
Mester in
Marketing intelligencia mesterképzés UNIR

Bevezetés

Az egyetlen hivatalos mester a marketing intelligenciában, 100% online tanítással
Az UNIR egyetemi marketing intelligencia diplomája innovatív és átfogó tanulmányi tervet kínál, amely gyakorlati módszertanon alapul, amely alkalmazkodik az Ön igényeihez:
A Master célja, hogy a hallgatónak speciális képzést nyújtson az adatelemzés és az üzleti intelligencia marketingre alkalmazott legújabb technikáiról és eszközeiről. Ez a hivatalos mesterképzés a marketing intelligenciában oktat, fejlett szoftverekre, hatalmas elemzési technikákra (előrejelzés, osztályozás, klaszterezés és dimenziócsökkentés) és transzverzális műhelyekre támaszkodva. Szerezzen meg minden szükséges tudást az adatok kiaknázásáról és elemzéséről, és tanulja meg, hogyan hozhat személyre szabott marketing döntéseket az egyes ügyfelek számára.
célkitűzések
- Értse meg az üzleti intelligencia technikák által az üzleti marketing területén létrehozott hozzáadott értéket.
- Tudja, hogyan lehet heterogén jellegű kereskedelmi adatokat rögzíteni eredetük és periodicitásuk szempontjából.
- Azonosítsa az üzleti lehetőségeket innovatív üzleti intelligencia-technikák alkalmazásával szenzorokból, az internetből vagy egy ERP-rendszerből származó hatalmas adatforrásokban.
- Alkalmazza az új adatmodellezési eszközöket, amelyekkel az üzleti intelligencia fejlődik, különös tekintettel a marketing osztályra.
- Felismerje a stratégiai marketing lehetőségeket a Machine Learning támogatásával.
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Szemtől szembeni vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
tanterv
első félévben
- Marketing intelligencia rendszer: Adatok és technológia (6 ECTS)
- Az adatfeldolgozás technológiai alapjai (6 ECTS)
- A marketing-keverék modellezés statisztikája (6 ECTS)
- Digitális marketing elemzés (6 ECTS)
- Haladó ügyfélelemzés (6 ECTS)
második tag
- Nagy adatelemzés (6 ECTS)
- Speciális adatmegjelenítés (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlat (6 ECTS)
- Végleges mester projekt (12 ECTS)
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba léphet tanárokkal és kollégákkal, bővítve ismereteit és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Karrier kilátások
Az UNIR egyetemi marketing intelligenciája számos szakmai lehetőséget kínál a hallgatónak képzett és felelős pozíciókban. Sok olyan feltörekvő szakma igényli a marketing intelligencia speciális profilját, amelynek még mindig kevés szakember van a piacon, ami remek lehetőséget jelent hallgatóink számára.
Hangsúlyozzuk többek között:
- Felelős az adatok elemzéséért
- Adatelemző
- Digital Analyst Manager
- Marketing intelligencia szakember
- Marketing intelligencia igazgató
- Marketing intelligencia rendszerek tanácsadója
- Vállalkozó, aki adatmarketing rendszert kíván bevezetni a cégében
Tanterv
tanterv
első félévben
- Marketingintelligencia rendszer: adatok és technológia (6 ECTS)
- Az adatfeldolgozás technológiai alapjai (6 ECTS)
- Statisztikák a marketingmix modellezéséhez (6 ECTS)
- Digitális marketing elemzés (6 ECTS)
- Haladó ügyfélelemzés (6 ECTS)
második tag
- Big Data Analysis (6 ECTS)
- Advanced Data Visualization (6 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlatok (6 ECTS)
- Záró mesterdolgozat (12 ECTS)
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
UNIR marketing intelligencia egyetemi mesterképzése számos szakmai lehetőséget kínál a hallgatónak képzett és felelős pozíciókban. Sok olyan feltörekvő szakma, amely marketingintelligencia szakprofilt igényel, amelyekből még mindig kevés a szakember a piacon, ami nagyszerű lehetőséget jelent hallgatóink számára.
Hangsúlyozzuk többek között:
- Adatelemzésért felelős
- Adatelemző
- Digital Analyst Manager
- Marketing intelligencia szakember
- Marketing intelligencia igazgató
- Marketing intelligencia rendszerek tanácsadója
- Vállalkozó, aki adatmarketing rendszert kíván bevezetni a cégében