Oktatási központok irányítása és menedzselése szakos mesterképzés
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 5 460 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
25 Sep 2023
* a teljes mesterképzés ára egy fizetésben
Bevezetés
Az oktatási központok irányítása és irányítása egyetemi mesterképzés célja az oktatási központok irányítása és irányítása területén a szakmai gyakorlathoz szükséges ismereteket elsajátítani kívánó egyetemi végzettségűek szakmai és műszaki képzése. Ennek érdekében a mesterképzés célja, hogy a hallgató elsajátítsa a multidiszciplináris szakembergárdában való munkához szükséges készségeket és eszközöket, valamint elősegítse a minőséget és az innovációt az oktatási rendszeren belül.
A vezetői csoportok tagjai és az oktatási intézmények vezetői jelenleg sürgető igényt találnak olyan képzésekre, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megfelelően reagáljanak a munkahelyükön naponta előforduló összetett helyzetekre. Azok az igények, amelyeket a mai társadalom az oktatási intézményekkel szemben támaszt, mind az oktatási központok folyamatos megújulását, mind a bennük dolgozó szakemberek képzését igénylik.
Ennek értelmében az oktatási központok irányítása és menedzselése egyetemi mesterképzésen keresztül az a cél, hogy a hallgatók elsajátítsák a központok irányítói és irányítói funkciójának kiváló ellátásához szükséges ismereteket és készségeket.
UDIMA oktatási központjainak irányítása és menedzselése egyetemi mesterképzés hivatalos diploma, amelynek tanulmányi tervét a BOE 108. számában 2015. május 6-án teszik közzé.
címzett
A mester mindazoknak szól, akik egyetemi végzettséggel rendelkeznek, akik érdeklődnek az oktatási központok irányítása és irányítása iránt. Ez a képzési program nem igényel előzetes tapasztalatot és képzettséget, inkább az oktatási központok irányításának és vezetésének teljes körű képzését célozza, progresszív és hatékony módon.
A mester céljai
Az oktatási központok irányítása és irányítása mesterképzés fő célja, hogy felső szintű szakembereket képezzen az oktatási központok irányítási és irányítási funkcióinak hatékony gyakorlására.
A mesterképzés végén a hallgató képes lesz:
- Építsen kapcsolatokat az iskolai közösséggel, és hatékonyan vegyen részt az oktatási folyamatokban.
- Elősegíti az interperszonális kapcsolatokat az oktatási közösség különböző tagjai között.
- Elemezze az egyes iskolák sajátosságait, hogy a legmegfelelőbb oktatásirányítási elveket és modelleket alkalmazza.
- Innovatív eljárásokra és módszertanokra tegyen javaslatot az erőforrások javítására és optimalizálására az oktatási központ céljainak elérése érdekében.
- Ismerje és értelmezze a központ megfelelő működéséhez szükséges jogi kereteket és általános szervezeti szabályokat a humán és tárgyi erőforrások oktatási, gazdasági és gazdálkodási vonatkozásaiban.
- Bonyolult helyzetekben és nehéz helyzetekben hozzon döntéseket, felmérve az oktatási közösség igényeit, és a mindenkori társadalmi-gazdasági valóságot figyelembe véve tervezzen megvalósítható megoldásokat.
- Tanulási terek tervezése és fejlesztése, különös tekintettel a méltányosságra, az érzelmi és értéknevelésre, a férfiak és nők közötti egyenlő jogokra és esélyekre, az állampolgári képzésre és az emberi jogok tiszteletben tartására.
- Ösztönözze és fejlessze a vállalkozói szellemet és az innovatív kezdeményezéseket egy oktatási központ irányításának és irányításának gyakorlása során.
Oktatási rendszer
UDIMA képzési modell távoktatáson alapul, intenzíven alkalmazva az információs és kommunikációs technológiákat (IKT) az oktatási folyamat megkönnyítésére.
UDIMA tanulásértékelési rendszer különböző típusú tevékenységek elvégzését és adott esetben leküzdését tervezi. Az egyes tantárgyak tevékenységeinek értékelésére megállapított százalékos súlyokat az oktatási tervezésben szereplő egyes modulok vagy tantárgyak fájljaiban részletesen leírjuk, és az alábbi táblázatban meghatározott maximumból és minimumból kell meghatározni:
Tanulási tevékenységekben való részvétel | 10-20% |
ellenőrzések | 10-20% |
Folyamatos értékelési tevékenységek (AEC): | 20-30% |
Szemtől szembeni záróvizsga | 50-60% |
TELJES | 100% |
Valamennyi tantárgyban az Európai Felsőoktatási Térség sajátosságaira épülő didaktikai tevékenységek minősítése révén tanulmányi figyelemmel kísérik a hallgatót.
Karrier kilátások
A munka világához fűződő kapcsolatának köszönhetően az UDIMA aktívan dolgozik azon, hogy feltárja a jelenlegi munkaerőpiacon leginkább keresett készségeket és képességeket. Ez a mesterképzés lehetővé teszi, hogy vezetői és irányítási feladatokat gyakoroljon:
- Csecsemő-, általános és középfokú oktatási központok.
- Szakképzési Központok.
- Gyógypedagógiai Központok.
- Felnőttképző Központok.