
Mester in
Mesterfokozat a foglalkozási kockázat megelőzésében (PRL) UNIR

Bevezetés
Nyújtsa be a hivatalos foglalkozás-megelőzési (PRL) mesterképzést az UNIR
Az UNIR Online Munkaerőkockázatok Megelőzésének Mester minősíti Önt a PRL felsőfokú technikusjaként a három lehetséges szakirányban, és előkészíti Önt szakmai fejlődésre , mint több mint 3000 diákunk. Ezenkívül megkapja a TÜV Rheinland cég belső ellenőrének ISO 45001: 2018 tanúsítványát .
A PRL hivatalos mesterképzője felkészíti Önt arra, hogy sikeresen szembenézzen a szakma kihívásaival:
- A multidiszciplináris megközelítés, a technikai hivatás és a gyakorlati orientáció, amellyel az elemzéshez közelíthetünk és valódi döntéseket hozhatunk az esettanulmány módszerével.
- Több mint 300 szakmai gyakorlat .
- PRO engedély az ERGONAUTAS, az 1. számú portál munkahelyi ergonómiájához és a munkahelyek ergonómiai értékeléséhez.
- Belső könyvvizsgálói tanúsítvány a munkahelyi biztonsági és egészségvédelmi rendszerekről a TÜV Rheinland ISO 45001: 2018 szabványa szerint, és amely az OHSAS 18001 helyébe lép.
Több mint 3000 diák már sikeresen befejezte a mesterképzést az online kockázatmegelőzésben az UNIR , ami lehetővé tette számukra a szakmai fejlődést. A GAD3 tanácsadó tanulmánya szerint a PRL Mester befejezése után:
- 5-ből 5 diák vett részt a munkakörülményeik javításában
- 1-ből 5 növelte bevételét
- A 3 munkatárs közül 2, aki munkanélküli volt, mester tanult, munkát talált
Ezenkívül az UNIR online módszertana, az élő és az elhalasztott osztályok segítségével, a lehető legnagyobb rugalmasságot biztosítja, biztosítva, hogy kombinálja a mesterképzést a PRL-ben szakmai és személyes életével.
Általános információk
- Kreditpont: 68 ECTS
- Időtartam: 1 tanév
- Módszertan: távolság, 100% online szemtől szembeni gyakorlatok 300 óra
- Gyakorlatok: Kötelező és személyes tapasztalatok, a szakmai tapasztalat alapján felismerhetőek.
- Vizsgák: szemtől-szembe vizsga minden félév végén
tanterv
első félévben
- A munkakörülmények javításának technikáinak alapjai és a megelőzés jogi területei
- A foglalkozási kockázatok megelőzésére szolgáló technikák: Munkahelyi biztonság és ipari higiénia
- Foglalkozási kockázatmegelőző technikák: Foglalkozás-orvostan, ergonómia és alkalmazott pszichoszociológia
- Egyéb megelőző ügyek
- Munkaegészségügyi és biztonsági rendszer bevezetése - OHSAS 18001
Második félév
- Munkahelyi biztonság
- Ipari higiénia
- Ergonómia és Alkalmazott Pszichosociológia
- Vállalat szakmai gyakorlat
- Doktori disszertáció
- Mester tézisei
módszertan
Az UNIR tanulmányozási módja rugalmas, személyre szabott és hatékony. A módszertan online élő osztályokon és személyes oktatón alapul, hogy a legjobb képzést kínálja.
Az UNIR pedagógiai modell hatékony, mert egy teljesen online módszertanon alapul, hogy minden diák saját tempójában tanulhasson:
- Élő online osztályok: A hét minden napján reggel és délután vannak osztályok, így az órára járhat, ha a legjobb az Ön számára.
- Online osztályok késleltetett: Ha nem tudtál részt venni egy osztályon, vagy ha maradt a kérdésekkel, az összes osztályodat elhalaszthatja. Láthatja őket, amikor csak akar és annyi alkalommal, amennyire szüksége van.
- Személyes oktató: Az első nap személyi oktatónak lesz rendelve. Ön telefonon és e-mailen keresztül kapcsolatba lép vele. Ő támogatja Önt nap mint nap és megoldja a felmerülő kétségeket.
- Virtuális Campus: Minden, amit a UNIR kell tanulmányozni az egyetemen: osztályok, tanárok, osztálytársai, könyvtár, oktatási források, menetrendek, csevegés, fórumok és még sok más.
- Oktatói erőforrások: különböző képzési erőforrásokhoz férhet hozzá a képzés befejezéséhez: kiegészítő olvasmányok, kulcsfontosságú ötletekből álló diagramok, önértékelési teszt stb.
Értékelési rendszer
Az online mesterfokozatban meghatározott általános és konkrét célok elérésének szintjét ismerni kell a tanulmány során szerzett kompetenciák értékelésénél.
A tanulás értékelését a következő pontokban kapott képzettség figyelembevételével végzik el:
- Folyamatos értékelés (értékelési tesztek, a hallgató részvétele / részvétele fórumokon, viták és egyéb együttműködési eszközök és gyakorlati esetek megoldása).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Karrier lehetőségek
A foglalkozási kockázatok megelőzéséről szóló 31/1995. Sz. Törvény és későbbi szabályozási fejlődésének hatálybalépése esetén minden vállalatnak mérettől függetlenül rendelkeznie kell a foglalkozási kockázatok megelőzésével foglalkozó szakemberrel vagy szakértővel.
Másrészről a 2009-2010-es tanévtől, valamint az RD 337/2010-ben létrehozott feladathoz képest a munkahelyi veszélyek magasabb szintű megelőzésével kapcsolatos feladatok ellátásához hivatalos egyetemi diplomával kell rendelkeznie, és rendelkeznie kell a VI. mellékletben említett programban meghatározott tartalommal rendelkező egyetem által akkreditált minimális képzés, amelynek fejlesztése legalább hatszáz órát vesz igénybe, és megfelelő időmegosztás minden egyes képzési projekt esetében, figyelembe véve a fent említett mellékletben rögzítettet.
Ezért a Munkahelyi Kockázatok Megelőzésének hivatalos mesterképzése rendkívüli lehetőség minden magasabb képzettségű munkavállaló számára, aki szakmai irányításukat ezen a téren kívánja irányítani, vagy felelősséget vállal a vállalat alapvető területein (munkahelyi kockázatmegelőzési terület, projektek a kutatás, a technológiai innováció, a kockázatelemzés és -ellenőrzés stb.)
Graduate profilja
A mesterképzés befejezése után a hallgatók képesek lesznek:
- Ismerje meg azokat a alapvető szempontokat, amelyek meghatározzák a Munkaügyi Kockázatok Megelőzéséről szóló 31/1995. Sz. Törvény alkalmazását, valamint kiegészítő szabályait.
- Megkülönböztetni a munkakörnyezetben jelenlévő főbb kockázatokat, valamint a védelem megelőzésének fő módszereit az ellenőrzésükre.
- Fejleszteni kell az egyes megelőző specialitásokkal kapcsolatos kockázatbecsléseket, és meg kell ütemezni a megelőző intézkedéseket.
- Elemezze a szervezet baleseti arányát és annak eredeti okait.
- A lehetséges egészségügyi és biztonsági problémák megoldása a szervezetekben.
- A megelőző szakma lényeges elemeinek gyakorlati megvalósítása, beleértve az integráció és a megelőzés előmozdításának elveit a szervezeten belül.
Tanterv
A UNIR vizsgálati módszer rugalmas, személyre szabott és hatékony. A módszertan élő online órákon és egy személyes oktatón alapul, hogy a legjobb képzést kínálja.
A UNIR pedagógiai modell azért hatékony, mert egy teljesen online módszertanon alapul, így minden tanuló saját tempójában tanulhat:
- Élő online órák: A hét minden napján délelőtt és délután tartanak órákat, hogy akkor tudjon részt venni az órákon, amikor a legjobban megfelel Önnek.
- Halasztott online órák: Ha nem tudott részt venni egy órán, vagy kétségei vannak, akkor minden óráját halasztott alapon érheti el. Bármikor és annyiszor láthatja őket, ahányszor csak akarja.
- Személyi oktató: Az első napon személyi oktatót kapsz. Telefonon és e-mailben felveszi vele a kapcsolatot. Támogatni fogja Önt a mindennapokban, és minden felmerülő kétséget megold.
- Virtuális campus: Minden, amire szüksége van UNIR -ban való tanuláshoz, az egyetemen található: osztályok, tanárok, osztálytársak, könyvtár, oktatási források, órarendek, csevegés, fórumok és még sok más.
- Didaktikai források: A képzés befejezéséhez különböző tanulási forrásokhoz férhet hozzá: kiegészítő olvasmányok, diagramok kulcsfontosságú ötletekkel, önértékelési teszt stb.
- Értékelési rendszer: A tanulás értékelése az alábbi pontokban szerzett képesítés figyelembevételével történik:
- Folyamatos értékelés (értékelő tesztek, a hallgató részvétele/bevonása fórumokon, vitákban és egyéb együttműködési eszközökben és gyakorlati esetek megoldásában)
- Záró szemtől-szembe vizsga
- Mester záró projekt