Master of Science az európai politikában és kormányzásban
Neapolis University Pafos Distance Learning
Kulcs információ
Campus helye
Online Cyprus
Nyelvek
Angol,
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 10 000 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Bevezetés
A programot a Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA) akkreditálta
Az MSc az Európai Politika és Kormányzás Programban célja, hogy fejlett tanulmányokat biztosítson azoknak, akik hatékony vezetőkké kívánnak válni az európai ügyekben mind a magán-, mind az állami szektorban. A program tanterve az EU politikáinak lényeges elemeinek feltárására, valamint a diplomácia, a nemzetközi szervezetek és a közszféra, a helyi kormányzat, valamint a kutatási és nonprofit szervezetek egyre összetettebb feladataira való felkészítésre készült. Az alaptanterv mind az uniós ügyek hatékony kezeléséhez, mind pedig a nagyobb nemzetközi, európai és nemzeti környezet megértéséhez szükséges képességeket és ismereteket hangsúlyozza, amelyekben a politikát kidolgozzák, és a feladatokat meghatározzák és értékelik.
A program naprakész ismereteket nyújt számos különböző tudományágban, amelyek az európai tanulmányok területét alkotják, mint például az üzleti/ közgazdaságtan, a politika és a jog. Ezenkívül a program elemző, elszámoltathatósági és vezetői készségekkel látja el a diákokat, amelyek javítják döntési képességüket és elősegítik a szervezeti jólétet a folyamatosan változó és versenyképes európai környezetben.
A program alapvető filozófiája a kormányzás tanulmányozásának empirikus megközelítése, ahol a hallgatók újonnan megszerzett tudását és készségeit ötvözik szakmai tapasztalataikkal és alkalmazzák a valós esetekre.
Ez a megközelítés szélesíti és elmélyíti a diákok megértését a határokon átnyúló kérdésekről és politikai folyamatokról, elősegíti a kutatási, elemzési, szintézis- és kreativitási készségeket, és ösztönzi az innovációt és a versengő nemzetközi szereplők szerepének tudatosítását; végül fejleszti a politikai döntéseket befolyásoló társadalmi, kulturális és globális kérdések tudatosítását.
A Program előnyei
- A pafosi Neapolis Egyetem nemzetközi tekintélye és elismerése.
- Kiváló tudományos személyzet, nagy szakértelemmel a tanított tantárgyakban.
- Nemzetközi együttműködés számos egyetemmel.
- A távoktatás rugalmassága.
- A fejlett technológia és erőforrások használata.
- Dinamikus választás a szinkron és aszinkron távoktatás között.
- Versenyképes tandíjak.
Belépők
Tanterv
Program felépítése
E tanulmányok időtartama három félév. A posztgraduális programba való jelentkezés minden tanév szeptemberében és februárjában/márciusában történik. Minden kurzus egy akadémiai félévig tart. A posztgraduális képzésre a téli vagy a tavaszi félévben beiratkozott hallgatók választhatják az adott félévben kínált képzéseket. Tanulmányaik sikeres befejezéséhez a hallgatóknak összesen 90 kreditet (ECTS) kell felhalmozniuk.
A Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség erre vonatkozó közleményei értelmében a hallgatóknak lehetőségük van posztgraduális tanulmányaikat két akadémiai félévben (12 hónapban) befejezni, amennyiben a diplomamunkájuk lebonyolítását az első szakaszban megkezdik. vagy tanulmányaik második félévében, beleértve a nyári időszakot is. Ebben az esetben a szakdolgozat elkészítése a nyári időszakban egy-két hónappal meghosszabbítható. Mindenesetre a teljes ECTS 90 marad.
Az első félévben a hallgatóknak egy kötelező DMETH600 kurzust és a 9 választható kurzusból 3-at kell választaniuk. A második félévben a hallgatóknak a fennmaradó 6 szabadon választható kurzusból 4-et kell választaniuk. A harmadik félévben a hallgatók elkészítik a szakdolgozatukat (lásd 5. fejezet). Mindegyik kurzus 7,5 kreditnek (ECTS) felel meg. Az egyes kurzusok kreditjei a következőképpen oszlanak meg: 2 a kurzusokon való részvételért, 2 a félévi félévközi értékelésért és 3,5 a záróvizsgáért. A választható kurzusok szemeszterenkénti sorrendjét az Egyetem határozza meg minden tanév elején.
A mesterdiploma megszerzéséhez a hallgatóknak mesterszakdolgozatot is kell készíteniük. A kutatási javaslatot a hallgató nyújtja be, aki felkérheti az egyik tutort témavezetőnek. A szakdolgozat a második félév sikeres befejezése után legfeljebb egy tanévre nyújtható be. A szakdolgozatnak illeszkednie kell a posztgraduális hallgató tanulmányainak tartalmához, és eredetinek kell lennie.
A hallgatók mesterdolgozatokat és félévközi értékeléseket írhatnak angolul, függetlenül a program nyelvétől.
A program a következőképpen épül fel:
1. és 2. félév tantárgyak
- Az első félévben a hallgatóknak egy kötelező DMETH600 kurzust és a 9 választható kurzusból 3-at kell választaniuk.
- A második félévben a hallgatóknak a fennmaradó 6 választható kurzusból 4-et kell választaniuk.
- A választható kurzusok szemeszterenkénti sorrendjét az Egyetem határozza meg minden tanév elején.
- DMETH600 kutatástervezés és empirikus módszerek a társadalomtudományokban
- DHIST610 Az európai integráció története
- DMPA585 Európai kormányzás és tárgyalások
- DMEP400 Elméleti megközelítések az európai integrációhoz
- DMEP300 Európai Politikai Gazdaság
- DMEP500 Külpolitika, biztonság és védelem az Európai Unióban
- DMEP600 Európai Bankrendszer
- DMEP700 Különleges témák a rendőrségi és igazságügyi együttműködésről az Európai Unióban
- DIRSS621 A globális politika kortárs kérdései
- DIRSS622 Különleges témák a Földközi-tenger keleti térségében és a Közel-Kelet biztonságában
3. félév
- DIS800 értekezés
Tanítási, tanulási és értékelési módszerek
A tanév során a képzések mindegyik kurzushoz az alábbiak szerint zajlanak: kurzusonként hat (6) kétórás megbeszélés az oktatóval, aki a hallgatók tájékoztatásáért, iránymutatásáért, tanácsadásáért és értékeléséért felelős. Ezek a találkozók elsősorban a hallgatók általános támogatását, valamint mindannak a kidolgozását, elmélyítését, fejlesztését célozzák, amit a hallgatók tanulnak. A hallgatók jelenléte ezeken a találkozókon nem kötelező. Az eddigi tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a hallgató részvétele ezeken hozzájárul a tananyag teljesebb megértéséhez, emellett növeli a pozitívabb tanulói teljesítmény valószínűségét mind a félévközi, mind a záróvizsgákon.
Minden kurzus értékelése a félév során egy félévközi értékeléssel történik, amely kifejezetten szerepel a tanulmányi tantervben és a tanulmányi útmutatókban (esszék, irodalomkritikák, cikkkézirat az egyetem hallgatói folyóiratába stb.), a végén pedig záróvizsgák. félévben a hallgatók földrajzi eloszlásának megfelelően, időben meghatározott helyszíneken. Ha a hallgató nem jelenik meg a vizsgán, vagy elmulasztotta a téli vagy tavaszi félévi vizsgát, jogosult megismételni a vizsgát.
A félévközi értékelés különböző formákat ölthet a korábban leírtak szerint, mint például esszék, kutatási cikkek, prezentációk, irodalomkritikák, könyvismertetések stb., a félév során, és az érettségi 40%-ának, míg a záróvizsga 60%-ának felel meg. Ahhoz, hogy a hallgató sikeres legyen egy kurzuson, mind a záró, mind a félévközi értékelésen legalább 50%-os osztályzatot kell elérnie. Az interaktivitás és a fejlesztő értékelés a tanulási és tanítási módszertan részét képezi.
A harmadik félévben a hallgatók elkészítik a szakdolgozatukat, amely 30 ECTS-nek felel meg. A szakdolgozat hossza a típustól függ. Egy bibliográfiai szakdolgozat esetében nem lehet kevesebb 12 000 szónál és nem lehet több 15 000 szónál. Az irodalomjegyzéket, a mellékleteket és az absztraktot nem tartalmazza. A témavezető a benyújtást követően – a hallgató hozzájárulásával – írásos és indokolással ellátott beszámolót nyújt be a bizottság tagjainak. A szakdolgozat támogatása nyilvánosan vagy elektronikus videokonferencia útján történik egy háromtagú bizottság előtt.
Időtartam: 1,5 tanév (3 akadémiai félév, 90 ECTS)
A Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség erre vonatkozó közleményei értelmében a hallgatóknak lehetőségük van posztgraduális tanulmányaikat két akadémiai félévben (12 hónapban) befejezni, amennyiben a diplomamunkájuk lebonyolítását az első szakaszban megkezdik. vagy tanulmányaik második félévében, beleértve a nyári időszakot is. Ebben az esetben a szakdolgozat elkészítése a nyári időszakban egy-két hónappal meghosszabbítható. Mindenesetre a teljes ECTS 90 marad.