
Mester in
A kommunikáció és a vállalati identitás mestere UNIR - Mexico

Bevezetés
Ez a mesterképzés az egyetlen, amely egyesíti a szervezeti kommunikáció minden aspektusát: a márkaépítést, a kommunikációs terveket és az értékelést
- Időtartam: 18 hónap
- Online vizsgák
- Kredit: 81
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató

Ez a mesterképzés lehetővé teszi stratégiai kommunikációs tervek megvalósítását, amelyek célja a márka helyzetének és a szervezeti identitás erősítése.
A kommunikáció és a vállalati identitás mestere biztosítja a szükséges ismereteket az üzleti stratégia és a szervezet szellemi értékei közötti kapcsolatok létrehozásához.
Ez a posztgraduális képzés egyedülálló tanulmányi tervvel rendelkezik, amely a stratégiai kommunikáció minden aspektusára összpontosít: a belső és külső kommunikációra, a vállalati társadalmi felelősségvállalásra (CSR), a közönségkapcsolatokra és a kommunikáció és a márka kutatási módszereire.
Magasan képzett szakemberként fogja képezni, hogy munkáját több ágazatban működő vállalatoknál végezze, és a vállalati hírnév menedzsmentjének szakértőjévé váljon.
célkitűzések
Meg fogja tanulni:
- Alkalmazza a márka- és kommunikációmenedzsment módszertani modelljeit .
- Elemezze és értékelje a stratégiai tervezés eszközét a szakmai teljesítményében. Új módszereket generál a kommunikációs és márka pozicionálási problémák megoldására.
- Használjon fejlett kvantitatív és kvalitatív kutatási technikákat .
- A kommunikációs tervekbe és a márkaépítési stratégiába illessze be a vállalat társadalmi felelősségét.
- Szerezzen tapasztalatokat olyan eszközökkel, mint a Google Analytics és a Google Ads , 100% -os gyakorlati workshopokon keresztül.
Munkaerő
Azok a munkaképességek, amelyekre az UNIR Mexico kommunikációs és vállalati identitás mestere felkészít:
- Kommunikációs igazgató vagy Marketing és kommunikációs igazgató.
- A márkaépítés és a vállalati identitás stratégiájának koordinátora és tervezője.
- Márkaigazgató.
- Kommunikációs és digitális reklámszakember.
- A vállalati kommunikáció szakembere, vezetőként vagy tanácsadóként tevékenykedhet.
- A nemzetközi közkapcsolatok szakértője.
- A belső kommunikáció vezetője.
Hozzáférési követelmények
A mester fokozat megszerzéséhez elengedhetetlen követelmény:
- Rendelkeznie kell teljes tanulmányi bizonyítvánnyal vagy alapképzéssel az üzleti igazgatás és menedzsment vagy az informatika területén (reklám és közönségkapcsolatok, újságírás és audiovizuális kommunikáció).
- Legyen olyan diploma vagy főiskolai végzettség, amelyben a kommunikációval és a stratégiai tervezéssel kapcsolatos készségek fejlődnek.
- Ha más fokozatú jelölt vagy, akkor felelj meg az UNIR Mexico kritériumainak.
Kettős mexikói és európai cím
Az UNIR Mexikóban tudjuk, hogy fontos a nemzetközi profil. Ezért a mesterképzés végén kettős diplomát kap, amely vonzóbbá teszi önéletrajzát:
- A SEP által jóváhagyott és az UNIR Mexico által kiadott mexikói mesterfokozat.
- Saját európai mestert adott ki a spanyol La Rioja Nemzetközi Egyetem.
Diplomás profil
A kommunikáció és a vállalati identitás mesterdiplomáinak ismeretei, készségei, attitűdjei és készségeik lesznek:
- Kezelje a vállalat teljes kommunikációs stratégiáját.
- Tervezze meg a szervezet vállalati identitását és kommunikálja erősségeit stratégiai és differenciális értékként a versenyhez képest.
- Ellenőrizze a belső és külső kommunikációs folyamatokat, és azonosítsa a lehetséges problémákat.
- Hozza ki a legtöbbet a márkaépítésből, a hírnévből és a vállalati társadalmi felelősségvállalási stratégiákból.
- Kapcsolja össze a javasolt kommunikációs vonalat a szervezetben létező üzleti stratégiával.
tanterv
Első szemeszter
- Identitás és vállalati márkaépítés (9 kredit)
- Kultúra, tehetség és vezetés a szervezetekben (9 kredit)
- Vállalati társadalmi felelősségvállalás (9 kredit)
Második szemeszter
- A vállalati kommunikáció jó hírnevének kezelése (9 kredit)
- Új formátumok, média és csatornák a kommunikációhoz és a vállalati márka fejlesztéséhez (9 kredit)
- Speciális tanácsadás a kommunikáció és a vállalati identitás terén (9 kredit)
Harmadik félév
- Kutatási módszerek a kommunikációban és a márkaépítésben (9 kredit)
- Az üzleti immateriális javak értékelése (9 kredit
- Kutatási záró diplomamunka (9 kredit)
Összesen: 81 kredit
módszertan
Élő online osztályok
A hallgatók minden nap élő online tanfolyamokon vehetnek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kapcsolatba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket.
Ezenkívül az összes osztályt rögzítik, így ha a hallgatók nem tudnak részt venni, annyiszor késik, amennyit csak akarnak.
Didaktikai források
Az UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak tanulmányozásához. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást.
Ebben a hallgatók megtalálják: a témákat, kulcsfontosságú ötleteket, kiegészítő audiovizuális anyagokat, tevékenységeket, olvasmányokat, értékelési teszteket, fórumokat, csevegéseket, blogokat és hozzáférést adott témájú mesterkurzusokhoz.
Személyes oktató
Az UNIR-nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
A személyes oktató:
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
Az UNIR-nél a hallgatók napi erőfeszítéseit értékelik és jutalmazzák. Ezért alapul az alapképzés:
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Online vizsgák.
Az UNIR módszertan a fő érték diákjaink számára. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bárhol, bárhol is legyenek, rugalmasan és a mindennapi életükkel kompatibilis módon tanuljanak. Emellett kölcsönhatásba léphetnek, kapcsolatba léphetnek és megoszthatják tapasztalataikat osztálytársaikkal és professzoraikkal, akárcsak a személyes találkozó az egyetemen.