A stratégiai marketing menedzsment mesterképzése
UNIR
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Logroño, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Az egyetlen hivatalos mester, amely üzleti témákban üzleti döntéshozó szimulátort tartalmaz
Az UNIR hivatalos stratégiai marketing menedzsment mestere reagál a vállalatok marketing menedzsmentjén észlelt igényekre: speciális képességekkel és képességekkel rendelkező szakemberekre van szükségük ahhoz, hogy sikeresen szembenézzenek a globális vállalatok kihívásaival.
Ezzel az UNIR online mesterével stratégiai jövőképet érhet el egy üzleti döntéshozó szimulátoron keresztül, amely lehetővé teszi, hogy elmélyüljön a marketing négy felelősségi szerepének szakmai realitásában: értékesítés, marketing, kereskedelem és kommunikáció.
A Mester a csoportmunka és az új technológiák alkalmazása mellett a tanulási dinamikát is elősegíti. Ezenkívül ez az egyetlen hivatalos mester, amely üzleti tárgyú üzleti döntéshozó szimulátort tartalmaz.
célkitűzések
A mester alapvető célja annak biztosítása, hogy a hallgató képes legyen ismeretek megszerzésére, valamint általános és specifikus készségek fejlesztésére a marketingmenedzsmentben, valamint a termékek és márkák kezelésében , felelősséget vállalva egy gyorsan változó, összetett, multikulturális környezetben globalizálódott; és a különböző szektorokban.
Az UNIR stratégiai marketing menedzsmentjének elvégzése után képes lesz:
- Megérteni a piacok és a környezetek fejlődésének alapelveit.
- Határozza meg a hatékony döntéshozatalhoz szükséges információforrásokat és marketing kutatásokat.
- Válassza ki az egyes forgatókönyvekhez a legmegfelelőbb piaci adatelemzési technikákat, és határozza meg a források érvényességi paramétereit és a tanulmány minőségét.
- Készítsen objektív diagnózisokat és marketing cselekvési terveket.
- Stratégiai döntéseket hozhat a marketing alapvető elemeiről a termékben, a márkában, az árakban, a kommunikációs és terjesztési csatornákban, valamint annak folyamataiban és a marketing szervezeti felépítésében.
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Szemtől szembeni vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba léphet tanárokkal és kollégákkal, bővítve ismereteit és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Tanterv
tanterv
első félévben
- Stratégiai marketingmenedzsment (6 ECTS)
- Marketing információs és kutatási rendszer (6 ECTS)
- Marketing stratégiai és menedzsment készségek (6 ECTS)
- Integrált marketingkommunikációs menedzsment (6 ECTS)
- Árképzési döntések és a kereskedelmi menedzsment ellenőrzése (6 ECTS)
második tag
- Innováció a termék- és márkamenedzsmentben (6 ECTS)
- Termékmenedzsment és együttműködés a csatornában (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlatok (6 ECTS)
- Végső mesterképzés (12 ECTS)
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
UNIR stratégiai marketingmenedzsment egyetemi mesterképzése számos szakmai lehetőséget kínál a hallgatóknak képzett és felelős pozíciókban. Kiemeljük többek között:
- Marketing igazgató
- Digitális Marketing Manager
- Kereskedelmi igazgató
- Brand Manager
- termékmenedzser
- Kategóriakezelő
- Key Account Manager
- Kereskedelmi marketing menedzser
- Reklámigazgató
- Social Media Manager
- Stratégiai Tervező
- Marketing tanácsadó
- Az e-kereskedelem vezetője
- Üzletemberek és vállalkozók