
Mester in
A Neuromarketing mestere UNIR - Mexico

Bevezetés
Az egyetlen mester a neuromarketingben, 100% -ban online és hivatalos
- Időtartam: 18 hónap
- Online vizsgák
- Kredit: 86
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató

Ez a mesterképzés lehetővé teszi az ügyfelek ízlésének elemzését az érzelmi és érzékszervi részen alapuló döntések meghozatalakor.
A Neuromarketing Mester megadja Önnek a szükséges ismereteket a reklámkampányok optimalizálásához és az üzenetek hozzáigazításához az Ön preferenciáihoz a vásárláskor.
Ez az egyetlen olyan mesterképzés, amely az úttörő eszközök és módszerek egyedülálló és tökéletes kombinációján alapul az Egyesült Államokban és Európában, összekapcsolva őket a neuromarketing vezető szakembereivel és vállalataival.
"A marketing és reklámterületen végzett diplomások kihasználtsága 94,1%" - állítja a Mexikói Versenyképességi Intézet (IMCO).
Ez lehetővé teszi, hogy elmélyítse ismereteit a virtuális oktató laboratóriumban, ahol megtanulja az összes neuromarketing által használt eszközt és módszertant.
célkitűzések
Meg fogja tanulni:
- Tervezzen és kontrasztoljon marketing stratégiákat az idegtudomány alkalmazásával.
- Elemezze a környezetet, mint tanulmányi tárgyat, és ismerje fel, hogy mely neuromarketing technikák és stratégiák a legmegfelelőbbek.
- Strukturálja és elemezze a rendelkezésre álló információkat a neuromarketing technikákkal, hogy megszerezze a releváns következtetéseket és levonja azok következményeit az üzleti stratégiákra .
- Azonosítsa a fogyasztói preferenciákat és ízlést, hogy ezek alapján optimalizálja a hirdetési kampányokat .
- Neurokvalitatív technológiai eszközök gyakorlati használata virtuális laboratóriumon keresztül, műhelyekkel és szoftverekkel, például TAI, Eyetracking, Facialcoding és EEG.
Munkaerő
Azok a munkakészségek, amelyekre az UNIR Mexico neuromarketing mestere felkészít:
- Marketing osztályok, reklámügynökségek vagy tanácsadók.
- Piackutatással foglalkozó vállalatok üzleti intelligencia részlegei.
- Fogyasztói tapasztalatok tanulmányozása.
- Laboratóriumok és neuromarketing szolgáltatók.
- Új generációk képzése egyetemeken és üzleti iskolákban.
Hozzáférési követelmények
Ahhoz, hogy elérhesse ezt a mesterképzést, elengedhetetlen, hogy:
- Teljes igazolás az üzleti igazgatásról és menedzsmentről és / vagy a marketinggel, kommunikációval, reklámozással és pszichológiával kapcsolatos tanulmányokról vagy alapképzésről.
- Legyen olyan diploma vagy főiskolai végzettség, amelyben a tanulmányi területhez kapcsolódó készségek fejlődnek
- Ha más fokozatú jelölt vagy, akkor felelj meg az UNIR Mexico kritériumainak.
Kettős mexikói és európai cím
Az UNIR Mexikóban tudjuk, hogy fontos a nemzetközi profil. Ezért a mesterképzés végén kettős diplomát kap, amely vonzóbbá teszi önéletrajzát:
- A SEP által jóváhagyott és az UNIR Mexico által kiadott mexikói mesterfokozat.
- Saját európai mestert adott ki a spanyol La Rioja Nemzetközi Egyetem.
Diplomás profil
A Neuromarketing Mester diplomásoknak ismereteik, készségeik, attitűdjeik és készségeik lesznek:
- A neuromarketing tudományos alapjai.
- A marketingre alkalmazott idegtudomány fogalmai és mechanizmusai.
- Idegtudományi és biometrikus technikák a marketinghez.
- Szenzoros és élményszerű marketing.
- A piackutatásban alkalmazott neuromarketing.
- A fogyasztó és viselkedése vagy szakmai deontológiája a neuromarketingben.
- Neuromarketing és új technológiák.
tanterv
Első szemeszter
- A neuromarketing tudományos alapjai (9 kredit)
- Idegtudományi és biometriai technikák a neuromarketinghez (9 kredit)
- Idegtudomány és marketing (9 kredit)
- Kutatási módszertan (5 kredit)
Második szemeszter
- Szenzoros és tapasztalati marketing (9 kredit)
- Alkalmazott neuromarketing (9 kredit)
- Neuromarketing és új technológiák (9 kredit)
Harmadik félév
- A fogyasztó és viselkedése (9 kredit)
- Szakmai deontológia a neuromarketingben (9 kredit)
- Végső mester projekt (9 kredit)
Összesen: 86 kredit
módszertan
Élő online osztályok
A hallgatók minden nap élő online tanfolyamokon vehetnek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kapcsolatba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket.
Ezenkívül az összes osztályt rögzítik, így ha a hallgatók nem tudnak részt venni, annyiszor késik, amennyit csak akarnak.
Didaktikai források
Az UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak tanulmányozásához. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást.
Ebben a hallgatók megtalálják: a témákat, kulcsfontosságú ötleteket, kiegészítő audiovizuális anyagokat, tevékenységeket, olvasmányokat, értékelési teszteket, fórumokat, csevegéseket, blogokat és hozzáférést adott témájú mesterkurzusokhoz.
Személyes oktató
Az UNIR-nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
A személyes oktató:
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
Az UNIR-nél a hallgatók napi erőfeszítéseit értékelik és jutalmazzák. Ezért alapul az alapképzés:
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Online vizsgák.
Az UNIR módszertan a fő érték diákjaink számára. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bárhol, bárhol is legyenek, rugalmasan és a mindennapi életükkel kompatibilis módon tanuljanak. Emellett kölcsönhatásba léphetnek, kapcsolatba léphetnek és megoszthatják tapasztalataikat osztálytársaikkal és professzoraikkal, akárcsak a személyes találkozó az egyetemen.