

Neapolis University Pafos Distance Learning
- Anastasia Reppa professzor, a távoktatási egység igazgatója
- Dr. Kyriakoula Georgiou, oktatástechnológus
- Ioulita Aggelopoulou asszony, oktatási tervező
- Aggelina Agapiou, távoktatási egység adminisztrátora
A Neapolis Egyetem Távoktatási Egysége (DLU) a legmodernebb elektronikus technológiát használja egy olyan platform számára, amely posztgraduális képzési programokat kínál a hallgatóknak a kortárs szakokon. A DLU célja, hogy támogassa az Egyetem hallgatóit és oktatóit mind a hosszú távú, mind a rövid távú távoktatásban. A DLU alapfilozófiája az egyenlő hozzáférés biztosítása az információhoz való hozzáférésben és az egyetemünk minden hallgatójának igényeinek tiszteletben tartása. A mi elképzelésünk az, hogy hozzunk létre egy egységet, amely prototípusa lesz a távoktatásnak minden olyan egyetem számára, amely hasonló tanulmányi programokat kínál.
A DLU célkitűzései
Távoktatás biztosítása az alábbiak igényeinek megfelelően:
- A hallgatók, miközben biztosítják az egyes kurzusok céljainak és eredményeinek elérését.
- A távoktatásban részt vevő oktatók annak érdekében, hogy felhasználhassák és gazdagítsák a rendelkezésre álló és a DLU technológiája által használható elektronikus anyagokat és erőforrásokat.
- Az elektronikus platform használata az egyetem kutatásának és fejlesztésének megerősítésére a hallgatók, az akadémiai közösség és a ciprusi helyi közösség javára.
- A DLU összekapcsolása a magán- és az állami szektorral a versenyelőny fenntartása érdekében a tudás és a folyamatos fejlődés közösségében.
Az oktatási modell
A Neapolis Egyetem által a DLU-ban alkalmazott oktatási modell az e-learning struktúráján alapul. A DLU fejlesztése a világ minden tájáról származó felsőoktatási intézmények sokéves tapasztalatain és következtetésein alapult.
Pontosabban, a Hellenic Open University, a Ciprusi Open University és az Izraeli Open University tapasztalatait vették figyelembe és alkalmazták. A tanfolyamok felépítése és az elektronikus eszközök rugalmasságot kínálnak a hallgatók számára távoktatási tapasztalataikhoz tanulmányaik során.
Online oktatás
A távoktatás által kínált minden tanulmányi program felépített és teljes tanulmányi útmutatóval rendelkezik. A távoktatás elektronikus környezetében betartja a képzés alapvető céljait.
Az egyes tantervekben alkalmazott oktatási modell (1. ábra) tartalmaz egy személyre szabott képzési csomagot, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy hozzáférjenek az elektronikus platformon felajánlott és közzétett anyagokhoz, amelyeket személyesen, vagy egy modern távvezérlőn való találkozás során tárgyaltak meg a tanárral. kommunikációs óra (telekonferencia).
A hallgatók különböző kommunikációs környezetekben, például csoportos konferenciahívásokban és webes szemináriumokban is használhatják a termelékenységi eszközöket, amelyek segítik a hallgatót az online tanulás fejlesztésében. A hallgatók számos, az egyetem által kínált elektronikus platform segítségével rájuk ruházott tevékenységekből és feladatokból tanulnak.
A technológiai szakadék áthidalása
A Neapolis Egyetem által használt elektronikus oktatási platform célja a hallgatók számára a legjobb tanulási eredmények elérése. A távoktatás platformja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy könnyedén megtanulják képességeiket, valamint azt, hogyan kell használni és kiválasztani a számukra legmegfelelőbb módot a rugalmas és személyre szabott tanulási stílushoz.
Szemtől szembeni képzés
A hallgatók számára elérhető videofelvételek és utasítások mellett a Neapolis Egyetem bérelt egy exkluzív vonalat a távfelügyeleti programok használatához. Tehát a távoktatás személytelen jellege és névtelensége csökken, mivel a hallgatók élőben, speciálisan kialakított területeken láthatják a professzort vagy egy szakértőt, valamint kérdéseket tehetnek fel és élvezhetik a görög és ciprusi különböző régiók virtuális hallgatói részvételének pozitív eredményeit.
Online források
Az online e-learning forrásai tartalmazzák az egyes tanfolyamok elolvasásához rendelkezésre álló oktatási anyagokat, weboldalakra mutató linkeket, online kommunikációt és multimédiát. A platform eszközei megkönnyítik a hallgatók és a tanárok interakcióját a képzési anyagok különféle formáival, és az ismeretek megosztása révén részt vesznek a tanulásban. Ez a multifaktoriális környezet kedvező feltételeket biztosít a hallgatók számára a rugalmas és személyre szabott tanuláshoz, amely egyesíti a távoktatás modern módszereinek előnyeit.
- Paphos
Paphos, Ciprus
