Digitális marketing mesterképzés
UNIR
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Logroño, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Képezzen a digitális marketing szakértőjeként a vezető online módszertani egyetemen
A digitális marketing online mestere szakértőként képzi Önt az online marketing legújabb trendjeiről, amelyeket az üzleti világra és a vállalatok digitalizálására alkalmaznak. Egy innovatív programból, amely gyakorlati, interaktív tartalomra és valós esetekre épül, megismerheti a SEO és SEM stratégiákat, a teljesítményt, a közösségi médiát, az e-mailt, a mobil vagy bejövő marketinget.
Ezenkívül a következő szakterületeket tanulmányozhatja a digitális marketing mestere kiegészítéseként:
- Big Data Marketing (9 ECTS)
- Neuromarketing (12 ECTS)
- Reklámstratégiák (12 ECTS).
A Mester gyakorlati műhelyekkel egészíti ki képzését az új piaci igényeknek megfelelően. Tanuljon meg olyan alapvető eszközöket használni, mint a Google Ads, a Google Analytics, a SEO, a SEM, a Wordpress és a Facebook Ads .
célkitűzések
A digitális marketing mestere átfogó ismereteket nyújt az üzleti világban alkalmazott online marketingről. Ezzel megtanul döntéseket hozni, felismerni a lehetőségeket és meghatározni olyan stratégiákat, amelyek optimalizálják bármely vállalat jelenlétét az interneten.
A Mester céljai a következők:
- A hálózat stratégiai marketing irányának elsajátítása.
- Határozzon meg sikeres stratégiákat a különböző online értékesítési csatornákon keresztül, például közösségi hálózatokon, több eszközön vagy társult marketingen keresztül.
- Ismerje az online áruházak létrehozásához szükséges technológiákat .
- Alkalmazza a kulcsfontosságú tényezőket a sikeres weboldal tervezéséhez és kezeléséhez .
- Hatékonyan használja a fejlett fogalmakat az online hirdetésekben , a célkitűzésektől és a stratégiáktól függően.
- Fejleszteni kell a kommunikációs akciókat és a tartalom létrehozását a közösségi és digitális médiában.
- Ismerje az üzleti intelligencia eszközeit az online területen, a siker és a kudarc valódi eseteivel az interneten.
- Tervezzen ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) stratégiát.
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Szemtől szembeni vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba léphet tanárokkal és kollégákkal, bővítve ismereteit és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Tanterv
tanterv
első félévben
- Digitális marketing terv (6 ECTS)
- Felhasználóközpontú tervezés (6 ECTS)
- Digitális reklám és SEM (6 ECTS)
- Közösségi média marketing (6 ECTS)
- Haladó ügyfélelemzés (6 ECTS)
második tag
- Mobil marketing (6 ECTS)
- Bejövő marketing és SEO (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlatok (6 ECTS)
- Záró mesterdolgozat (12 ECTS)
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
A mester számos szakmai lehetőséget kínál a hallgatónak képzett és felelős pozíciókban.
Sok olyan feltörekvő szakma, amelyik digitális marketing szakprofilt igényel, amelyek közül még mindig kevés a hivatalos mesterfokozattal rendelkező szakember a piacon, ami nagy lehetőséget jelent hallgatóink számára.
Hangsúlyozzuk többek között:
- Online marketing igazgató
- a digitális innovációért felelős igazgató
- E-Business vezető
- Online hirdetési vezető
- Ügyfélkapcsolat-menedzser
- Saját digitális marketing cég vállalkozója