
PhD in
Filozófiai doktor (Ph.D) marketing és kommunikáció Selinus University of Science and Literature

Bevezetés
A PhD programban szereplő kutatási dolgozatnak ki kell fejlesztenie és el kell mélyítenie a legújabb és innovatív marketing stratégiákat és koncepciókat, ideértve a közösségi médiát és az internetet is, amelyek segítenek nekünk az ügyfelekkel való kapcsolattartás stratégiáinak fejlesztésében. Kutatást kell végezni a vállalatokkal jelenleg szembesülő kulcsfontosságú kérdésekről, ideértve a versenytársak felülmúlását, a jövőbeli tendenciák előrejelzését, a reklám és az értékesítés javítását, az ügyfelek lojalitásának kiépítését és az internetpiac előnyeinek kihasználását. A dolgozatnak betekintést kell tartalmaznia a legújabb tárgyalási készségekbe az eladók körében, a jelenlegi marketingstratégiákról, a kvalitatív kutatás innovatív megközelítéséről, amely elmélyíti az ügyfelek elismerését, valamint a jelenleg előtérben lévő témákról, mint például a közösségi média kiaknázása, a közvetlen marketing, az internetes marketing és számos más funkcionális terület. a modern marketing felé.
Képtár
Belépők
Tanterv
A távoktatáson keresztül végzett kutatás PhD -jét egy elméleti kutatási szakirány sikeres elvégzése után ítélik oda. Ezt a kutatást doktori dolgozat formájában mutatjuk be. A PhD (Filozófia doktor) az egyetlen doktori fokozat, amelyet távoktatással lehet elérni. A távoktatáson keresztül történő online PhD megszerzésének fő követelménye, hogy legalább 100 oldalas dolgozatot mutasson be és vitasson meg a Selinus Egyetem tudományos bizottsága által történő felülvizsgálat és értékelés céljából.