
MSc in
Informatikai rendszerek és digitális innováció mester Neapolis University Pafos Distance Learning

Bevezetés
A programot a Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA) akkreditálta
Az MSc in Information Systems and Digital Innovation egy innovatív és multidiszciplináris program, amelynek célja, hogy integrálja az információs rendszerek tervezésével és fejlesztésével kapcsolatos ismereteket a digitális innováció romboló technológiáival. Ilyen zavaró technológiák például a Big Data, a dolgok internete, a mesterséges intelligencia, a blokklánc és a robotika.
Manapság a technológia hatalmas hatást gyakorol az üzleti tevékenységre. Az üzleti siker képlete egyszerű: mozgassa az innovációt az információs technológiával. A technológia által jelentett kihívások felismerése kulcsfontosságú az üzleti célok eléréséhez, a folyamatban lévő ügyfelek számának megtartásához és növeléséhez. Ezért rendkívül fontos az új technológiák integrálása a vállalkozásokba. Napjainkban sok cég prioritásként kezeli az innovációt, mint üzleti stratégiájának kulcsát. Ezért kritikus fontosságú, hogy a vállalkozások és az igazgatók megértsék a technológiát, felépítsék műszaki jártasságukat, megvalósítsák a számukra fontos technológiákat, és előnyt szerezzenek szervezetük irányításában.
Az információs rendszerek és digitális innováció MSc célja posztgraduális oktatás és tudományos specializáció az információs rendszerek és a digitális innováció területén, több szakmai tudást és szélesebb körű oktatást megcélozva a diákok számára, akik külön érdeklődnek e tárgy iránt. Elsősorban számítástechnikai, számítástechnikai és közgazdasági tanulmányokat végzetteknek szól.
A Program előnyei
- A pafosi Neapolis Egyetem nemzetközi tekintélye és elismerése.
- Kiváló tudományos személyzet, nagy szakértelemmel a tanított tantárgyakban.
- Nemzetközi együttműködés számos egyetemmel.
- A fejlett technológia és erőforrások használata.
- A tanári kar magas tudományos színvonala.
- Versenyképes tandíjak.
Belépők
Tanterv
Program felépítése
E tanulmányok időtartama három félév. Az információs rendszerek és digitális innováció MSc képzésére minden tanév szeptemberében és februárjában/márciusában kerül sor. Minden kurzus egy akadémiai félévig tart. Minden Informatikai Rendszerek és Digitális Innováció MSc-re beiratkozott hallgató a téli vagy a tavaszi szemeszterben választhatja a megfelelő félévben kínált képzéseket. Tanulmányaik sikeres befejezéséhez a hallgatóknak összesen 90 kreditet (ECTS) kell felhalmozniuk.
A Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség erre vonatkozó közleményei értelmében a hallgatóknak lehetőségük van posztgraduális tanulmányaikat két akadémiai félévben (12 hónapban) befejezni, amennyiben a diplomamunkájuk lebonyolítását az első szakaszban megkezdik. vagy tanulmányaik második félévében, beleértve a nyári időszakot is. Ebben az esetben a szakdolgozat elkészítése a nyári időszakban egy-két hónappal meghosszabbítható. Mindenesetre a teljes ECTS 90 marad.
Összességében az információs rendszerek és digitális innováció MSc célja, hogy minden üzleti vagy számítástechnikai háttérrel rendelkező hallgató számára átfogó ismereteket nyújtson arról, hogyan használhatja a digitális technológiákat a vállalkozások fejlesztésére a mai digitális gazdaságban, és feltárja a menedzsmentet. az információs technológiák innovációs vonatkozásai. A vállalatok egyre inkább az új technológiákra támaszkodva fejlődnek, ami kritikus igényt teremt olyan szakemberek iránt, akik mind az üzleti, mind a technológiai készségeket magukban foglalják. Az információs rendszerek és digitális innováció mesterképzésének végső célja, hogy áthidalja az üzlet és a technológia közötti szakadékot, így diplomásaink egyértelműen piaci előnyhöz jutnak.
A mesterdiploma megszerzéséhez a hallgatóknak mesterszakdolgozatot is kell készíteniük. A kutatási javaslatot a hallgató nyújtja be, aki felkérheti az egyik tutort témavezetőnek. A szakdolgozat a második félév sikeres befejezése után legfeljebb egy tanévre nyújtható be. A szakdolgozatnak illeszkednie kell a posztgraduális hallgató tanulmányainak tartalmához, és eredetinek kell lennie.
Menetrend
Az információs rendszerek és digitális innováció MSc felépítése a következő:
1. félév
- DIS507 Disruptive Technologies
- DMBA583 digitális innováció és vállalkozás
- DMETH600 kutatási módszertan
- DIS503 IT projektmenedzsment
2. félév
- DIS508 Big Data és Analytics
- DIS501 információs rendszerek elemzése és tervezése
- DIS502 problémamegoldó programozás
1 választható kurzus közül választhat:
- DIS504 információbiztonság
- DMDB505 digitális marketing
- DIS505 mobilalkalmazás-fejlesztés
3. félév
- DIS510 Szakdolgozat Kötelező
Tanítási, tanulási és értékelési módszerek
A tanév során a képzések mindegyik kurzushoz az alábbiak szerint zajlanak: kurzusonként hat (6) kétórás megbeszélés az oktatóval, aki a hallgatók tájékoztatásáért, iránymutatásáért, tanácsadásáért és értékeléséért felelős. Ezek a találkozók elsősorban a hallgatók általános támogatását, valamint mindannak a kidolgozását, elmélyítését, fejlesztését célozzák, amit a hallgatók tanulnak. A hallgatók jelenléte ezeken a találkozókon nem kötelező. Az eddigi tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a hallgató részvétele ezeken hozzájárul a tananyag teljesebb megértéséhez, emellett növeli a pozitívabb tanulói teljesítmény valószínűségét mind a félévközi, mind a záróvizsgákon.
Minden kurzus értékelése a félév során egy félévközi értékeléssel történik, amely kifejezetten szerepel a tanulmányi tantervben és a tanulmányi útmutatókban (esszék, irodalomkritikák, cikkkézirat az egyetem hallgatói folyóiratába stb.), a végén pedig záróvizsgák. félévben a hallgatók földrajzi eloszlásának megfelelően, időben meghatározott helyszíneken. Ha a hallgató nem jelenik meg a vizsgán, vagy elmulasztotta a téli vagy tavaszi félévi vizsgát, jogosult megismételni a vizsgát.
A félévközi értékelés különböző formákat ölthet a korábban leírtak szerint, mint például esszék, kutatási cikkek, prezentációk, irodalomkritikák, könyvismertetések stb., a félév során, és az érettségi 40%-ának, míg a záróvizsga 60%-ának felel meg. Ahhoz, hogy a hallgató sikeres legyen egy kurzuson, mind a záró, mind a félévközi értékelésen legalább 50%-os osztályzatot kell elérnie. Az interaktivitás és a fejlesztő értékelés a tanulási és tanítási módszertan részét képezi.
A harmadik félévben a hallgatók elkészítik a szakdolgozatukat, amely 30 ECTS-nek felel meg. A szakdolgozat hossza a típustól függ. Egy bibliográfiai szakdolgozat esetében nem lehet kevesebb 12 000 szónál és nem lehet több 15 000 szónál. Az irodalomjegyzéket, a mellékleteket és az absztraktot nem tartalmazza. A témavezető a benyújtást követően – a hallgató hozzájárulásával – írásos és indokolással ellátott beszámolót nyújt be a bizottság tagjainak. A szakdolgozat támogatása nyilvánosan vagy elektronikus videokonferencia útján történik egy háromtagú bizottság előtt.