
Mester in
Vállalati kommunikációmenedzsment mester OBS Business School

Bevezetés
Online mesterképzés, amely megmutatja a kommunikáció és az üzleti stratégia összehangolásának kulcsait.
A gazdasági, társadalmi és üzleti környezet gyorsan változik. A jelenlegi válság, az új digitális kommunikációs platformok, a globalizáció, többek között a trendek új kihívások elé állítják a szervezetek és az érintettek közötti kommunikációt.
Ezek az új paradigmák határozzák meg a 21. század kommunikációját. A vállalatok és kommunikációs részlegeik már nem uralják az üzeneteket, és az ügyfelekkel és felhasználókkal folytatott beszélgetésekre és párbeszédre összpontosítanak. Valamint az új digitális platformok: a blogok, a közösségi hálózatok, a mikroblog valós időben és globálisan terjesztenek üzeneteket és véleményeket. Emiatt mind a márkák, mind a szervezetek imázsa, hitelessége és hírneve jobban láthatóvá válik, mint valaha.
A szervezeteknek átláthatóbbnak és agilisabbnak kell lenniük olyan környezetben, ahol már nem dominálnak. Mindez a kommunikáció megértésének egészen más módját képviseli, mint ahogyan azt eddig ismertük.
A fentiek tekintetében a kommunikációs igazgató (DirCom) alakja egyre nagyobb jelentőséggel bír a vállalati szervezeti diagramokban. Otthagyta a Marketing Osztályt, hogy csapatként dolgozzon a felső vezetésen belül. A DirComnak a kommunikációt integrált folyamatként kell értelmeznie a szervezet operatív tevékenységein belül. Ez a kommunikáció pedig kétirányú és interaktív áramlás. Az érdekelt felek meghallgatásának, továbbításának és befolyásolásának képessége szükséges ahhoz, hogy a szervezet értékét növeljük. Ugyanakkor mélyen meg kell értenie döntéseinek és tevékenységeinek mérőszámait.
A kommunikációmenedzsment posztgraduális képzést úgy tervezték, hogy a programot erősebb készségekkel és tudással fejezze be, amikor szakmai teljesítményének és készségeinek fejlesztéséről van szó a PR és az üzleti kommunikáció területén.
A szervezeti kommunikáció mesterképzésének hallgatójaként erősíti készségeit a globális munkaerő-piaci igények trendjeivel és a kommunikációban szakértői profilt kereső fő vállalatok által megkövetelt követelményekkel összhangban.
Tagságok
e-kereskedelmi intézet
OBS Business School tagságot szerzett az eCommerce Institute of Latin America-ban, egy non-profit intézményben, amely a digitális gazdaságot támogató és ösztönző tevékenységét fejleszti Latin-Amerika különböző országaiban azzal a fő céllal, hogy elősegítse az internetes üzlet világát megszilárdító és népszerűsítő kezdeményezéseket. .
Marketing Club Barcelona
Tagjai vagyunk a Club Marketing Barcelona egyesület Akadémiai Tanácsának, amely egy olyan szervezet, amely egy olyan környezet megteremtésén, fejlesztésén és előmozdításán dolgozik, amely lehetővé teszi Barcelona számára, hogy a marketing egyik nemzetközi referencia fővárosává váljon, összekapcsolva a tehetségeket és az erőforrásokat ezen a területen.
Tanterv
1. blokk. A vállalati kommunikáció alapjai
- A kommunikációs igazgató kihívásai
- Kommunikációs készség és befolyás
2. blokk. A Társaság Kommunikációs Osztálya
- Below the Line Stratégiák - PR és események
- Stratégiai marketing és kommunikáció
- Sajtóiroda és médiamenedzsment
- Vállalati társadalmi felelősségvállalás és vállalati stratégia
3. blokk. Vállalati kommunikáció
- Digitális kommunikáció és közösségi média
- Belső kommunikáció és vállalati kultúra
- Történetmesélés és vállalati kommunikáció
- válságkommunikáció
Végső mesterképzés
További tevékenységek
További tevékenységek
Bootcamp: Identitás és márkaépítés
A bootcamp során a hallgató elsajátítja azokat az alapfogalmakat, elméleti-gyakorlati szempontból, amelyek a márkaépítési folyamatban vezetik őket.
Bootcamp: Pénzügyi kommunikáció tőzsdén jegyzett cégeknél
A pénzügyi világ nagyon érzékeny, globális és saját kommunikációs kódokkal rendelkezik. Szabályozási szempontjai és összetettsége miatt a tőzsdén jegyzett társaságok DirComjainak speciális képzésre van szükségük ezen a területen. Így ebben a boottáborban többek között olyan témákat vizsgálnak meg mélyrehatóan, mint a média véleményének hatása a pénzügyi akciókra, a kommunikáció szerepe a tőzsdén jegyzett cégeknél vagy a kommunikáció stratégiai értéke ezeknél a cégeknél.
„Esettanulmányok”: Esettanulmányok
A program gyakorlati eleme elengedhetetlen, és kiegészíti az elméleti képzést. Ehhez a kurzus során viták lesznek aktuális kérdésekről és az egyes tantárgyak iránti érdeklődésről, valós helyzetekre vagy gyakorlati esetekre alkalmazható döntéshozatali szimulációk, ahol a felmerülő problémákat akadémiai szempontból elemezzük és a megoldási javaslatokat. , valamint a végrehajtásuk során figyelembe vett kritériumokat.
Webináriumok
A képzés nagy része aszinkron módon zajlik, vagyis az ismeretek cseréje egy olyan platformon keresztül valósul meg, amely lehetővé teszi az írott szövegek megosztását anélkül, hogy az emberek egyidejűleg kapcsolódnának.
Emellett mindegyik modulban szinkron szekciókat vagy „webinárokat” szerveznek, ahol az összes résztvevő egyszerre kapcsolódik egy alkalmazáson keresztül, amely lehetővé teszi a „valós idejű” tudáscserét.
Belépők
A program eredménye
célkitűzések
- Ismerje meg azt az új környezetet, amelyben a kommunikációs stratégiát kidolgozzák.
- Támogassa a marketing célkitűzéseit, megerősítve a termékek és a márkák helyzetét.
- Építsen és kezeljen egy arculatot és egy vállalati hírnevet bármely szervezet általános célkitűzéseivel összhangban.
- Ismerje a szervezeti modelleket a kommunikáció adaptálása érdekében.
- Szerezzen elméleti és gyakorlati ismereteket a kommunikáció kezeléséhez szükséges technikákról és eszközökről az érintettek széles körével.
- Fejlesszen vezetői készségeket és technikákat a válsághelyzetek kezeléséhez a PR -kapcsolatokon keresztül annak érdekében, hogy hitelességet és bizalmat keltsen a különböző, belső és külső közönségekben.
- Tanítsa a résztvevőket az átfogó kommunikációs tervek kidolgozásához és létrehozásához.
- A PR -igazgatók képzése új képességek létrehozására az üzleti siker eléréséhez reaktív és proaktív kampányokkal, mindig szilárd alapokkal a vállalat által készített belső elemzések megértésében.
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
- Nagyvállalatok és KKV -k kommunikációs igazgatója
- Kommunikációs szakember a reklámügynökségeknél
- Kommunikációs szakember kommunikációs tanácsadókban
- Kommunikációs szakember a kommunikációs ügynökségeknél
- Kommunikációs szakember a nagyvállalatok marketing- vagy PR -osztályain