Nemzetközi kapcsolatok, stratégia és biztonság mester
Neapolis University Pafos Distance Learning
Kulcs információ
Campus helye
Online Cyprus
Nyelvek
Angol,
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 10 000 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Bevezetés
A programot a Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA) akkreditálta
A nemzetközi kapcsolatok, stratégia és biztonság MSc célja, hogy a hallgatók széles körű értékelést nyújtsanak a kortárs nemzetközi kapcsolatokról, hangsúlyozva a stratégiát és a biztonsági kérdéseket. Egyesíti a mélyreható tudományos képzést a kulcsfogalmakban, elméletekben és esettanulmányokban, a strukturált elkötelezettség mellett a kortárs vitákkal és tapasztalatokkal. Integrálja az elméleti megközelítéseket számos eset és kérdés tanulmányozásával. Azt is feltárja, hogy a belföldi és a nemzetközi közötti határvonalat a kereskedelmi, pénzügyi, környezetvédelmi, stratégiai, biztonsági, ideológiai, kulturális és etikai kérdések hogyan homályosítják el. Ezenkívül a program erős elméleti és empirikus megértést nyújt a hidegháború utáni nemzetközi biztonsági környezetről, beleértve a konfliktusok és a béke eredetét, az új biztonsági fenyegetések megjelenését, valamint a konfliktusmegelőzésben, békefenntartásban és békefenntartás ma. Végül, de nem utolsósorban a program meghatározza, hogy az állami és nem állami szereplők miként dolgoznak ki stratégiákat a nemzetközi környezetben a biztonsági kérdések tekintetében.
A program végzőseitől elvárják, hogy alaposan megértsék a nemzetközi politikai, biztonsági és stratégiai kérdéseket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy karriert folytassanak a diplomáciai testületben, a nemzetközi szervezetekben, a nem kormányzati szervezetekben, valamint a nyilvánosságban és a magánszférában egyaránt szektor vezető politikai és biztonsági tanácsadóként.
A Program előnyei
- A Neapolis University Pafos nemzetközi tekintélye és elismerése.
- Kiváló tudományos személyzet, nagy szakértelemmel a tanított tantárgyakban.
- Nemzetközi együttműködés számos egyetemmel.
- A távoktatás rugalmassága.
- A fejlett technológia és erőforrások használata.
- Dinamikus választás a szinkron és aszinkron távoktatás között.
- A program igazodása a jelenlegi tudományos trendekhez és a piaci követelményekhez.
- Versenyképes tandíjak.
Belépők
Tanterv
Program felépítése
A Program időtartama 18 hónap.
A hallgatóknak lehetőségük van arra, hogy posztgraduális tanulmányaikat tizenkét hónap alatt befejezzék, mindaddig, amíg a diplomamunkájuk lebonyolítását tanulmányaik első vagy második félévében, beleértve a nyári időszakot is, megkezdik. Ebben az esetben a szakdolgozat elkészítése a nyári időszakban egy-két hónappal meghosszabbítható. Mindenesetre a teljes ECTS 90 marad.
Tanulmányaik sikeres befejezéséhez a hallgatóknak összesen 90 ECTS-t kell összeadniuk. Az 1.félévben a hallgatók mind a négy kötelező tárgyat választják. A 2.félévben a hallgatók mindhárom kötelező tárgyat és a három választható kurzus közül egyet választanak. Tanulmányaik sikeres befejezése és a Nemzetközi Kapcsolatok, Stratégia és Biztonság MSc fokozat megszerzése érdekében a hallgatóknak mesterképzést is kell készíteniük.
1. félév
- DIRSS611 Nemzetközi biztonsági és stratégiai tanulmányok
- DIRSS612 Stratégia és döntéshozatal
- DIRSS621 A globális politika kortárs kérdései
- DMETH600 kutatási módszertan
2. félév
- DIRSS623 Nemzetközi jog és biztonság
- DIRSS624 Nemzetbiztonság
- DIS504 információbiztonság
- DIRSS622 Különleges témák a Földközi-tenger keleti térségében és a Közel-Kelet biztonságában
- DIRSS625 Békeépítés és konfliktus utáni újjáépítés
- DMEP500 Külpolitika, biztonság és védelem az Európai Unióban
3. félév
- DIRSS610 Értekezés
Tanítási, tanulási és értékelési módszerek
A kurzusok online, telekonferenciákon keresztül zajlanak. A telekonferenciák egy speciálisan kialakított pedagógiai kereten keresztül érhetők el, amely elősegíti a kommunikációt és az interakciót, amelynek fő jellemzője a tudás távolról való, valós időben történő kollaboratív felépítése. Technológiai szempontból a legújabb technológiai kommunikációs eszközök (Moodle, WizIQ) kínálta lehetőségek, amelyek lehetővé teszik a különböző típusú információk (kép, hang, szöveg) átvitelét, megbízható és kétirányú kapcsolatot biztosítva a professzorok között. és a diákok között, hanem a diákok között is. A fő célunk azonban az, hogy a telekonferenciát egy jól kialakított pedagógiai keretbe hozzuk, amely javítja a tanárok és a tanulók közötti kommunikációs és interakciós környezetet. A telekonferenciákra általában a tanulmányi félév során 6 alkalommal kerül sor, kéthetente, a szemeszter 2. hetétől kezdődően. Egy-egy telekonferencia jellemzően két órát vesz igénybe, tükrözve az igényeket és a kurzus sajátosságait.
Az interaktivitás és a fejlesztő értékelés a tanulási és tanítási módszertan részét képezi. A hallgatók érettségi érdemjegyének 30%-a az egyes kurzusokon a félévközi értékelésen, amely írásbeli feladatként történik, 70%-a pedig az írásbeli záróvizsgákon elért teljesítményének felel meg. Ahhoz, hogy egy kurzuson sikeres osztályzatot szerezzenek, a hallgatóknak megfelelő osztályzatot kell szerezniük (pl 50% vagy magasabb) mind a félévközi, mind a záróvizsgákon.