Mester a digitális marketing, a növekedési hackelés és az e-kereskedelem területén
Online
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Apr 2025
TANDÍJ
EUR 7700
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
Bevezetés
A digitális marketing, a növekedési hackelés és az e-kereskedelem mestere , továbbképzési mesterfokozatával, a szakemberek számára minden kulcsot és eszközt biztosít a sikeres online értékesítéshez és kommunikációhoz. A digitális gazdaság évről évre növekszik, a gazdasági növekedés egyik fő motorjává válik, és ebben a digitális világban az e-kereskedelem terjeszkedik. Ez a program a TOP 5- ben van spanyol nyelven az e-business és digitális marketing kategóriában az Eduniversal legjobb mesterek rangsora szerint.
Belépők
Tanterv
Programunk 2 blokkra épül fel, és a mesterdolgozattal ér véget. Emellett a program kidolgozása során négy önkéntes boottábort és különböző kiegészítő tevékenységeket is tartanak.
- 1. blokk. Digitális marketing
- 2. blokk. e-kereskedelem
- Mesterképzés záróprojektje
- Bootcamps és kiegészítő tevékenységek
Digitális marketing
- A digitális marketing és az e-kereskedelem alapjai
- Keresőmotor-marketing: SEO és SEM
- Teljesítménymarketing és engedélymarketing
- Közösségi média stratégiák
- Marketing automatizálás és programozott vásárlás
- Elemzések és mutatók
e-kereskedelem
- CRM, hűség és ügyfélszolgálat
- Használhatóság, interakciós tervezés és felhasználói élmény
- E-kereskedelmi műveletek és technológiamenedzsment
- Növekedési hacker szimuláció
A program eredménye
célkitűzések
1. célkitűzés: Digitális kommunikáció
Ismerje meg a digitális kommunikáció új paradigmáját, hogy javítsa annak hatékonyságát a különböző kampányok során azáltal, hogy elmélyül a különböző elemekben és a meglévő eszközökben.
2. célkitűzés: E-kereskedelem menedzsment
Ismerje meg az e-kereskedelmi menedzsment folyamatát alkotó fázisokat, valamint az ezekben alkalmazott technikákat az ilyen típusú üzletek optimális kezeléséhez, a felhasználószerzéstől az értékesítés utáni szolgáltatásig.
3. célkitűzés: közösségi média
Azonosítsa a közösségi média környezetet alkotó főbb elemeket, hogy alkalmazkodni tudjon a digitális stratégia kialakításához, és megtanuljon közösségi média tervet készíteni, meghatározva a szükséges (humán, műszaki és gazdasági) erőforrásokat hatékonyan és hatékonyan. út.
4. célkitűzés: Technológia
Azonosítsa a technológiai környezetben bekövetkezett, a digitális marketingre és az e-kereskedelemre kiható változásokat, hogy végrehajtsa azokat, és módosítsa a kommunikációs stratégiát bármely vállalatnál.
Karrierlehetőségek
Gracias al Máster en Marketing Digital, Growth Hacking y eCommerce podrás impulsar tu carrera laboral como:
- E-kereskedelmi csatornakezelő
- Az online marketingért felelős
- Tanácsadó E-kereskedelem
- Senior közösségi menedzser
- Digitális marketing menedzser
- Digitális beszerzési menedzser
- Szociális média-stratégia
- Digitális kereskedelmi marketing
- Responsable de ventas Online
- Digitális termék/projekt menedzser
- Digitális fiókkezelő
- Tanácsadó SEO / SEM
- Experto en Marketing Digital en Agencias
- Szakértő, digitális marketing és kockázati tőke
- Analista web
- Termék menedzser