
Mester in
Kommunikációs és politikai marketing mesterképzés UNIR

Bevezetés

Ismerje meg a leginnovatívabb technikákat a stratégiai választási marketing és kommunikációs tervek kidolgozásához és megvalósításához
Ez a hivatalos mester felkészíti Önt a politikai környezet különböző területein való működésre, megszerezve egy sokoldalú profilt, amely lehetővé teszi számunkra, hogy szóvivőként, a médiakapcsolatok igazgatójaként, a kabinet főnökeként, a sajtó vagy a protokoll elnöke, valamint a kép és kommunikáció tanácsadójaként járjon el.
Meg fogja tanulni a célok kitűzését a politikai és intézményi változások és a választási viselkedési modellek elemzésével, valamint a megfelelő marketing megoldások biztosításával.
Ez a mester biztosítja a szükséges ismereteket a választási magatartás tanulmányozásához és egy politikai párt vagy jelölt marketingjének irányításához. Megtanítja a választási kampányok koordinálására és megtervezésére, valamint olyan alapvető eszközök elsajátítására, mint a közösségi hálózatok, a neuromarketing vagy az adatok szegmentálása.
célkitűzések
- Tervezzen stratégiát a politikai márka felépítéséhez, amely magában foglalja az új média és a különböző vizuális támogatások használatát.
- Használja ki a 2.0 eszközök előnyeit, és bánjon helyesen a digitális környezetben, hogy javítsa a politika irányítását az interneten és a közösségi hálózatokon .
- Ismerje és fejlessze ki minden esetben a legmegfelelőbb politikai marketing intézkedéseket egy intézmény, egy politikai párt vagy egy jelölt népszerűsítésére .
- Elemezze a választási magatartást, és vonja le a kommunikáció és a politikai marketing irányításának következményeit.
- Értelmezze a fő kvalitatív kutatási módszerek (mélyinterjúk és fókuszcsoportok) és kvantitatív (felmérések, leíró, két- és többváltozós elemzések) eredményeit.
- Alkalmazza a legjobb eszközöket és stratégiákat bármely intézmény, politikai párt vagy jelölt imázsának kezeléséhez a hírnevének javítása érdekében.
- Kezelje és reagáljon egy válsághelyzetre .
- Mélyítse a puha hatalom, a globalizáció, a kiberaktivisták és a nyomáscsoportok fogalmát.
- Értelmezze a politikai szféra egyik legelterjedtebb kommunikációs helyzetének sajátosságait: sajtótájékoztatók, beszédek, interjúk és viták, és alkalmazza mindegyikükben a legmegfelelőbb forrásokat.
- Rendezvények szervezése és irányítása mind intézményi, mind politikai, mind választási szférában.
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Szemtől szembeni vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
tanterv
első félévben
- A szereplők elemzése, valamint a kommunikáció és a politikai marketing kontextusa (6 ECTS)
- A kommunikációra és a politikai marketingre alkalmazott kutatási módszerek (6 ECTS)
- A politikára alkalmazott kommunikációs, retorikai és vezetői technikák (6 ECTS)
- Politikai marketing eszközök (6 ECTS)
- Intézményi és kormányzati kommunikáció és marketing (6 ECTS)
második tag
- Politikai és választási kommunikáció és marketing (6 ECTS)
- Tanácsadás a kommunikáció és a politikai marketing területén (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlat (6 ECTS)
- Végleges mester projekt (12 ECTS)
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba léphet tanárokkal és kollégákkal, bővítve ismereteit és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Karrier kilátások
A politikai kommunikáció és marketing mesterképzése felkészíti Önt karrierjének fejlesztésére:
- Szóvivő
- Médiakapcsolatok igazgatója
- Főnök
- Kép- és kommunikációs tanácsadó
- Politikai elemző
- Sajtófőnök
- Közvélemény-kutatási elemzők
- Marketing és politikai kommunikációs tanácsadó
A következő szakmai területeken:
- Közintézmények és közigazgatások, például városházák, állami vállalatok, tanácsok, regionális önkormányzatok, állami intézmények
- Politikai pártok és egyéb szervezetek, például nem kormányzati szervezetek vagy szakszervezetek
- Tanácsadó és politikai tanácsadó cégek
- Politikai kommunikációs és marketing ügynökségek
- Kommunikációs szekrények
Tanterv
tanterv
első félévben
- A kommunikáció és a politikai marketing szereplőinek és kontextusának elemzése (6 ECTS)
- Kommunikációra és politikai marketingre alkalmazott kutatási módszertanok (6 ECTS)
- Kommunikáció, retorika és vezetési technikák a politikában (6 ECTS)
- Politikai marketingeszközök (6 ECTS)
- Intézményi és kormányzati kommunikáció és marketing (6 ECTS)
második tag
- Politikai és választási kommunikáció és marketing (6 ECTS)
- Tanácsadás kommunikációval és politikai marketinggel kapcsolatban (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlatok (6 ECTS)
- Záró mesterdolgozat (12 ECTS)
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
A politikai kommunikáció és marketing mesterképzés felkészíti Önt karrierjének fejlesztésére, mint:
- Szóvivő
- Médiakapcsolatok igazgatója
- Főnök
- Arculati és kommunikációs tanácsadó
- Politikai elemző
- Sajtófőnök
- Közvélemény-kutató elemzők
- Marketing és politikai kommunikációs tanácsadó
Az alábbi szakmai területeken:
- Közintézmények és közigazgatás, például városházák, állami vállalatok, tanácsok, regionális önkormányzatok, állami intézmények
- Politikai pártok és egyéb szervezetek, különösen civil szervezetek vagy szakszervezetek
- Tanácsadó és politikai tanácsadó cégek
- Politikai kommunikációs és marketing ügynökségek
- Kommunikációs szekrények