
BA in
Marketing Bachelor London School of Design and Marketing (ES)

Bevezetés
Az Egyesült Királyságban található irodákkal online oktatási programokat nyújtunk. A programokat mindenkinek 3 nyelven tanítják.
Miért van szükség a marketingre?
Globális és rendkívül versenyképes korszakban a vállalatoknak különbséget kell tenniük és szakosodott humán erőforrásokat kell szerezniük. Ez a szükséglet növeli a magasan képzett szakemberek keresését, fejlett marketing ismeretekkel, erős problémamegoldó készségekkel és kreatív gondolkodással.
A London Design of Marketing és Marketing tanszéke fontos szakasza lesz a karrierjének, és három eszközt kínál Önnek:
- Tudás: erős tudás megszerzése a fogalmakra, eszközökre, modellekre és gyakorlatokra vonatkozóan;
- Kapacitások: sikeres projektek létrehozása, tervezése, megvalósítása és irányítása;
- Attitűd: fontos személyes jellemzők fejlesztése, például stratégiai gondolkodás, módszertan, autonómia, rugalmasság és bizalom.
A marketing marketing LSDM fokozata kizárólag online, angol, spanyol és portugál nyelven érhető el.
London tervező- és marketingiskola
Ahol a Passion foglalkozásúvá válik

A TANÁCS ÁLTALÁNOS PERSPEKTÍV
bevezetés
A marketingtudományi diplomát azok számára fejlesztettük ki, akik új készségeket, ismereteket szerezhetnek a marketingben, támogatják a menedzsment és marketing megoldásait és javaslatait. Tanfolyamunk kreatív és stratégiai gondolkodása a marketingmenedzsment élvonalában áll, az LSDM hallgatók számára az üzleti kontextusban a marketing gyakorlatok ismeretét és megértését. Rendkívül praktikus komponense lehetővé teszi az LSDM diákok számára a marketing menedzsment stratégiák, valamint az elemzési és értékelési folyamatok és technikák táblázatának létrehozását.
Tanulási képességek
A marketing szakon szakembereket készítünk a marketing és menedzsment különböző területein, fejlett és átfogó felsőoktatást kínálva, amelyet a tudományos és technológiai területek legújabb fejleményei koordinálnak és támogatnak. Az LSDM fokozatot a marketing tantervben kifejlesztették és három különböző szakaszra osztották:
1. szakasz
Az első szakasz, amely megfelel a tanfolyamunk első évének, arra törekszik, hogy felajánlja a hallgatóknak a fogalmak, eszközök és modellek ismeretét és megértését, valamint a marketing ismeretek fő területein belüli megfelelő kapcsolatokat. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók képesek lesznek meghatározni a marketing menedzsmenthez kapcsolódó üzleti koncepciókat és problémákat, valamint alkalmazni a kutatási eszközöket és módszereket. Általában a következő képességeket fejlesztik ki:
- A marketing koncepció mélysége, napjaink hatálya és relevanciája;
- A jelenlegi irányítási modellek beillesztése és megértése a DDA trilógia (diagnosztika, határozat, fellépés) alapján;
- A szilárd diagnózis alapján a lehetőségek ablakainak azonosítása;
- Diagnosztikai egyensúly és marketingstratégia;
- A stratégiák kalibrálása és döntése, célok megfogalmazása, szegmentálás, fókusz, pozícionálás és marketing-mix;
- A cselekvési tervek középpontjában a végrehajtási elvek állnak, amelyek az egyének és a szervezetek elégedettségére összpontosítanak, ugyanakkor összhangban vannak az üzleti és környezetvédelmi célokkal.
2. szakasz
A tanfolyam második évének megfelelő második szakasz célja, hogy felkínálja az LSDM hallgatók számára azokat a készségeket, amelyek segítenek a korábban megszerzett ismeretekkel kapcsolatos projektek tervezésében, irányításában és lezárásában. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók kutatási képességeket fejlesztenek ki, és képesek lesznek jelentéseket készíteni az adatokról, ötletekről, következtetésekről és / vagy ajánlásokról, minőségi prezentációkat készíteni, adatokat gyűjteni, elemezni és értelmezni, kihasználni az személyes fejlődést, és új ötleteket és viselkedéseket tapasztal.
3. szakasz
A tanfolyamunk harmadik évének megfelelő harmadik szakasz célja, hogy megszilárdítsa a tanfolyam korábbi egységeiben szerzett ismereteit, és haladjon bizalommal, realizmussal és vállalkozói szellemmel. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók természetesen végleges projektet fejlesztenek ezeken a feladatokon keresztül:
- Rugalmasság: képesség a különböző projektek és perspektívák kezelésére;
- Bizalom: a saját képességeik és teljesítményük hite;
- Realizmus: készítsen gyors értékelést a képességeiről;
- Vállalkozás: képesség egy ötlet, termék vagy szolgáltatás kifejlesztésére és értékesítésére;
- Légy nyitott és nemzetközi gondolkodás, proaktív magatartás kialakítása.

Tanári személyzet
Oktatóink képzett, elismert és tapasztalt tanárokból állnak. A doktori fokozat egyetemi szintjén kívül konszolidált szakmai karriert is bemutatnak, amely összekapcsolja az akadémiai komponenst a munkaerőpiacon.
Oktatóközpont
Az LSDM hallgatók hetente egy oktatóközponton keresztül kerülnek kiállításra, melynek tagjai a Marketing, Masters és több évig bevált tapasztalatokkal rendelkező oktatók. Oktatóközpontunk angol, spanyol és portugál nyelven is elérhető.
Célok és szakmai eredmények
A marketing szakon a hallgatók, a szakemberek, a vezetők és a vállalkozók számára a marketingipar ambiciózus vagy konszolidált karrierje van. A marketing szakon végzett hallgatóknak lehetőségük nyílik a kommunikációs ügynökségekben, a különböző értékesítési területeken tevékenykedő cégekben dolgozni, termékeket vagy szolgáltatásokat fejleszteni, piaci tanulmányokat, digitális marketinget és reklámozást folytatni, a marketingmenedzserek, hirdetések, menedzserek funkcióit vállalva. többek között az ügyfelek, az üzleti vezetők körében.

SZERKEZET
Marketingi fokozatunk 100% -ban online, a hallgatók rendelkezésre állása és a rögzített ütemezés nélküli tanulásra lett kialakítva. Ez azt jelenti, hogy az LSDM diákok meghatározhatják, hogy mikor és hol férhetnek hozzá a tartalomhoz. Csak a végleges feladatokat és konkrét prezentációkat rögzítjük egy meghatározott ütemterv szerint, amelyet időben közölnek az LSDM hallgatókkal.
Körülbelül 30 hónap múlva az LSDM hallgatók az Egyesült Királyság kreatív művészete (UCA), az Egyesült Királyság egyik legkiválóbb egyetemének akkreditált marketing szakán végzettek.
A tanfolyam során elfogadott tanítási és tanulási módszerek:
- Spanyol, angol és portugál nyelven tanult;
- 3 szintből álló tanfolyam, összesen 26 tantervi egységgel;
- Az egységek tartalma aszinkron és heti témákkal rendeződik;
- A tartalmat bármikor és bármikor elérheti;
- Oktatóközpontunk támogató és interakciós eszközként működik diákjaink számára;
- Online források (például konferenciák, szemináriumok és megbeszélések, oktatóanyagok és visszajelzések, fórumok, online vitacsoportok és gyakorlati feladatok).

Képtár
Tanterv
A marketing végzettségünk 100% -ban online, a diákok rendelkezésre állásának megfelelően és rögzített ütemterv nélkül jött létre a tanuláshoz. Más szóval, az LSDM hallgatók meghatározhatják, hogy mikor és hol férhetnek hozzá tartalmunkhoz. Csak a végső feladatokat és a konkrét bemutatókat ütemezik rögzített ütemterv szerint, amelyet kellő időben közölnek az LSDM hallgatóival.
Körülbelül 30 hónap múlva az LSDM hallgatók elvégzik marketing szakunkat, amelyet a University of Creative Arts (UCA), az Egyesült Királyság egyik legjobb speciális egyeteme akkreditált.
A tanfolyamon elfogadott tanítási és tanulási módszerek:
- Spanyolul, angolul és portugálul tanították;
- 3 szintből álló tanfolyam, összesen 26 tantervi egységgel;
- Az egységek tartalma aszinkron és heti témák szerint szerveződik;
- A tartalmat bármikor és bármikor elérheti;
- Oktatóközpontunk támogató és interakciós eszközként szolgál diákjaink számára;
- Online források (például előadások, szemináriumok és viták, oktatóanyagok és visszajelzések, fórumok, online vitacsoportok és gyakorlati gyakorlatok).
Tanfolyam áttekintése
Bevezetés
Marketing szakunkat azoknak hoztuk létre, akik új készségeket, ismereteket akarnak elsajátítani a marketingben, a menedzsment és marketing megoldások és javaslatok népszerűsítésében. Tanfolyamunk kreatív és stratégiai gondolkodása az élen jár a marketingmenedzsmentben, amely az LSDM hallgatóknak kínálja az üzleti kontextusban a marketing gyakorlatok ismeretét és megértését. Rendkívül praktikus összetevője lehetővé teszi az LSDM hallgatók számára, hogy készítsenek egy diagramot a marketing menedzsment stratégiáiról, valamint az elemzési és értékelési folyamatokról és technikákról.
Tanulási képességek
Marketing szakunk felkészíti a szakembereket a marketing és menedzsment különböző területeire, fejlett és széles körű felsőoktatást kínálva, amelyet a tudományos és technológiai területek legújabb fejleményei koordinálnak és támogatnak. Az LSDM Marketing tanulmányi tervét kidolgozták és három különböző szakaszra osztották:
1. szakasz
A kurzusunk első évének megfelelő első szakasz a fogalmak, eszközök és modellek ismereteinek és megértésének, valamint a marketing ismeretek fő területeinek megfelelő kölcsönös kapcsolatainak megismerését célozza meg a hallgatóknak. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatóitól elvárják, hogy képesek legyenek meghatározni a marketingmenedzsmenthez kapcsolódó üzleti koncepciókat és problémákat, valamint alkalmazni tudják a kutatási eszközöket és módszereket. Általában a következő képességeket fejlesztik ki:
- A marketing koncepció, annak hatálya és relevanciája mély megértése ma;
- A jelenlegi irányítási modellek integrálása és megértése, a DDA trilógia alapján (diagnózis, döntés, cselekvés);
- Szilárd diagnózis alapján a lehetőségek ablakainak azonosítása;
- A diagnózis és a marketingstratégia egyensúlya;
- Stratégiák kalibrálása és döntéshozatala, célok megfogalmazása, szegmentálás, fókusz, pozicionálás és marketing-mix;
- A cselekvési tervek a végrehajtási elvekre összpontosítottak, az egyének és szervezetek megelégedésére összpontosítva, ugyanakkor összhangban vannak az üzleti és környezetvédelmi célokkal.
2. szakasz
A második szakasz, amely a tanfolyamunk második évének felel meg, az LSDM hallgatóknak kívánja kínálni azokat a készségeket, amelyek segítenek a korábban megszerzett ismeretekre alkalmazott projektek megtervezésében, irányításában és lezárásában. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók fejlesztik a kutatási készségeket, és jelentéseket készíthetnek az adatokról, ötletekről, következtetésekről és / vagy ajánlásokról, minőségi prezentációkat készíthetnek, statisztikai eszközöket használhatnak az adatok gyűjtésére, elemzésére és értelmezésére, kihasználva a személyes fejlődés lehetőségeit. és kísérletezni új ötletekkel és viselkedésmódokkal.
3. szakasz
A harmadik szakasz, amely a tanfolyamunk harmadik évének felel meg, a tanfolyam korábbi egységeiben megszerzett ismereteket és a haladást bizalommal, realizmussal és vállalkozói szándékkal kívánja megszilárdítani. Ebben a szakaszban az LSDM hallgatók a következő feladatokon keresztül fogják kidolgozni végső kurzusprojektjüket:
- Rugalmasság: képesség a különböző projektek és perspektívák kezelésére;
- Bizalom: hit a saját képességeiben és teljesítményében;
- Realizmus: gyorsan értékelje képességeit;
- Vállalkozás: képesség ötlet, termék vagy szolgáltatás fejlesztésére és értékesítésére;
- Légy nyitott és nemzetközi gondolkodás, proaktív magatartás kialakítása.
Karrierlehetőségek
Marketing fokozatunkat diákoknak, szakembereknek, menedzsereknek és vállalkozóknak szánjuk, akik ambiciózusak vagy konszolidált karriert dolgoznak a marketingiparban. A marketing szakunk hallgatói lehetőséget kapnak kommunikációs ügynökségekben, vállalatokban az értékesítés különböző területein, vagy olyan termékek vagy szolgáltatások fejlesztésében, piackutatásban, digitális marketingben és reklámban, amelyek marketing menedzserek, kreatívok, ügyfelek menedzserei, többek között üzletvezetők.