Oktatás és digitális erőforrások mesterképzése (e-learning)
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 5 460 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
25 Sep 2023
* a teljes mesterképzés ára egy fizetésben
Bevezetés
Az oktatás és digitális források (Elearning) mesterképzés célja, hogy a tanárokat és a leendő tanárokat digitális készségekkel ruházza fel az információs és kommunikációs technológiák (IKT) oktatási területre való integrálásához, gyakorlati és innovatív megközelítésből, olyan pedagógiai stratégiákat biztosítva számukra, amelyek segítik őket ezeket az erőforrásokat, oktatási innovációs projekteket tervezzenek és javítsák szakmai gyakorlatukat.
A technológiák jelenleg elengedhetetlen eszközt jelentenek a tanítási és tanulási terek kialakításában, mivel többféle lehetőséget kínálnak környezetet és eszközöket, és lehetővé teszik a különböző akadályok leküzdését. Ebben az összefüggésben a tanárok szerepe és képzése elengedhetetlen ahhoz, hogy ezeket az erőforrásokat a különböző tudásterületekbe integrálják, a legmegfelelőbb módszertannal és a tervezett oktatási célok elérésével.
Ezért az oktatási és digitális erőforrások (Elearning) mesterképzés középpontjában az oktatástechnológia területén dolgozó oktatók és szakértők képzése áll, akik szeretnék bevezetni ezeket az erőforrásokat a tanítási gyakorlatba, és javítani kívánják diákjaik oktatását. Ehhez egy sor elméleti és gyakorlati tantárgyat javasolunk, amelyek oktatási eszközöket és módszertanokat, digitális forrásokat tartalmaznak a tartalom létrehozásához és szerkesztéséhez, együttműködési tereket, valamint eszközöket és értékelési modelleket kínálnak ezen a területen.
Ez a képzés a Madri + d Alapítvány által akkreditált, hivatalos egyetemi végzettség, amely az egyes felhívások alapjaitól függően magasabb pontszám megszerzését teszi lehetővé a tanítással szembeni vagy a közigazgatási versenyeken.
címzett
Az oktatás és digitális erőforrások mesterképzésének (e-learning) célja elsősorban:
- Egyetemi, egyetemi vagy posztgraduális diplomások, akik a formális vagy nem formális oktatásnak szentelik magukat, és képzést kell kapniuk az oktatáshoz kapcsolódó digitális készségek terén.
- Gyakorló tanárok, akik szeretnék frissíteni képzésüket az oktatáshoz kapcsolódó digitális készségek terén.
Ezért a mesterképzés a következő csoportok számára lehet különösen érdekes:
- Minden oktatási szint és terület (üzleti és szabályozott képzés) tanárai, akik az oktatási technológiát szeretnék alkalmazni az osztálytermeikben.
- Minden oktatási szint és terület (üzleti és szabályozott képzés) tanárai, akik online képzést kívánnak tervezni, koordinálni és felügyelni.
- Felelős a különböző intézmények oktatási központjaiért vagy oktatási részlegeiért, amelyek be kívánják építeni vagy javítani kívánják az oktatási technológia lehetőségeit tudományos kínálatukba.
- Alap-, közép- és szakképzési központok IKT-koordinátorai.
- Szociális pedagógusok és egyéb nem formális oktatási ágensek, akiknek szükségük van az oktatási technológia módszertani forrásként való alkalmazására.
- Oktatók minden oktatási szinten és területen (üzleti és szabályozott képzés).
- Szakemberek és tanárok, akik folyamatokat kívánnak tervezni az oktatási technológia megvalósításához, szervezéséhez, beszerzéséhez és frissítéséhez az oktatási, kiadói és üzleti szektorban.
A cím hivatalossága
A hivatalos egyetemi oktatás megszervezését szabályozó, október 29-i 1393/2007 királyi rendeletben meghatározott hitelesítési eljárás engedélyezését követően a cím végrehajtását a Madridi Közösség július 13-i 1820/2021 számú rendelete engedélyezi. (BOCM, 2021. július 21.).
Karrier kilátások
A munka világával való kapcsolatának köszönhetően az UDIMA aktívan dolgozik azon, hogy feltárja a jelenlegi munkaerőpiacon leginkább keresett képzéseket és készségeket.
Ennek a speciális mesterképzésnek az a célja, hogy digitális készségeket biztosítson a tanároknak és a leendő tanároknak az információs és kommunikációs technológiák (IKT) oktatási területre való integrálásához, gyakorlati és innovatív megközelítésből, és képezze őket a következő szakmai lehetőségekre:
- Oktatástechnológiai szakértő tanár.
- Oktató az oktatók és hallgatók számára a technológiák használatában.
- Felelős az oktatási központok IKT osztályaiért.
- Oktatási digitális programok koordinátora, innovációt valósít meg a tanulási folyamatokban.
- Tanácsadó oktatási innovációs programok kidolgozásában.
- Az ICT által közvetített források és oktatási tartalmak tervezője.
- Oktatási tartalom értékelő.