Digitális marketing és közösségi hálózatok mesterképzése
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Spanyol
PACE
Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
18 Sep 2023
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
25 Sep 2023
TANDÍJ
EUR 5460 / per course *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
* a teljes mesterképzés ára egy fizetésben
Bevezetés
A digitális marketing és közösségi hálózatok egyetemi mesterképzés (hivatalos) egy kiemelkedően gyakorlatias program, amelynek középpontjában a hallgató foglalkoztathatóságának növelése áll, és amely stratégiai és operatív tudást ad az elmúlt években az egyik legnagyobb növekedésű területen. szervezetek területén: marketing digitális csatornákon és közösségi hálózatokon, mint a nyilvánossággal való kommunikáció eleme.
Ez az a hivatalos és innovatív program, amelyet a cégek digitalizálása során felmerült új igényekhez igazodva fejlesztettek ki. Ennek a mesternek kettős célja van: egyrészt, hogy megkönnyítse a digitális marketing alkalmazható alapjainak elsajátítását, megfelelő stratégiával a különböző célok eléréséhez, attól függően, hogy a döntéshozatali folyamat mely pontján történik az ügyfél; másrészt az eszközök, csatornák elmélyült használatának megtanítása, olyan technikai ismeretek biztosítása, amelyek segítségével a hallgató fizetőképességgel tudja dolgozni a digitális csatornákat marketing osztályon vagy ügynökségben.
A hallgató által a mesterképzés során végzett tevékenységek olyan gyakorlatok, amelyekkel a közösségi média és a digitális marketing szakember nap mint nap szembesül, amelyek a program tartalmával és a tanárok kiválasztásával együtt, amelyek többnyire , ötvözi a tanítást a szakmai gyakorlattal, biztosítva az előbb említett gyakorlatias szemléletet és a tartalmak megújulását, időszerűségét.
címzett
A digitális marketing és közösségi hálózatok mesterképzése elsősorban a társadalom- és jogtudományok ágának diplomásainak vagy végzettjeinek szól, különösen a kereskedelem és marketing, a közgazdaságtan, a vállalkozásszervezés, az újságírás, a reklámozás és az audiovizuális kommunikáció területén.
Ennek sérelme nélkül a mesterképzésbe azok a más végzettségűek léphetnek be, akik olyan magas szintű képzést kívánnak szerezni, amely lehetővé teszi számukra a mesterképzés tárgykörében történő szakmai vetítést. Ehhez kötelező lesz egy olyan képzési kiegészítő sorozat lebonyolítása, amely megerősíti a különböző tantárgyakhoz kapcsolódó ismereteket, és biztosítja a hallgató számára azt a szükséges előzetes tudást, amely teljes garanciával lehetővé teszi a Mesterhez való bejutást.
Ezek a kiegészítések a következő témákra vonatkoznak:
- Marketing és globalizáció.
- Közösségi hálózatok és közösségmenedzsment.
Oktatási rendszer
UDIMA képzési modell távoktatáson alapul, az információs és kommunikációs technológiák (IKT) intenzív felhasználásával az oktatási folyamat megkönnyítésére.
UDIMA tanulásértékelési rendszer különböző típusú tevékenységek elvégzését és adott esetben leküzdését tervezi. Az egyes tantárgyak tevékenységeinek értékelésére megállapított százalékos súlyokat az oktatási tervezésben szereplő egyes modulok vagy tantárgyak fájljaiban részletesen leírjuk, és az alábbi táblázatban meghatározott maximumból és minimumból kell meghatározni:
Tanulási tevékenységekben való részvétel (AA) | 10-20% |
ellenőrzések | 10-20% |
Folyamatos értékelési tevékenységek (AEC): | 20-50% |
Szemtől szembeni záróvizsga | 60% |
TELJES | 100% |
Valamennyi tantárgyban az Európai Felsőoktatási Térség sajátosságaira épülő didaktikai tevékenységek minősítése révén tanulmányi figyelemmel kísérik a hallgatót.
módszertan
Az UDIMA módszertana egy olyan távoktatási rendszeren alapul, amely elősegíti a folyamatos értékelést és a „cselekedet általi tanulást” egy olyan környezetben, ahol a tanár és a diák közötti közelség, hozzáférhetőség és valós idejű interakció az információs technológiákon és a kommunikáción keresztül történik.
A tanítási-tanulási folyamatot a virtuális tantermek fejlesztik, ahol a tanulók rendelkezésére állnak a tantárgy tervezését tartalmazó tanítási útmutató. Az oktatási módszertan folyamatos, didaktikai tevékenységben megtestesülő értékelési rendszerrel, önértékelő kérdőívekkel és személyes záróvizsgával biztosítja az ismeretek, valamint a szakmai és személyes készségek elsajátítását.
A hallgató tanulásának és képzésének elősegítése érdekében a következő képzési tevékenységeket dolgozzák ki:
- Tanulmányozza a didaktikai egységeket a hallgató rendelkezésére bocsátott és online tanulásra szánt didaktikai anyagokon keresztül: kézikönyvek, könyvek, cikkek és a vizsgált tárgyakhoz kapcsolódó egyéb bibliográfiák.
- Oktatási képzési tevékenységek kialakítása feltételezéseken, gyakorlati eseteken és kérdőíveken keresztül, az online oktatási platformok eszközeinek felhasználásával.
- Olyan tevékenységek végzése, amelyek magukban foglalják az információk keresését és kezelését.
- Tanulmányok, beszámolók, projektek készítése, amelyek szakmai készségeket indítanak el.
- Kínáljon fel egy olyan oktatóműveletet a hallgató számára, amely lehetővé teszi a helyes tanítási-tanulási folyamatot olyan nyomon követési stratégiák segítségével, mint például online vagy telefonos oktatóanyagok.
- Folyamatos cselekvésben olyan értékelési folyamat kidolgozása, amely lehetővé teszi a tanulási folyamat átirányítását.
- Tantervi és tanórán kívüli szakmai gyakorlatok lebonyolítása erre szakosodott központokban a diploma szakmai ismereteinek elérése érdekében.
- A kutatási kapacitások előmozdítása olyan didaktikai stratégiákkal, mint a projektek megfogalmazása, az adatok elemzése, az eredmények tanulmányozása, a következtetések levonása és a bibliográfia kezelése.
- Az irodaautomatizálási oktatási eszközök lehetőségeinek felhasználásával a szóbeli előadói készségek és a tudományos dolgozatok megvédése fejlesztése.
Karrier kilátások
A munka világához fűződő kapcsolatának köszönhetően az UDIMA aktívan dolgozik azon, hogy feltárja a jelenlegi munkaerőpiacon leginkább keresett készségeket és képességeket.
Ez a speciális mesterképzés a következő szakmai lehetőségeket teszi lehetővé:
- Digitális kommunikációs menedzser.
- Online marketing igazgató.
- SEO tanácsadó, SEM.
- Közösségi menedzser.
- Multimédiás tartalomkezelő.
- Tartalommarketingért felelős.