
Bevezetés
Mit csinálnak valójában a marketingesek? Hogyan használhatja a marketinget nem kereskedelmi kontextusban társadalmi javára? Milyen új kihívások és lehetőségek merülnek fel az online és a globális színtéren? Ezen a speciális útvonalon interdiszciplináris perspektívát alakíthat ki az üzleti szervezetek irányításával kapcsolatban, és speciális ismereteket és készségeket építhet a marketing gyakorlatában. A diploma megszerzése után fel kell szerelni a marketing technikák és koncepciók munkahelyi alkalmazásához szükséges készségekkel, valamint számos vezetői készség megszerzésével.
A tanfolyam főbb jellemzői
- Fejleszti a marketing elméletek és technikák alkalmazásának és értékelésének képességét
- Feltárja és elemzi az üzletvezetés interdiszciplináris jellegét, valamint a marketingmenedzsment és menedzsment szakemberek szerepét a szervezetekben és a társadalomban
- Segít összekapcsolni tanulmányait saját tapasztalataival
- Munkalehetőségek széles skáláját kínálja minden ágazatban
Megközelíthetőség
Minden képesítésünket a lehető legelérhetőbbé tesszük, és átfogó szolgáltatásainkkal támogatjuk minden hallgatónkat. A BA (Honours) Business Management sokféle tananyagot használ, és a következő elemekkel rendelkezik:
- nyomtatott és online anyagok vegyes tanulmányozása – az online tanulási források tartalmazhatnak webhelyeket, audio/video média klipeket és interaktív tevékenységeket, például online vetélkedőket
- matematikai és tudományos kifejezések, jelölések és válogatott technikák felhasználásával
- csoportban dolgozni más tanulókkal
- diagramok vagy képernyőképek használata és készítése
- gyakorlati munka vállalása
- külső/harmadik féltől származó anyagok online keresése
- speciális szoftver használatával.
Tanterv
Tanfolyam részletei
Ez a fokozat három szakaszból áll, mindegyik 120 kreditből áll.
- Az 1. szakaszt egy 60 kredites bevezető üzleti és menedzsment modullal kezdi.
- Ezt követően a fennmaradó 300 kreditért kombinálja az üzleti és menedzsment tanulmányait a marketinggel.