
Mester in
Master in Hospitality Management Online UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia

Bevezetés
- Az egyetemen is elérhető
- Globalizációs partnerség
- Garantált munkatapasztalat
- Maximalizálja a karrierlehetőségeket
- 5 hónapos képzés
- 5 hónap szakmai gyakorlat
- Spanyol nyelvtanfolyamok
Miért tanuld ezt a Mestert?
Az UCAM vendéglátás-menedzsment mesterképzése:
- Hivatalos akkreditált program (ANECA)
- Személyre szabott figyelem a tanulókra
- Csökkentett tanulólétszám osztályonként
- Integrált nevelés
- A tantárgyak gyakorlati megközelítése
- Karrier lehetőségek széles skálája
- Garantált munkatapasztalat egy cégnél a tanulmányok utolsó évében
- Nemzetközi hallgatói mobilitás
- Kutatási projektek
- Nemzetközi oktatás
Ideális Diákok
A Vendéglátás Menedzsment mesterdiploma / Máster en Dirección de Hoteles y Empresas de Restauración olyan egyetemi végzettségű hallgatókat céloz meg, akik szenvedélyesek a vendéglátás és a turizmus iránt, és kifejezetten a szállodák és vendéglátóipari cégek tervezése, fejlesztése és menedzselése. Ezek a hallgatók felvehetik a mesterképzést, és az ANECA által jóváhagyott hivatalos képesítést szereznek, ha sikeresen teljesítenek minden vizsgán.
A program eredménye
A Vendéglátó-menedzsment mesterképzés célja, hogy a hallgatók számára biztosítsa a szükséges elméleti és gyakorlati képzést ahhoz, hogy a legmagasabb szinten érjék el személyes és szakmai fejlődésüket a nemzetközi vendéglátóiparhoz kapcsolódó vállalatok vezetőiként.
Ezért a tananyag úgy készült, hogy a hallgatók elsajátítsák a szükséges - elméleti és gyakorlati - ismereteket, és biztosítsák szakmai fejlődésüket leendő igazgatóként/menedzserként. Az elméleti rész lefedi az összes főbb szállodai részleget vagy részleget, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy alapos ismeretekkel rendelkezzenek egy világszínvonalú vendéglátó intézmény napi tevékenységéről.
A gyakorlati rész vagy szakmai gyakorlat 500 órás, és jól bevált szállodák és szállodaláncok együttműködésével jön létre. A szakmai gyakorlat a hallgatói tanulási folyamat elengedhetetlen részévé válik, azaz a közelmúltban elsajátított elméletek gyakorlatba ültetése. Ez a gyakorlati tapasztalat kulcsfontosságú a hallgatók foglalkoztathatósága szempontjából, mivel kiszélesíti a vendéglátóiparról alkotott képüket.
Tanterv
Modulok
- I. Szállodaszektor és vendéglátóipari vállalatok 3 ECTS
- II. Kereskedelmi menedzsment 7 ECTS
- III. Operations Management 9 ECTS
- IV. Gazdasági és pénzügyi menedzsment és költségstruktúra 7 ECTS
- V. Minőségirányítás és fenntarthatóság 3 ECTS
- VI. Vezetési készségek és emberi erőforrás menedzsment 5 ECTS
- VII. Külső szakmai gyakorlatok 20 ECTS
- VIII. Mesterdolgozat (TFM) 6 ECTS
Szakmai gyakorlat
Az UCAM karrierszolgáltatásai elérhetőek lesznek a hallgatók számára, köztük a SOIL – az UCAM „ Orientation and Work Placement Service” 1 , a „Portal de Empleo” – az egyetem foglalkoztatási portálja – és a „Network of Recruiting Erasmus”, egy nemzetközi hallgatókat népszerűsítő szolgáltatás. állás a legjobb vállalatoknál Spanyolország szerte .
Karrierlehetőségek
Mind az elméleti ismeretek, mind a vendéglátó-menedzsment mesterszak gyakorlati képzése elősegíti a munkaerőpiacra való bejutást, mind a magán-, mind az állami szektorban.
Posztgraduális hallgatóink a szakmai profilok széles skálájának igényeit elégítik ki. A mesterképzésen szerzett ismeretek és készségek lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy vezető pozíciókat töltsenek be rangos vendéglátó-ipari cégeknél, és vállalkozóként alakítsák ki üzleti terveiket.
Hallgatóink a mesterképzési koordinátor segítségével keresik meg gyakorlati helyüket - az általuk választott országban -. Mindig arra törekszünk, hogy a hallgatók 5 csillagos szállodákba vagy egy vezető nemzetközi lánchoz jelentkezzenek szakmai gyakorlatra, ahol lehetőség nyílik a jövőbeni elhelyezkedésre.
A program végén a végzettek jogosultak a következőkre:
- Szobák igazgatója
- Élelmiszer és Ital üzletág igazgatója
- Marketing Igazgató
- Értékesítési igazgató
- Pénzügyi igazgató
- beszerzési igazgató
- Költségkezelő
- Minőségügyi vezető
- Számviteli vezető
- Front Office Manager
- Public Relations / PR menedzser
- Foglalási menedzser
- Bevételkezelő
- Csoportok és konferenciák igazgatója
- Műveleti igazgató
- humánerőforrás igazgatója
- Közösségi menedzser
- Vendég tapasztalat Menedzser/igazgató