MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCourses
Keystone logo
OSTELEA | Distancia Marketing, marketing és bevételek menedzsment
OSTELEA | Distancia

Marketing, marketing és bevételek menedzsment

12 Months

Spanyol

Részidő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Tandíj igénylése

Összekevert, Távoktatás

Bevezetés

Az Online Marketing és Bevételkezelés Mesterének főbb jellemzői

A digitális átalakítás kihívása

Az új technológiák megjelenése nagy változásokat okoz az idegenforgalmi szektorban általában és különösen a szállodai szektorban, amely felgyorsult átalakuláson megy keresztül a marketing, a disztribúció és az értékesítés területén.

A magas versenyképesség és az új kihívások, amelyekkel az ipar szembesül, megnöveli az új online menedzsment eszközöket ismerő és elsajátító szakemberek iránti keresletet, mivel ez a szállodai létesítmények irányításának alapvető szempontjává vált. Ebben az összefüggésben az e-kereskedelem és a bevételek kezelése a szállodaiparban kulcspozíciónak számít.

Az e-kereskedelem és a bevételkezelés igazgatóinak szerepe

Ezen a ponton mind az e-kereskedelmi igazgató - a vállalat online kereskedelmi stratégiájáért felelős -, mind pedig a bevételkezelési igazgató szerepe - amely az ügyfél tevékenységének előrejelzéséért és az ilyen értelemben vett stratégiák irányításáért felelős - létfontosságú, de nem korlátozódik a pozíciójának konkrét funkcióira. Mint minden vezetői beosztásban, feladatainak együtt kell állniuk csapatának mindennapi életével: egyértelműen meg kell határozni az osztály célkitűzéseit, megtervezni és meghozni a döntéseket, megoldani a problémákat, valamint látható vezetőnek lenni az egész csapat számára. Éppen ezért manapság sok vállalat olyan képzett szakembereket igényel, akik képesek irányítani azokat az embereket, akik lehetővé teszik számukra, hogy sikeresen megbirkózzanak a tartós változásokkal egy rendkívül ingatag és változó piacon.

Integráló és egyedi Mester

Tehát ezek a nevek, amelyeket figyelembe kell venni: az e-kereskedelem és a bevételkezelés. Két olyan szám, amely nagyon rövid idő alatt a szökőárat a szállodai iparág kulcspozíciójává tette. Az Ostelea marketing, marketing és turizmus bevételek menedzsmentjének mesterképzésének oka (és a kari tárgya), mivel integrált és egyedülálló képzést kínál a kategóriájában, egy egységes képzési programmal, amely az online marketingre kiterjed, és -kereskedelem és turizmus marketing.

A mesterképzés Ostelea-i tanulmányának előnyei

  • Online mód
  • Helyek lehetősége ösztöndíjjal
  • Nyitott konferencia
  • Finanszírozási és támogatási program

A marketing, a kereskedelem és az árbevétel-gazdálkodás mesterének célkitűzései

  • Globális jövőkép Szerezzen globális és integrált képet az ágazatról általában és az ágazat különböző üzleti modelljeinek irányításáról a kereskedelmi, marketing és bevételi irányítás szempontjából.
  • Vezetői készségek. A személyes készségek növekedésének és fejlődésének, valamint a vezetői pozíciókhoz szükséges megértésnek és oknak a megismertetése.
  • Management. Stratégiai elképzelés kidolgozása a bevételek optimalizálása érdekében az információkezelés javításával.
  • Csapatvezetés. Részletesen ismerje meg az új marketing környezetet és az új technológiák által kínált lehetőségeket a menedzsment optimalizálásához és a jövedelmezőségi stratégiák kidolgozásához.
  • Bevétel. Ismerje meg a tudást és internalizálja az idegenforgalmi vállalatok bevételkezelési projektjének tervezéséhez és végrehajtásához szükséges eszközöket.

Két mód közül választhat: Online vagy Blended

A mester kétféle módban végezhető: online vagy kevert módon (Madrid és Barcelona területén).

Online mód

Rugalmas, és lehetővé teszi a hallgató számára, hogy képzési igényeinek és időbeli elérhetőségének megfelelően ismereteket szerezzen. Ehhez a hallgatóknak a tervezési modul kezdetétől és a különböző tevékenységek teljesítésének dátumától megvan a lehetőségük arra, hogy áttekintést kapjanak és megszervezzék magukat ez idő alatt.

Vegyes mód

Ötvözi a személyes képzés előnyeit a távoktatás rugalmasságával a Virtual Campus révén. 20 osztályt vagy személyes találkozót kínál a résztvevőknek, hogy több mint 160 közül választhassanak, és 4 személyes személyes oktatóprogramot.

A turisztikai marketing és az árbevétel-gazdálkodás mestere tanulmányterve

1. modul. Globális jövőkép

  • A turisztikai szektor jövőképe és stratégiai elemzése. Innováció és nemzetközivé válás.
  • A vendéglátóipar szerkezete és fejlődése.
  • Innováció és a turizmus nemzetközivé válása.
  • Új megközelítés a vendéglátó szektorban.

2. modul: Marketing

Az idegenforgalmi szektorban alkalmazott marketing: offline, online és vendégélmény.

  • Offline marketing.
  • Online marketing
  • Információkezelés és ügyfélhűség.

3. modul: Marketing

A turisztikai termékmarketing folyamat stratégiája és megvalósítása. E-kereskedelem.

  • A turisztikai termékek forgalmazásának folyamata.
  • Üzleti terv és üzleti csoportok menedzsmentje a turisztikai szektorban.
  • Turisztikai e-kereskedelem.

4. modul. Bevételkezelés

A bevételkezelés koncepciója, stratégiája és kezelése.

  • A vendéglátás ágazat bevétel-gazdálkodásának jellemzői és az alágazatokhoz történő alkalmazások.
  • A bevételkezelés menedzsmentje: árképzés és mutatók.
  • Bevételkezelési eszközök.

5. modul. A vezető elképzelése

A személyes és szakmai készségek fejlesztése.

  • Projekt tervezés.
  • Pénzügyi és jogi szempontok az idegenforgalmi szektorban.
  • Készségek és eszközök a vezetői fejlődéshez.

diplomamunka

Háromszoros diplomát szerzett a Marketing, Kereskedelmi és Bevételkezelési Master elvégzése után

A program sikeres befejezése után a hallgató hármas fokozatot szerez:

  • A marketing, a kereskedelem és az árbevétel-gazdálkodás mesterképzése az Ostelea, Turizmus Menedzsment Iskolában .
  • Az EAE Business School marketing, kereskedelem és árbevétel-gazdálkodási diplomája.
  • A Lleida Egyetemen szerzett diplomát.

A mester felvételéhez át kell adni egy felvételi folyamatot, amely személyes interjút is tartalmaz, amelynek célja a jelöltek alkalmasságának és a program maximális kihasználásának biztosítása.

Finanszírozási és pénzügyi támogatási programok

Az Ostelea különböző ösztöndíjprogramokat dolgozott ki, hogy alkalmazkodjanak hallgatóink személyes és szakmai körülményeihez. Az akadémiai tanácsadó feladata a jövő hallgatójának tájékoztatása és tanácsadása az Ostelea-i ösztöndíj igénylésének követelményeiről és eljárásáról.

Integrált fejlesztési kkv-k

Válaszokat kínálunk a kkv-k speciális igényeire. Számunkra nagyon fontos a versenyképesség és a kis- és középvállalkozások integrált fejlődésének javítását célzó stratégiák megerősítése és végrehajtása.

Executive nő

A nők a programjaink résztvevőinek több mint 40% -át teszik ki, átlagéletkoruk 33 év. Ez egy olyan diákcsoport, amely teljes szakmai és személyes érettségben van, és akiknek össze kell kapcsolniuk családi, személyes és oktatási tevékenységüket. Ezért van egy támogatási programunk ehhez a szakmai szegmenshez. Az egyes pályázók vezetői potenciálját és vezetői képességét két alapvető tulajdonságként fogják értékelni a jelöltségük tanulmányozása során.

Akkreditált fogyatékosság

A fogyatékkal élők szakmai fejlődésének elősegítése és az ahhoz való hozzájárulás érdekében segélyprogramot indítottunk e csoport számára.

Akadémiai kiválóság

Meg fogja különböztetni a legjobb tanulmányi eredményt elért hallgatókat. Azok a pályázók, akik bebizonyítják, hogy a tanulmányi eredményük meghaladja a 9,5 átlagos pontszámot, hozzáférhetnek az Akadémiai Kiválósági Ösztöndíjhoz.

Vállalkozók

Célja a kkv-k vezetői, szabadúszók és szakemberek, akik üzleti projektet akarnak indítani.

Igazgatók

Segédlet vezetőknek, középvezetőknek és szakképzett szakembereknek, akik felelősségteljes pozíciókra vágynak.

Az Iskoláról

Kérdések