Marketing MSc (online)
Rushford Business School
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Az erősödő versenyhelyzet a marketinget egyre fontosabbá tette a modern szervezetek sikere szempontjából. A feltörekvő technológia megnyitotta az utat a fejlettebb és árnyaltabb marketingtechnikák előtt, ugyanakkor kihívást jelentett a marketingesek számára az adott kontextusban leginkább megvalósítható és legkedvezőbb megközelítések azonosításában és megvalósításában. A luxusmárkaépítés és a márkaérték-menedzsment koncepciói magas szintű szakértelmet igényelnek a marketingfunkciók optimalizálása terén, hogy megcélozzák a potenciális ügyfeleket és javítsák a meglévő ügyfelek élményeit.
A Rushford MSc (Marketing) egy kutatás-orientált program, amely fokozza elméleti alapjait és szakértelmét a legrelevánsabb marketingeszközök és stratégiák terén, amelyek alkalmasak a kortárs üzleti dinamikára. Fejlett analitikai és technikai készségeket fejleszt, növelve esélyeit a munkaadókkal és iparági szakemberekkel való tartós kapcsolattartásra.
A program fejleszti és csiszolja készségeit stratégiai, operatív és menedzsment szinten, növelve agilitását a marketing műveletek és az emberek kezelése, az üzleti elemzés, a vezetés, a kommunikáció, az üzleti etika és a jogi üzleti keretek terén. Mindent magában foglaló tananyagunk erős alapot épít a marketing és az üzleti koncepciók terén.
Program tandíj
Ideális Diákok
Kinek szól ez a program
A marketing MSc a következő célokra ideális:
- Diplomások, akik banki, számviteli, tőzsdei és befektetési cégekhez szeretnének csatlakozni.
- Szakemberek, akik a pénzügyi menedzsmentre kívánnak szakosodni a jobb karrierlehetőségek érdekében.
- Vállalkozók, akik vállalkozást indítanak vagy bővítenek
- Szakemberek, akik várakozással tekintenek arra, hogy pénzügyi kérdésekben szerezzenek szakértelmet az üzleti folyamatok és a jövedelmezőség javítása érdekében
- Szakemberek, akik szeretnék felfedezni London és New York pénzügyi negyedeit, és csatlakozni csúcskategóriás vállalkozásokhoz.
Belépők
Tanterv
- Rushford 60 ECTS (egyéves) MSc in Marketing képzése 15 kurzusból áll – 5 alapkurzusból és 10 marketingspecifikus kurzusból.
- A 60 ECTS MSc-re való képesítéshez mind a 15 kurzust teljesítenie kell. Minden kurzus 4 ECTS-ből áll.
Alapítvány – Alapvető menedzsment (20 ECTS)ECTSTranszformációs menedzsment4Vezetői gazdaságtan4Szervezeti viselkedés4Marketing a digitális világban4A pénzügyi beszámolás elszámolása4 Alapítvány – Marketing (20 ECTS)ECTSA marketing alapelvei4Célzás és szegmentáció a marketingben4Miért vásárolunk: Az ügyfelek viselkedésének megértése és a vásárlói élmény javítása4Logisztikai menedzsment4Modern márkamenedzsment és globális márkaépítési stratégiák4 Operatív szakértő – Marketing (20 ECTS)ECTSNemzetközi marketing4Marketing kutatás4Hirdetési média4Fejlett digitális marketingstratégiák4Értékesítési menedzsment és stratégia4
A program eredménye
A tanfolyam elvégzése után a hallgatók képesek:
- Készségek és képességek fejlesztése megfelelő marketing- és márkaépítési stratégiák kidolgozásához a vállalkozás számára.
- Motiválja az alkalmazottakat személyes céljaik és a szervezeti célkitűzések összehangolásával; meghatározza a kulcsfontosságú alkalmazottak megtartásának módszereit, és képezze őket az üzleti igényeknek megfelelően.
- A minőségi és mennyiségi adatok értelmezése a fogyasztói magatartás előrejelzése, a megfelelő vásárlói csoportok megcélzása és az élményeik javítása érdekében.
- Alkalmazzon márkaépítési stratégiákat a márka értékének kezelésére a különböző nemzetekben; kommunikálni a márka küldetését és jövőképét, és a helyi márkát globális márkává alakítani.
- Értse az etikai szempontokat az üzleti döntések meghozatala során; hangsúlyozzák a vállalati társadalmi felelősségvállalást közösségi kezdeményezésekben és fenntartható termelési folyamatokban való részvétel révén; társadalmi és környezeti szempontokat társítani a marketing gyakorlatokhoz.
- A marketing szakirodalmak értelmezése a luxusmárkaépítés, a célzás, a szegmentálás és a kapcsolódó területek legjobb gyakorlatainak alkalmazása érdekében.
- Felméri az aktuális üzleti forgatókönyveket, valamint a pénzügyi és társadalmi kockázatokat; releváns üzleti döntések alkalmazása a fenyegetések mérséklése és az üzleti jövedelmezőség hosszú távú növelése érdekében.
Karrierlehetőségek
116%-os keresletnövekedés a digitális ismeretekkel rendelkező marketingesek iránt – LinkedIn Data
A vállalatok 64%-a a problémamegoldást tartja a legfontosabb puha készségnek, amikor digitális marketingeseket alkalmaz – LinkedIn Data
A Rushford Marketing mesterképzése felkészíti Önt az iparág igényeinek kielégítésére a problémamegoldó és kritikus gondolkodási képességek beiktatásával. A digitális marketingre fektetve a hangsúlyt, jelentősen megnöveli sikerességi arányát a szakmai karrier pályáján. A Marketing MSc diploma megszerzése után növeli esélyeit, hogy olyan neves cégekhez csatlakozzon, mint a Google, Amazon, Microsoft, Oracle, Accenture, Deloitte és mások. Képességeit és szakértelmét kamatoztathatja, ha a marketing- és márkaépítési stratégiák szakértőjeként vetíti ki magát. Kifizetődő karrierbe fog kezdeni, néhány lehetőség közül választhat:
- Marketing menedzser
- Projekt menedzser
- Növekedési Ügyvezető
- Üzleti elemző
- Digitális marketing stratégája
- Értékesítési terület vezető
- Stratégiai tervező
- Ügyfélkapcsolat-menedzser
- E-kereskedelmi menedzser
- Marketingkutatási vezető