
Webmarketing, márkaépítés és marketing mester - angol
Online Spain
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 3900 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
Bevezetés
A digitális marketing központi szerepet játszik a vállalat globális stratégiájában, amelynek meg kell változtatnia a piacokhoz és az ügyfelekhez való hozzáállását. A digitális környezet új és hatékony csatornákat kínál a potenciális ügyfelekkel való kommunikációhoz, és a vállalatoknak jól strukturált digitális marketingtervre van szükségük a fogyasztók viselkedésének megértéséhez és előrejelzéséhez. A Web Marketing, Branding és Merchandising Mester egy átfogó online program, amely széles körű áttekintést nyújt a digitális marketing környezetről és a digitális technológiák alkalmazásáról összetett adatok elemzésére, a piac tanulmányozására és hatékony kapcsolatok kialakítására az ügyfelekkel a márkaépítés és az online marketing segítségével. irányelveket. Az elméleti rész után a hallgatók különböző gyakorlati tevékenységekben és feladatokban vesznek részt, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megértsék, hogyan használják a digitális tartalmat és marketing stratégiákat a vállalat céljainak megfelelően.
Kulcsfontosságú területek
- A marketing alapjai
- Márkaépítés (márka architektúra, márkaidentitás, csomagolás stb.)
- E-kereskedelem és e-piactér platformok
- Termékek és szolgáltatások innovációja
- Elosztási csatornák
- Értékesítési menedzsment
- Üzleti információs rendszer
- Fogyasztói magatartás
- Közösségi média marketing
- Digitális marketing stratégia és tervezés
A program egy hivatalos európai mesterképzés, amely megfelel az Európai Felsőoktatási Térségnek, és 60 ECTS-t biztosít.
A mester az UDIMA-Universidad a Distancia de Madrid kettős diplomája, Spanyolország első online egyeteme, amelyet a spanyol oktatási minisztérium akkreditált. Minden diák, aki sikeresen teljesíti a mesterképzést, kettős diplomát kap MIA Digital University és az UDIMA által.

Teljesen online tanulmányi modell
A mesterképzés teljes egészében online látogatható a „MIA University Campus” online platformon keresztül, ahol megtalálhatja a videót – a professzorok által rögzített órákat, a webináriumokat valós időben, amikor lehetősége van kapcsolatba lépni társaival és oktatóival, az eset tanulmányok, valamint az egyéb tanulmányi és értékelő anyagok. Az online tananyag a következőket tartalmazza:
- Az online MIA platformon a hét minden napján, 24 órában elérhető videóleckék és oktatási anyagok különböző eszközökről (PC, okostelefonok, táblagépek)
- Power-point prezentációk, amelyek összefoglalják a platformon letölthető videóleckék főbb tartalmát
- Mélyreható tartalom a különböző modulok fő témáiról
- Cikkek és esettanulmányok a tanfolyamhoz kapcsolódó témákról
- Az interaktív értékelés, tesztek és esettanulmányok, amelyeket a hallgatók megoldanak
- Webes szemináriumok valós idejű és vitafórumokon
- A projekt végleges munkája az akadémiai igazgató koordinálásával készült
Következő bevitel
- 2023. április 24. és 2023. május 22. a nyári félévben
- 2023. szeptember 14. az őszi szemeszterre
A program eredménye
Ez a mesterképzés felkészíti a digitális marketing szakértőket az analitika erejének mélyreható felfedezése révén, amely elősegíti az üzleti sikert kis szervezetekben és multinacionális vállalatokban. A mester fő céljai:
- Képezzen szakértőket az online marketing legújabb trendjeiről az üzleti világban és a vállalatok digitalizálásában
- Biztosítsa a digitális marketing eszközök mély megértését a lehetőségek felderítéséhez és olyan stratégiák meghatározásához, amelyek optimalizálják bármely vállalat internetes jelenlétét
- Szakemberek képzése a digitális marketing minden lényeges aspektusában (keresőoptimalizálás, keresőmarketing, közösségi médiában történő reklámozás, bejövő marketing stb.)
- Készítsen fel szakembereket a közösségi médiában, az e-kereskedelemben és az online marketingben
A marketingesek és az üzleti vezetők a világ minden tájáról alig várják, hogy új, digitális stratégiákat alkalmazzanak.
Karrierlehetőségek
Nagy a kereslet azokra a marketingszakemberekre, akik hatékonyan tudják kezelni a digitális tájat. A vezetők 75%-a kihívásnak tartja olyan szakembereket találni, akik rendelkeznek a szükséges naprakész digitális marketing ismeretekkel. A webmarketing, márkaépítés és merchandising mesterképzés átfogó tanulmányt nyújt az alapvető marketing- és kommunikációelméletről, valamint gyakorlati készségeket, képességeket és eszközöket kínál a tartalomfejlesztéshez mind a hagyományos, mind a digitális médián keresztül. A mesterképzés elvégzése után a diplomások különböző cégeknél helyezkedhetnek el, vagy szabadúszóként dolgozhatnak az alábbi pozíciókban:
- Social Media Manager
- Digitális kommunikációs menedzser
- Márkaigazgató
- Digitális marketing menedzser
- New Media Publishing
- Közösségi média szakértő és tanácsadó
- Rendezvénykezelő
- Szponzorációs szakértő
- Adománygyűjtési szakember
Képtár
Belépők
Tanterv
A mester tananyagát úgy alakították ki, hogy a hallgatók speciális készségeket szerezzenek a nemzetközi menedzsmenthez és az e-üzlethez, a közösségi médiához, a digitális marketing stratégiához és a webelemzéshez, mint teljesítménykövető eszközhöz és márkamenedzsmenthez. A hallgatók ezért lehetőséget kapnak arra, hogy javítsák állási kilátásaikat olyan kurzusok széles skáláján keresztül, amelyek célja a kulcsfontosságú soft készségek fejlesztése, beleértve a nyilvános beszédet, az érzelmi intelligenciát, a vezetést és a csapatépítést.
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjprogram
Az egyetemi ösztöndíjprogram 10%-os, 20%-os és 30%-os ösztöndíjakat tartalmaz, amelyeket képzett hallgatóknak szentelnek. Az ösztöndíj igényléséhez a hallgatóknak az alábbi dokumentumokat kell beküldeni a felvételi irodába.
- Személyi igazolvány másolata
- Az alapképzési diploma másolata
- Önéletrajz
- Ösztöndíj jelentkezési lap
Az Egyetem lehetőséget biztosít a hallgatóknak, hogy a 12 hónapon keresztül, személyre szabott tanulmányi tervnek köszönhetően, különböző részletekben (legfeljebb 6) fizessék be a tandíjat.
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.