
Mester in
Mesterképzés STEAM oktatásból (tudomány, technológia, mérnöki tudomány, művészetek és matematika)
Universidad Europea
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Online Spain
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Nov 2023
Bevezetés
A Master in STEAM Education új oktatási kihívást javasol a kisgyermekkori, általános, középiskolai és középiskolai tanárok számára, inkluzív módon népszerűsítve az osztályteremben a természettudományi és művészeti tárgyak tanulása iránti szenvedélyt programozáson, robotikán és tudományos kísérletezésen keresztül.
A STEAM oktatás egy olyan modell, amely elősegíti és javítja a természettudományos, technológiai, műszaki, művészeti és matematikai tárgyak tanulását.
A STEAM-oktatás szakértőjeként innovatív módszertanokra képzett, népszerűsítve a vizsgálati módszertant az osztályteremben, amelyen keresztül diákjai képesek lesznek felfedezni és manipulálni, kísérleteket végezni, elemezni az eredményeket, és megtanulják érvelni a következtetéseiket a különböző tevékenységek során. a természettudományos tárgyak tanulásának szakaszai.
Elősegíti a számítástechnikai gondolkodás fejlesztését és tanórai alkalmazását. Tanítási stratégiákat dolgoz ki az inkluzív és integratív oktatáshoz.
Az aktív tanulást olyan innovatív módszereken keresztül alkalmazza, mint a PBL (Project Based Learning) módszertan a projekttervezés különböző fázisaiban, a PBL és IBL kutatási módszertan vagy az Art Thinking.
Miért érdemes a STEAM oktatás mesterképzését tanulni?
Kifejezetten a STEAM tantárgyak tanárai számára készült, akik szeretnének részesei lenni ennek az oktatási átalakulásnak, és átadni a tudomány, a technológia, a mérnöki tudományok, a művészetek és a matematika iránti szenvedélyüket diákjaiknak.
A mesterképzés 8 pilléren alapul:
- A STEAM Education, mint új oktatási paradigma: ismerje meg a STEAM Education alapjait és azok alkalmazását az egyes oktatási szakaszokban.
- Számítógépes gondolkodás: A program a számítógépes gondolkodás fejlesztésére összpontosít programozáson, robotikán, tudományos kutatáson és mesterséges intelligencián keresztül. Tanulja meg a technológiai eszközök és erőforrások használatát a logikus gondolkodás, a problémamegoldás és a kreativitás ösztönzésére az osztályteremben.
- Aktív módszertanok: ismerkedjen meg olyan megközelítésekkel, mint a projektalapú tanulás, a kutatás alapú tanulás, a művészeti gondolkodás és a problémaalapú tanulás. Ezek a módszerek ösztönzik a tanulók aktív részvételét, az együttműködési munkát és a gyakorlati készségek fejlesztését.
- Technológia: Használjon számos technológiai eszközt, hogy gazdagítsa óráit, beleértve a programozási környezeteket, mint például a Scratch, a Lego, az RPG Maker és a Unity, valamint az olyan feltörekvő technológiákat, mint a mesterséges intelligencia és a kiterjesztett valóság. Ezeket az eszközöket hatékonyan tudja majd használni az osztályteremben.
- STEAM tartalom és tevékenységek létrehozása: mivel egy főleg gyakorlati program, tartalmat készít, tanulási környezeteket és tantermeket tervez, valamint STEAM oktatási projekteket fejleszt.
- Értékelés: tanulja meg az értékelési folyamatok megvalósítását ehhez a módszertanhoz, és olyan jelentéseket és jelentéseket készít, amelyek tükrözik a STEAM projektek és tevékenységek előrehaladását és eredményeit.
- Inkluzív oktatás: A program az univerzális tanulási tervezésen (UDA) keresztül támogatja az inkluzív oktatást. Képes lesz arra, hogy az oktatási megközelítést a tanulók egyéni igényeihez igazítsa, és sokszínű és befogadó környezetet alakítson ki. Emellett kiemelt hangsúlyt kap a lányok és nők részvételének ösztönzése a STEAM mezőnyben.
- Oktatás a fenntartható fejlődésért: a mesterképzés a Fenntartható Fejlődési Célokkal és azok oktatásba való integrálásával foglalkozik. Olyan oktatási egységeket és projekteket fog tervezni, amelyek elősegítik az erőforrások felelős felhasználását, a felelős fogyasztást és a minőségi oktatást.
A Master in STEAM Education hivatalos diploma a következő jellemzőkkel:
ANECA minősítés
Az Oktatási Minisztérium alá tartozó Nemzeti Minőségértékelési és Akkreditációs Ügynökség tanúsítja.
európai elismerés
Az Európai Felsőoktatási Térség (EES) bármely országában homologizálható és elismerhető cím.
Doktori fokozatba jutás
Lehetővé teszi az oktatási doktori fokozat elérését.
Pont az ellenkezésért vagy a versengésért
A hivatalos mesterképzések a közigazgatási tanári versenyek érdemskálájára érvényesek.
Milyen az online módszertan?
Rugalmas
Élő virtuális osztályok, amelyekhez bárhonnan és bármilyen eszközről csatlakozhat.
Bezárás
Támogatásban részesül szakértő tanáraink, akik megkönnyítik a tanulást, valamint egy kísérő oktató, aki eligazítja és segít elérni céljait.
Funkcionális
A virtuális campus lesz az Ön tanulási platformja, ahol megtalálja azokat a tárgyakat, amelyeket felvesz. Ezen kívül hozzáférhet a könyvtárhoz, egy közösségi területhez, ahol kapcsolatba léphet más hallgatókkal, valamint 24 órás segítséggel.
Belépők
Tanterv
Szerezzen 60 ECTS kreditet.
A program befejezése után a hallgató megkapja az Universidad Europea által kiadott hivatalos STEAM oktatási mesterképzést.
- 1. modul. A STEAM oktatási megközelítés gyakorlati vonatkozásai
- 2. modul. STEAM Tanulás az osztályteremben: tanulási módszertanok
- 3. modul: STEAM oktatás és számítástechnikai gondolkodás
- 4. modul. A digitális technológiák, mint a STEAM oktatás elősegítői
- 5. modul. Interdiszciplináris tantervi programozás a STEAM oktatáshoz
- 6. modul STEAM oktatási projektek tervezése és értékelése
- 7. modul. Univerzális tanulási tervezés (UDL) a STEAM oktatásban
- 8. modul: Fenntartható fejlődésre nevelés (ESD) a STEAM oktatáson keresztül
- 9. modul Szakmai gyakorlatok
- 10. modul. Mesterdolgozat