
Mester in
Marketing és kereskedelmi menedzsment mesterképzés OBS Business School

Bevezetés
Marketing és kereskedelmi menedzsment mesterképzés
A mai üzleti környezet gyorsan változik. A technológiai fejlődés hatása, a piacok globalizációja, az erőviszonyok fogyasztók javára történő megváltozása, a versenykörnyezet és a márkák iránti lojalitás csökkenése, többek között, módosítják a marketingstratégiákat és a termékek és szolgáltatások értékesítésének módját. terjesztik és forgalmazzák. A fogyasztók egyre igényesebbek és több információval rendelkeznek, így nagyon világosan tudják, mit akarnak és hol szerezhetik be.
A túlkínálat és a megkülönböztetés nehézségei rendkívül versenyképes környezetet teremtenek, és növelik a vevőre való összpontosítás szükségességét.
Ebben a környezetben a szervezeteknek olyan marketing és kereskedelmi szakemberekre van szükségük, akik képesek sikeresen vezetni a három elem helyes kombinációját: szilárd képzés és marketing és értékesítési ismeretek, a szükséges készségek ahhoz, hogy tudjanak reagálni a jelenlegi környezetre és piacra, valamint kapcsolatba lépni az ügyfelekkel, és hatékony értékesítési hálózatot építeni.
A Marketing és Kereskedelmi Menedzsment mesterfokozatával technikai, stratégiai ismereteket és személyes készségeket fejleszthet ki, hogy innovatív menedzserré képezze Önt, aki széles látókörrel rendelkezik a vállalatról, és képes szembenézni a jelenlegi marketing és kereskedelmi menedzsment kihívásaival.
Profi kirándulások
- Marketing irány
- Termék menedzser
- Marketing Tanulmányok vezetője
- Kereskedelmi marketing menedzser
- Marketing tanácsadó
- Kategória menedzser
- Kereskedelmi cím
- Exportkezelő
- Országos értékesítési igazgató
- Értékesítési vezető
- Key Account Manager vagy Key Account Manager
- bővítési igazgató
- Regionális igazgató
Céljai a Master in Marketing és Kereskedelmi Menedzsment
Milyen célokat fog elérni?
Megszerzi a szükséges ismereteket:
- Igazítsa a vállalatot a piac és az ügyfél igényeihez.
- Integrálja a vállalat jövőképét és általános céljait a marketing politikáival és stratégiáival.
- Határozza meg a piackutatás módszereit, a legmegfelelőbb adatforrások felhasználását és az eredmények elemzését a vállalatok kereskedelmi politikája és stratégiája alapján.
- Tervezi és irányítja a cég marketing- és kereskedelmi tevékenységét.
- Az értékesítési csapatok szervezete és irányítása.
- Olyan vezetői készségek fejlesztése, amelyek lehetővé teszik olyan értékesítési csapatok létrehozását és irányítását, amelyek hozzáadott értéket teremtenek a szervezet számára.
- Készítsen szabványos marketing- és kereskedelmi tervet, és alkalmazza azt a vállalat általános kontextusában.
Marketing és kereskedelmi menedzsment mesterképzés tanterve
A tanulmányi tervet minden év májusában vagy novemberében tizenkét hónapra dolgozzák ki, tíz modulból álló vázlattal, amelyek megfelelnek a tantárgyaknak, valamint egy üzleti játékot és egy záróprojektet, amelyet egész évben fejlesztenek.
A Marketing Menedzsment és Kereskedelmi Menedzsment Mester követelményei és képesítése
Felvételi eljárásunk alapvető célja a jelöltek alkalmasságának biztosítása. Minden résztvevőnek a legtöbbet kell kihoznia ebből a tanulási tapasztalatból egy olyan kontextuson keresztül, amelyben hosszú távú kapcsolat alakulhat ki osztálytársakkal, tanárokkal és volt diákokkal.
A felvételi eljárásnak ezek a szakaszai:
- A felvételi előfeltételei
- Felvételi kérelem
- Személyes interjú
- Motivációs levél
- Felvételi Bizottság értékelése
- Bejegyzés
Rendszermenedzsment mesterképzés
Azok, akik sikeresen teljesítik a program értékelését, és megfelelnek az UB által meghatározott tanulmányi követelményeknek, UB (Barcelonai Egyetem) diplomát kapnak. Ezen túlmenően, minden ember, aki átmegy az értékelésen, megkapja az EAE Business School diplomát.
Az UB-n szerzett diploma megszerzéséhez egyetemi végzettség (mérnöki, alapképzési vagy diploma) szükséges. Ha nem rendelkezik egyetemi végzettséggel, a különböző értékelések sikeres elvégzése után egyetemi bővítési oklevelet kap az UB-tól.
Ösztöndíjak és ösztöndíjak a marketing és kereskedelmi menedzsment mesterképzéshez
OBS Ösztöndíjprogramját a jelentkezők számára elérhetővé teszi a szakemberek, vállalkozók és vezetők folyamatos képzésének elősegítése érdekében. Ahhoz, hogy jogosultak legyenek a program egy részét finanszírozó ösztöndíjak egyikére, a jelölteknek fel kell venniük az említett programba, és meg kell felelniük a meghatározott követelményeknek.
A Felvételi és Ösztöndíjbizottság értékeli a pályázók profiljának és szakmai pályafutásának megfelelőségét, az ösztöndíjpályázati levélben szereplő indokokat, valamint a jelölt szakmai és tanulmányi ajánlásait.