőségeket, optimális stratégiákat hoznak létre a kommunikáció és a márkaképek területén egy ágazatban az innováció folyamatos és nagyon versenyképes. Szakemberek, akik képesek egy terméket a piacon elhelyezni, és reklámkampányokon, a sajtóban vagy egy rendezvény szervezésével ismertetni.
CÉLOK
• A márkák és divattermékek kereskedelmi stratégiáinak kidolgozására és megvalósítására alkalmas szakemberek vonatko zása.
• Adja meg a szükséges eszközöket az ágazatban tevékenykedő vállalatoknál a marketing tervek kidolgozásához és végrehajtásához.
• A divat események kezelésére, koordinálására és készítésére, valamint az egyes események megfelelő kommunikációs stratégiájának meghatározására.
A KÖZVETLEN
• Diplomások vagy egyetemi diplomások, akik a divatszektorban dolgozni kívánnak, marketing és / vagy kommunikációs osztályokban.
• A divat világából és más területeken érdekelt szakemberek, akik ezen a területen egy vállalat részét képezik, pontosabban marketing és / vagy kommunikációs részlegei.
JOGKÖRÖK
• Az ügyfelekkel ötleteket és projekteket kommunikálni, ésszerűen vitatkozni, tudni, hogyan kell értékelni a javaslatokat és a csatorna párbeszédet.
• A kommunikációs folyamatba beavatkozó elemek viselkedésének megértése, a kommunikáció technológiai erőforrásainak megismerése és a divattervezés folyamataira és termékeire gyakorolt hatásuk értékelése.
• A projektek eredményes életképességének elemzése, értékelése és ellenőrzése a formális innováció, az üzleti menedzsment és a piaci kereslet alapján.
• A kifejezések és a kommunikáció hivatalos nyelveinek és nyelvének megismerése.
• A munkacsoportok szervezése, irányítása és / vagy koordinálása, és a multidiszciplináris csoportokhoz való alkalmazkodás ismerete.
• Problémák megoldása és döntések meghozatala, amelyek megfelelnek az elvégzett munka célkitűzéseinek.
• Hatékonyan használja az IKT-t és annak alkalmazásait a divatszektorhoz kapcsolódó projektekben.
• Gyűjtse össze az értelmes információkat, elemezze és kezelje megfelelően.
• A piaci tanulmányok elemzése és azok hatása az új projektek fejlesztésére.
• Ismerje meg az üzleti tevékenység gazdasági és szervezeti kereteit.
SZAKMAI ELÉRHETŐSÉGEK
• Termékmenedzser
• Projektmenedzser
• Márka menedzser
• Lakossági menedzser
• Felelős a divatcégek marketingért és / vagy kommunikációért
• Piackutató szakember
• Kereskedelmi marketingért felelős
• A divatmédia vezetője
• Marketing szaktanácsadó az ágazatban
• Számlakezelő
• Kreatív reklám
• Divat újságíró
• Rendezvénygyártó
TANULMÁNYOK PROGRAMJA
→ ELSŐ SZEMESTER
Divat események szervezése
I. MODUL (9 ECTS)
Gyaloghíd gyártása
TARTALOMJEGYZÉK
> Parádé projektfejlesztése
> Közönségszolgálat és reklám
CÉLOK
> Képes szervezni és fejleszteni egy divatbemutatót.
> A divatbemutató kommunikációs és PR-stratégiájának megtervezése.
II. MODUL (9 ECTS)
Kreatív és kereskedelmi stratégiák
TARTALOMJEGYZÉK
> Vásárok
> Bemutatótermek
CÉLOK
> Ismerje meg a divatgyűjtemények bemutatását bemutatótermekben vagy speciális vásárokon.
> Elemezzük a különböző országos és nemzetközi vásárok típusait, hogy meghatározzuk a legmegfelelőbbet a forgalmazandó márka vagy termék szerint.
III. MODUL (9 ECTS)
Más típusú események tervezése és fejlesztése
TARTALOMJEGYZÉK
> Megnyitások és egyezmények
> Kiállítások
CÉLOK
> Képes szervezni a divattermékekkel kapcsolatos kiállítást, megnyitót vagy egyezményt.
> Ismerje meg, hogyan kell kiválasztani a legmegfelelőbb beszállítókat minden alkalomra.
> Ismerje meg, hogy miként tárgyalhat olyan költségvetésekről, amelyek koherensek és megfelelnek az eseménynek és a vállalat valódi igényeinek.
IV. MODUL (3 ECTS)
A projekt végső
Divatgyűjtemény bemutatásának tervezése egy futópályán vagy a vásárok, bemutatótermek, rendezvények és nyílások cikkeinek kiállítása.
→ MÁSODIK SZEMESTER
Divat marketing és kommunikáció
I. MODUL (14 ECTS)
Marketing technikák
TARTALOMJEGYZÉK
> A divattermék piaca és fogyasztója
> Marketing szektor és stratégiák az ágazatban
> A marketing terv a divatban
CÉLOK
> A divatpiac azonosítására és értékelésére a konkrét célok szerinti marketingstratégia kialakítása.
> Képes tervezni, megvalósítani és végrehajtani a marketing terveket ezen a területen.
> Ismerje meg, hogyan kell alkalmazni a különböző stratégiákat és marketingpolitikákat, melyek minden esetben léteznek.
II. MODUL (13 ECTS)
kommunikációs technikák
TARTALOMJEGYZÉK
> Kommunikáció
> Újságírás és szociális hálózatok
> Reklám
CÉLOK
> A divatcég kommunikációs igényeinek azonosítása és elemzése.
> A hagyományos és a digitális kommunikációs eszközök használata.
> A célok meghatározása és létrehozása, valamint a divatiparra jellemző kommunikációs tevékenységek tervezése.
> Képes koordinálni a kommunikációs műveleteket.
> A különböző újságírói műfajok alapvető eszközeinek megismerése, hogy hatékonyan kommunikálhassanak a divatcégekről.
> Megkülönböztethető a különböző reklámhordozók között, és határozza meg, hogy melyik a legjobban megfelel az átvitelre szánt üzenetnek.
> Ismerje meg a több hirdetési létrehozási stratégiát, és tudja, hogyan kell azokat alkalmazni a használt adathordozó vagy támogatás alapján.
III. MODUL (3 ECTS)
A projekt végső
Kommunikációs és marketing terv kidolgozása a divatágazat számára.
→ GYAKORLATOK A TÁRSASÁGOKBAN
(Nem kötelező)
A hallgatónak lehetősége lesz arra, hogy az LCI Barcelona Job Bank részét képező cégek egyikében gyakoroljon szakmai gyakorlatot. Ebben a valódi munkakörnyezetben minden, a program során szerzett tudást és eszközt alkalmazhat.
GYAKORLATOK A TÁRSASÁGOKBAN
A mesterképzésbe beiratkozott hallgatók szakmai gyakorlatot tudnak végezni a Job Bankon keresztül, amelynek célja, hogy megkönnyítse a munka világába való bejutását. Az LCI Barcelona számos céghez és intézményhez kapcsolódik a design világában, amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy ezekben a vállalatokban gyakorolhassák annak érdekében, hogy teszteljék a valós szakmai környezetben szerzett készségeket és ismereteket.
PORTAFOLIO
Az LCI Oktatási hálózat által kínált eszköznek köszönhetően a Job Bank nemzetközi. Ez egy olyan online platform, amelyet a hálózat minden diákja oszt meg, amely lehetővé teszi az LCI Barcelona diákjai és diplomái számára, hogy megoszthassák portfólióikat, és alkalmazzák az összes olyan országban található munkaajánlatokat és szakmai gyakorlatokat, ahol a hálózat rendelkezik egyetemi és ahol fiatal tehetségek szükségesek