
Mester in
Mester Menedzsment és Marketing A Divat és Luxus MIA Digital University

Bevezetés
Miért válasszon karriert a divat- és luxusmenedzsmentben?
A divat- és luxusipar folyamatosan bővülő ágazat. A becslések szerint az ipar évente 7–9% között fog növekedni. Különösen Spanyolországot és az Egyesült Királyságot tartják a luxusbevásárlás egyik legjobb célpontjának. Az ágazat számos vállalata megváltoztatja kommunikációs stratégiáját, hogy termékeit globálisan és online népszerűsítse és értékesítse. Ez azt jelenti, hogy ahhoz, hogy ebben az iparágban kiválóan teljesítsen, el kell sajátítania ezeket a készségeket. A „The State of Fashion 2019” jelentés hangsúlyozza a divat- és luxusszektor elavult üzleti modelljeinek megújításának szükségességét, valamint a promóciós, kommunikációs, vásárlási, kiskereskedelmi és értékesítési modellek stratégiai fejlesztésének szükségességét. Ez a program fejlett ismereteket és készségeket kínál a menedzsment, a marketing, az ügyfélkapcsolatok és a kommunikáció területén. Csatlakozzon mesterünkhöz, hogy gazdagítsa a divat- és luxusipar megértését, miközben sokszínű és kihívásokkal teli környezetben támogatják. Tűnjön ki kollégái közül azzal, hogy megtanulja a legkeresettebb készségeket, és jobban eladhatja magát a munkaadók számára.
célok
A Mester szilárd megértést kínál a hallgatóknak a luxus és a divat világának működéséről. A hallgatók elsősorban az új típusú fogyasztók megértésére, a fejlődő kiskereskedelmi ipar kihívásainak leküzdésére, valamint a globális online vásárlás felé történő elmozdulás megismerésére koncentrálnak. Ez a program is megtanítja a hallgatókat az üzleti tevékenységre, a divat luxuscégek aktuális kérdéseire, az erős személyközi kapcsolatok fejlesztésének fontosságára, a tervezésre és az innovációra, a fenntarthatóságra és a feltörekvő technológiára. A tanfolyam végére a következő kompetenciákat fejleszti:
- Kommunikációs és márkaépítési stratégiák
- A menedzsment és a beszerzési technikák elemzése
- Versenytárs elemzése és egy marketing terv azonosítása
- Hogyan lehet tartós ügyfélkapcsolatokat kiépíteni
- Hogyan készítsünk digitális marketing tervet
- Hogyan lehet felhasználni a digitális marketinget a luxus- és divateladások növelésére
- Divat- és luxustermékek bevezetésének irányítása és megtervezése
- Az új globális fogyasztó megértése és a piacuk eladásának módja
- Az e-kereskedelmi ipar és működésének megértése
A Mester a MIA Digital University és az UDIMA - Universidad Distancia de Madrid által elnyert DUAL DEGREE-t kínálja a hallgatóknak.


Karrierlehetőségek
Ez a mesterképzés arra készíti fel a hallgatókat, hogy globális vezetővé váljanak, és megszerezzék azokat a kompetenciákat, amelyek a divat- és luxusipar karrierjének előrehaladásához és az éves fizetésük növeléséhez szükségesek. Megtanulják kidolgozni a stratégiai marketing terveket, valamint kommunikációs stratégiákat létrehozni és végrehajtani. A hallgatók megtanulják, hogyan válhatnak kiváló projektmenedzserekké, és megtanulják, hogyan lehet hatékonyan kezelni a disztribúciós stratégiákat a divat gyors ütemű világában.
A luxus- és divatmenedzsment trendjeinek és gyakorlatának megértésével a diplomások a következő területeken dolgozhatnak:
- Márka menedzsment
- Vállalati kommunikáció
- Digitális marketing
- merchandising
- Termékmenedzsment
- Kiskereskedelem és eladás
- E-kereskedelem
- Promóció és terjesztés
- Projektmenedzsment
- Üzlet fejlesztés
- Értékesítés és előrejelzés
- Stratégia és innováció
Fegyelmi területek
- A divat és a luxus története
- Az olasz piac és a külföldi piacok
- Divatcégek: Üzleti és fejlesztési modellek és stratégiák
- Feltörekvő trendek a divat és luxus szektorban
- Marketing és márkaépítési stratégiák előrejelzése és fejlesztése
- Fogyasztói magatartás
- Vásárlási, értékesítési és értékesítési technikák
Teljesen online tanulmányi modell
A Master teljesen online részt vehet az „MIA University Campus” online platformon keresztül, ahol megtalálhatja a videót - a professzorok által rögzített órákat, a webináriumokat valós időben, amikor lehetősége van kapcsolatba lépni társaival és oktatóival. tanulmányok, valamint a többi tanulmányi és értékelési anyag. Az online tananyag a következőket tartalmazza:
- Az online MIA platformon elérhető videoórák és tananyagok 24/7, különböző eszközökről (PC, okostelefonok, táblagépek) érhetők el
- Power-point prezentációk, amelyek összefoglalják a platformon letölthető videóórák fő tartalmát
- Részletes tartalom a különféle modulok fő témáiról
- Cikkek és esettanulmányok a tanfolyamhoz kapcsolódó témákról
- Interaktív értékelés, tesztek és esettanulmányok, amelyeket a hallgatók megoldanak
- Webes szemináriumok valós idejű és vitafórumokon
- A projekt végleges munkája az akadémiai igazgató koordinálásával készült
A dátum kezdete
- Nyári félév: 2021. április 30. - 2021. május 14
Oktatás
€ 3,900
Felvételi
A felvételi osztályunk itt van, hogy végigvezesse Önt a felvételi folyamaton. Vegye fel a kapcsolatot felvételi irodánkkal, hogy teljes tájékoztatást kapjon a programról, a felvételi politikáról és követelményekről.
Ösztöndíjprogram
Az egyetemi ösztöndíjprogram 20% -os, 30% -os és 40% -os ösztöndíjat tartalmaz szakképzett hallgatóknak. Az ösztöndíj igényléséhez a hallgatóknak a következő dokumentumokat kell elküldeniük a felvételi irodának.
- Azonosító másolata
- Az alapképzési oklevél másolata
- Önéletrajz
- Ösztöndíj igénylőlap
Az egyetem lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy a személyre szabott tanulmányi tervnek köszönhetően a 12 hónap alatt 4 vagy 5 részletben fizethessék tandíjaikat.
Karrierlehetőségek
Ez a mesterképzés felkészíti a hallgatókat arra, hogy globális vezetőkké váljanak a divat- és luxusiparban való karrierjük előrehaladásához és éves fizetésük növeléséhez szükséges kompetenciákkal. Megtanulják stratégiai marketing tervek kidolgozását, valamint kommunikációs stratégiák létrehozását és végrehajtását. Valamint a hallgatók megtanulják, hogyan válhatnak kiváló projektmenedzserekké, és hogyan kezelhetik hatékonyan a disztribúciós stratégiákat a divat felgyorsult világában.
A luxus- és divatmenedzsment trendjeinek és gyakorlatainak megértésével a diplomások a következő területeken dolgozhatnak:
- Márka menedzsment
- Vállalati kommunikáció
- Digitális marketing
- Merchandising
- Termékmenedzsment
- Kiskereskedelem és értékesítés
- E-kereskedelem
- Promóció és terjesztés
- Projektmenedzsment
- Üzlet fejlesztés
- Értékesítés és előrejelzés
- Stratégia és innováció
Belépők
Képtár
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjprogram
Az egyetemi ösztöndíjprogram 10%-os, 20%-os és 30%-os ösztöndíjakat tartalmaz, amelyeket képzett hallgatóknak szentelnek. Az ösztöndíj igényléséhez a hallgatóknak az alábbi dokumentumokat kell beküldeni a felvételi irodába.
- Személyi igazolvány másolata
- Az alapképzési diploma másolata
- Önéletrajz
- Ösztöndíj jelentkezési lap
Az Egyetem lehetőséget biztosít a hallgatóknak, hogy a 12 hónapon keresztül, személyre szabott tanulmányi tervnek köszönhetően, különböző részletekben (legfeljebb 6) fizessék be a tandíjat.