
Mester in
Marketing Master Mind Development Academy

Ösztöndíjak
Bevezetés
Ról ről
A Master of Marketing (MS, MBA, MPA) az Atlanti Nemzetközi Egyetem (AIU) által akkreditált, és célja, hogy a diákok számára olyan technikai és készségkészleteket biztosítson, amelyek ahhoz szükségesek, hogy marketing szakembergé váljanak. marketing. A Master of Marketing programot a távoktatás révén online kínálják. Az egyetemi és az egyetemi tanácsadókkal együtt dolgozó munkatársaink mind az akadémiai rekordok, mind az élettapasztalatok értékelése után segítenek a diákoknak az egyénre szabott program kialakításában. Ez a rugalmasság a diákok igényeinek kielégítésére ritkán fordul elő más távoktatási programokban. Online programunk nem követeli meg, hogy minden tanuló ugyanazt a tantárgyat / kurzust vegye igénybe, ugyanazt a könyvet vagy tanulási anyagot használja. Ehelyett az online Master of Marketing tananyagot a hallgató és az egyetemi tanácsadó egyénileg tervezi.
Különösen foglalkozik az erősségekkel és gyengeségekkel a diákok főbb és tervezett munkaterületén a piaci lehetőségek tekintetében. Annak megértése, hogy az ipar és a földrajzi tényezők befolyásolhatják a tananyag tartalmát ahelyett, hogy a szabványosított, egyszersmind mindenre kiterjedő design a felnőttoktatásra vonatkozó egyedülálló megközelítésünk fémjelzése. Ez a filozófia foglalkozik a dolgozó szakemberek dinamikus és folyamatosan változó környezetével, segítve a felnőtt hallgatókat abban, hogy elérjék szakmai és személyes céljukat a szakképzési programon belül.
Dél-afrikai állampolgárok számára, akiket érdekel az ajánlataink: Kérjük, vegye figyelembe, hogy az AIU partneri egyeteme és programjai teljes mértékben akkreditálták az Egyesült Királyság kormányzati szerve az ASIC külföldi egyetemek akkreditálására, azonban az AIU még nem ismerte el az SAQA-t Dél-Afrikában.
Fontos: Az alábbiakban bemutatjuk azokat a témákat vagy területeket, amelyeket a tanulmányai során fejleszthet és dolgozhat. Ezt kizárólag referenciapontnak és példának tekintjük.
Core kurzusok és témák a marketingben
- Marketing etika és jog
- Marketing kutatás
- Marketing stratégia
- Új termékfejlesztés és marketing
- Nemzetközi marketing
- Statisztikai módszerek
- Adatgyűjtési módszerek
- Minőségi kutatás
- Marketing menedzsment
- Márka menedzsment
- Médiastratégia, elemzés és tervezés
- Public Relations stratégiák
- Integrált Marketing Kommunikáció
Orientációs kurzusok
- közlés
- Szervezeti elmélet (portfólió)
- Tapasztalati tanulás (önéletrajz)
- Akadémiai értékelés (kérdőív)
- A tudás alapja (integrációs táblázat)
- Alapvető alapelvek I (az oktatás filozófiája)
- Szakmai értékelés (önértékelési mátrix)
- Doktori tanulmányok (akadémiai fokozat garanciája)
Kutatási projekt a marketingben
- Masters Thesis Project
- MBM300 tézisterv
- MBM302 Master Thesis (7,500 szó)
- Közzététel: Minden mesterképzést végző diplomát arra ösztönzik, hogy kutatási anyagaikat nyilvánosan online vagy a szaklapok és folyóiratok világszerte világszerte tegye közzé.
Kapcsolat Ma!
Megértjük, mennyire elfoglalt felnőtteknek nincs ideje visszamenni az iskolába. Most már lehetőséged van saját otthonod kényelmében keresni a diplomaidat, és még mindig ideje van magadnak és családjának.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Online digitális marketing mester
- Spain Online, Spanyolország
Mester a marketing és az értékesítés menedzsment területén
- Spain Online, Spanyolország
Master in Digital Transformation and Business Development
- Online