
Msc Strategic Marketing
London, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
12 up to 18 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
GBP 7950 / per course *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
* The fee is payable in monthly or quarterly or half yearly installments
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Gain insights into the world of marketing, with its ethical and societal implications.
You’ll study core marketing areas in-depth, including market research, buyer behaviour, branding and analytics.
You also cover the principles of design, creativity and innovation as well as global marketing management. Successful completion of this qualification will develop learners’ strategic marketing management, consumer behaviour and branding skills and their ability to focus on the requirements of implementing an organisation’s strategy.
Key facts
- Fully recognized and globally accepted Degree.
- Our Course is most relevant and designed as per the needs and requirements of today businesses world over.
- With the advantage of studying on the job, anytime and anywhere, you get cost advantage and same degree which is given to full time students at the university campus.
- Easy and affordable payment plans
Why choose this LSPM?
- Your qualification is recognized and accepted world over.
- Our curriculum helps you to develop critical thinking, exceptional management knowledge and cultural awareness.
- Experience online-time study like never before with our purpose built smart learning tools which gives you advantage of studying anytime and anywhere.
- Be part of an elite cohort of talented business students, and develop a valuable and influential global network using LSPM online community.
Belépők
Tanterv
Az MSc Stratégiai Marketing 6 kötelező egységből és disszertációs munkából áll, összesen 180 kredit összeggel.
Kötelező egységek
1. szakasz (7. szintű diploma szakasz - 120 kredit)
- A marketing mai kérdései és alapelvei (20 kredit)
- Fogyasztói magatartás és piaci kommunikáció (20 kredit)
- Digitális és közösségi média marketing (20 kredit)
- Kortárs kihívások és stratégiai marketing (20 kredit)
- Stratégiai márkamenedzsment (20 kredit)
- Marketing kutatási projekt (20 kredit)
[Az 1. szakasz sikeres befejezése a 2. szakaszhoz való továbblépéshez vezet]
2. szakasz (egyetemi színpad)
- Disszertáció projekt
[A 2. szakasz sikeres elvégzése az egyetem fokozatának odaítéléséhez vezet]
Értékelés és ellenőrzés
Az e képesítésben szereplő összes egységet belsőleg értékeli és külsőleg ellenőrzi az odaítélő testület. A képesítésekre kritérium vonatkozik, az összes meghatározott tanulási eredmény elérése alapján.
Ahhoz, hogy egy egységre „pass” minősítést szerezzenek, a tanulóknak bizonyítékot kell szolgáltatniuk annak bizonyítására, hogy teljesítették az összes tanulási eredményt, és megfelelnek az összes értékelési kritérium által meghatározott szabványnak.
A program eredménye
Ennek a programnak az a célja, hogy a tanulók számára olyan készségeket és ismereteket biztosítson a marketing és márkaépítés terén, amelyek összhangban állnak a jó stratégiai döntéshozatallal a szervezetek versenyelőnyének megőrzése érdekében.
A tanulók tudást a marketing elméletének integrált megközelítése, a fogyasztói magatartás márkaépítése és a digitális kommunikáció menedzsmentje és gyakorlata révén sajátítanak el, valós idejű tevékenységeket használva.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Business Management (Marketing) (CMI)
- Online
MBA (top-up)
- Online
A stratégiai marketing menedzsment mesterképzése
- Online