
Mester in
Marketing Mester UNIR - Mexico

Bevezetés
Ez a mesterképzés lehetővé teszi, hogy fejlessze munkáját azokban a nagyszerű szervezetekben, amelyekkel mindig is álmodott
- Időtartam: 18 hónap, 3 félév
- Online vizsgák
- Kredit: 81
- Módszertan: A tanítás 100% -ban online tanított
- Élő osztályok: Ezeket is rögzítik
- Személyes oktató

Az üzleti szféra folyamatosan változik, ezért fontos ismerni a piacot annak érdekében, hogy meghatározzunk olyan stratégiákat, amelyek elősegítik a vállalatok fejlődését ilyen versenykörnyezetben.
Az Online Marketing Mester biztosítja a szükséges ismereteket ahhoz, hogy hatékony marketing irányt tudjon végezni a ma létező változó, összetett és globalizált piacokon.
Azokkal a tantárgyakkal, amelyeket a mester fokozaton tanítanak, képzett szakembergé válik, hogy sikeresen működhessen az ágazat legkeresettebb és legértékesebb pozícióiban és szervezeteiben . Meg fogja tanulni az alapvető ismereteket a piac kivizsgálásához, valamint a releváns készségek fejlesztéséhez, hogy hatékonyan és eredményesen hajtson végre bármilyen olyan tevékenységet, amely magában foglalja a döntéshozatali folyamatot.
Az UNIR Mexico marketing mestere olyan embereket céloz meg, akik érdeklődnek elemző készségeik megszerzése vagy fejlesztése iránt; megtanulják integrálni az ismereteket, készségeket és attitűdöket az üzleti szektorban.
Készüljön fel arra, hogy vezető legyen, aki képes az üzleti tervek tervezésére, irányítására, végrehajtására és ellenőrzésére, valamint az értékesítési eredmények elérésére. Ne várjon tovább! Tanulmányozza a piac egyik legkeresettebb mesterképzését.
célkitűzések
Az UNIR Mexico marketingmesterével olyan ismeretekkel, készségekkel, hozzáállással és készségekkel rendelkezik, mint például:
- Hajtson végre hatékony marketingmenedzsmentet a mai gyorsan változó, összetett és globális piacokon
- Határozza meg a vállalat releváns és bevethető piaci szegmenseit és lehetőségeit
- A marketing új tevékenységi területei: etika, környezeti és társadalmi felelősségvállalás
- A védjegy használata és jogi oltalma
- Új piaci fülkék újítása
Hozzáférési követelmények
Ehhez a Master-hez való hozzáféréshez szükséges:
- Összesen tanulmányi bizonyítvány és / vagy szakmai alapképzés az üzleti igazgatással és menedzsmenttel, a piackutatással és technikákkal, a marketinggel, a reklámozással és a közönségkapcsolatokkal, a kereskedelemmel, az üzleti életsel, a közgazdasággal, a kommunikációval
- Azok a más fokozatú jelöltek, akik megfelelnek az UNIR Mexico kritériumainak, törekedhetnek arra, hogy belépjenek ebbe a mesterképzésbe
Kettős mexikói és európai cím
Az UNIR Mexikóban tudjuk, hogy fontos a nemzetközi profil. Ezért a mesterképzés végén egy kettős diploma, amely vonzóbbá teszi az önéletrajzát:
- Marketing Master, amelyet az UNIR Mexico adományozott, és amely elismeri az RVOE tanulmányok hivatalos érvényességét a SEP által
- A stratégiai marketing és a kereskedelmi menedzsment mestere, tantervi értékű európai diploma, amelyet a spanyol La Rioja Nemzetközi Egyetem adott ki
Középfokú végzettségűek
Az egyes modulok sikeres befejezése után diplomát szerez az adott időszak ismereteinek területén.
- Stratégiai marketing és menedzsment készségek diploma
- Diploma integrált kommunikációban és üzleti menedzsmentben
- Diploma termék-, márka- és disztribúciós menedzsmentben
Munkaerő
Az üzleti intelligencia mester végén fejlesztheti szakmai gyakorlatát olyan területeken, mint:
- Marketing terület: marketing igazgató, márka menedzser, termékmenedzser vagy termékmenedzser
- Hirdetési terület: számlavezetés, felügyelő, ügyvezető
- Kutató és marketing tanácsadó
- Felelős az elektronikus kereskedelemért és / vagy a digitális marketingért
- Vállalkozó
- Vállalkozók és vállalkozók, vagy kis- és középvállalkozások tulajdonosai
Diplomás profil
A marketing mester diplomások ismerik az információs rendszerekben és a piackutatásban létező főbb módszereket, eszközöket és technikákat. A marketing mester befejezése után képes lesz:
- Alkalmazzon marketing és marketing stratégiákat és irányelveket a vállalatoknál
- Tervezze meg az értékajánlatot a termék piacra dobása előtt, valamint végezzen elemzést és diagnosztizálja a szervezet helyzetét a célok meghatározása érdekében
- Fejlessze ki a stratégiákat és hozza meg a megfelelő döntéseket az értékajánlat megtervezése előtt annak forgalmazása előtt
- Ismerje és alkalmazza a globális fogyasztói trendeket a piackutatás analitikai felhasználásával
- Megérteni a fogyasztói magatartást, valamint az egyéni és szervezeti vásárlási modelleket és folyamatokat, a fogyasztói jogokat és a védelmet
- Értelmezze az alternatív stratégiákat az ügyfelek vonzására és megtartására az üzleti környezet különböző környezeteiben és helyzeteiben
tanterv
Első modul
- Marketing alapjai (9 kredit)
- Információs rendszer és piackutatás (9 kredit)
- Stratégiai és irányelv-készségek a marketingben (9 kredit)
- Hirdetési és integrált kommunikációs döntések (9 kredit)
Második modul
- Árazási döntések és kereskedelmi irányítás ellenőrzése (9 kredit)
- Innováció a termék- és márkamenedzsmentben (9 kredit)
- Elosztócsatorna-kezelés (9 kredit)
Harmadik modul
- Stratégiai marketing terv (9 kredit)
- Új alkalmazási területek a piackutatásban (9 kredit)
Összesen: 81 kredit
módszertan
Élő online osztályok
A hallgatók minden nap élő online tanfolyamokon vehetnek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kapcsolatba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket.
Ezenkívül az összes osztályt rögzítik, így ha a hallgatók nem tudnak részt venni, annyiszor késik, amennyit csak akarnak.
Didaktikai források
Az UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak tanulmányozásához. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást.
Ebben a hallgatók megtalálják: a témákat, kulcsfontosságú ötleteket, kiegészítő audiovizuális anyagokat, tevékenységeket, olvasmányokat, értékelési teszteket, fórumokat, csevegéseket, blogokat és hozzáférést adott témájú mesterkurzusokhoz.
Személyes oktató
Az UNIR-nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
A személyes oktató:
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
Az UNIR-nél a hallgatók napi erőfeszítéseit értékelik és jutalmazzák. Ezért alapul az alapképzés:
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Online vizsgák.
Az UNIR módszertan a fő érték diákjaink számára. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bárhol, bárhol is legyenek, rugalmasan és a mindennapi életükkel kompatibilis módon tanuljanak. Emellett kölcsönhatásba léphetnek, kapcsolatba léphetnek és megoszthatják tapasztalataikat osztálytársaikkal és professzoraikkal, akárcsak a személyes találkozó az egyetemen.