Mesterképzés neuropszichológiában és oktatásban
UNIR
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Logroño, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Szakosodjon az UNIR Online Neuropszichológiai és Oktatási Mesterben
Az UNIR neuropszichológiai és on- line oktatási mestere az egyetlen mester , akivel megtanulják optimalizálni az iskolai teljesítményt és fejleszteni az összes tanuló tehetségét az osztályteremben.
Ezzel a mesterrel felfedezheti a neuropszichológia alkalmazását a tanulási folyamatban, és hozzájárul az alapvető készségek fejlesztéséhez, mint például az olvasás és az írás, a vizuális és hallási készségek, valamint más kulcsfontosságú szempontok, mint a lateralitás, az osztálytermi kreativitás stb.Gyakorlati szempontból a neuro-oktató mester foglalkozik olyan kérdésekkel, mint például:
- Javul a hallgató olvasási megértése, ha javul a hallgató szemmozgása?
- Az oktatási neuropszichológiának van választ a figyelemhiányos hiperaktivitási problémákra?
- Tudok fejleszteni a kreativitást az osztályteremben a neurodevelopment fokozása érdekében? Milyen módon?
- Lehetséges a tehetség és a nagy képességek felismerése? Milyen programokat lehet alkalmazni az osztályteremben, hogy megfelelően szolgálják ezeket a diákokat?
- Milyen laterális tényezők befolyásolják a matematikát?
- Az alapvető neuropszichológiai képességek fejlesztése elősegíti a diszlexia és dyscalculia rendellenességek javítását?
Irányító és támogató referenciakép , oktatási, neuropszichológiai és gyermekpszichológiai szakemberek, a Mester szilárd, fejlett és gyakorlati ismeretekkel rendelkezik a tanuláshoz, gondozáshoz, megelőzéshez, fejlődéshez és speciális igényekhez kapcsolódó oktatási neuropszichológia területén a diákok.Ez a hivatalos neuropszichológiai és távtanítási mester felkészíti arra, hogy az iskolai teljesítményt javítsa az iskola teljesítményének javításával és az iskolai kudarcok leküzdésével, valamint hogy a társadalmi igényekhez igazodó oktatási válaszokat nyújtson. Tudni fogja, hogyan tervezzen be a hallgatók potenciális agyi fejlődésére irányuló beavatkozásokat.Gyakorlati megközelítésű Mester, így az első naptól kezdve az osztályban tanulhat.
Általános információk
- Credits: 60 kredit
- Időtartam: 1 tanév
- Módszertan: Távoli, 100% online
- Vizsga: Minden félév végén részt vesz
- Gyakorlatok: Kötelező és szemtől-szembe gyakorolt gyakorlatok csak a szakmai útvonalon
- Doctorate Access: Ez a hivatalos mesterképzés lehetővé teszi a hivatalos doktori programba való bekerülést
módszertan
Az UNIR tanulmányozási módja rugalmas, személyre szabott és hatékony. A módszertan online élő osztályokon és személyes oktatón alapul, hogy a legjobb képzést kínálja.
Az UNIR pedagógiai modell hatékony, mert egy teljesen online módszertanon alapul, hogy minden diák saját tempójában tanulhasson:
- Élő online osztályok: A hét minden napján reggel és délután vannak osztályok, így az órára járhat, ha a legjobb az Ön számára.
- Online osztályok késleltetett: Ha nem tudtál részt venni egy osztályon, vagy ha maradt a kérdésekkel, az összes osztályodat elhalaszthatja. Láthatja őket, amikor csak akar és annyi alkalommal, amennyire szüksége van.
- Személyes oktató: Az első nap személyi oktatónak lesz rendelve. Ön telefonon és e-mailen keresztül kapcsolatba lép vele. Ő támogatja Önt nap mint nap és megoldja a felmerülő kétségeket.
- Virtuális Campus: Minden, amit a UNIR kell tanulmányozni az egyetemen: osztályok, tanárok, osztálytársai, könyvtár, oktatási források, menetrendek, csevegés, fórumok és még sok más.
- Oktatói erőforrások: különböző képzési erőforrásokhoz férhet hozzá a képzés befejezéséhez: kiegészítő olvasmányok, kulcsfontosságú ötletekből álló diagramok, önértékelési teszt stb.
Értékelési rendszer
A neuropszichológiai és oktatási posztgraduális kurzus tárgyait egy végső személyi teszten és folyamatos értékelésen keresztül értékelik.
- A záróvizsga személyesen (az osztály 60% -át teszi ki): alapvető jellege van, és csak akkor, ha a tanfolyamra vonatkozó fokozat túllépése esetén a képesítést az egyes tantárgyak által meghatározott egyedi folyamatos értékelési eljárásokkal lehet elvégezni.
- Folyamatos értékelés (amely a besorolás 40% -át teszi ki) a következő kritériumokat tartalmazza:
- A hallgató részvétele: a virtuális szemtől-szekcióban való részvételt, fórumokat és oktatóanyagokat használva értékelik.
- Művek, projektek és esetek: ez a kritérium értékeli azokat a tevékenységeket, amelyeket a hallgató a virtuális osztályteremben közvetít, például munkákat, projekteket vagy gyakorlati eseteket.
- Önértékelési teszt: minden tantárgy végén a hallgatók elvégezhetik ezt a tesztet, amely lehetővé teszi a tanár számára, hogy felmérje a diák érdeklődését a témában.
- Külső gyakorlatok: folyamatos értékelést végez a megvalósítás során mind a cég által megbízott oktató, mind a tantárgy professzora. A végső pontszám az alábbi kritériumok alapján kerül megállapításra:
- A külső oktató értékelése: 40%
- Gyakorlati jelentés, az egyetemen tanár által oktatott és korrigált: 60%
- Final Master Project: a Végleges Mester Projekt igazgatója folyamatos megfigyelésének tárgya, amely végül a végső jóváhagyást adja. A végső értékelés egy tudományterület három professzorából álló bizottságnak felel meg. A bizottság nemcsak a projektet fogja értékelni, hanem a szóbeli védelmét is. Az értékelés a következőképpen történik:
- Szervezet: Vegyen részt a Végső Mester Projekt felépítésében és szervezésében: 30% (ez az értékelés a "Bevezetés a Végső Mester Projekthez").
- Kiállítás: A kiállítás egyértelműségének, valamint a szintézisnek, elemzésnek és válaszadásnak az írása, kapacitása felmérése: 30%.
- Tartalom: A kiállítás érvényességének ellenőrzése érdekében a munkamemóriát és az összes támogató műszaki dokumentációt a hivatkozásként kell tekinteni. A szintézis képessége és könnyű olvasata értékelni fogják. Az írásbeli és grafikai kifejezés korrekcióját és egyértelműségét szintén értékelni kell: 40%.
Tanterv
tanterv
Első félév 30 ECTS
- Vizuális és auditív funkcionalitás az olvasáshoz, a nyelvhez, a nyelvekhez és a tanuláshoz
- Tapintási, motoros, oldalirányú és írási szintek
- A memória, a készségek és az IKT folyamatai
- Neurolingvisztikai folyamatok, nehézségek és beavatkozási programok
- Vizsgálati módszertan
Második szemeszter 30 ECTS
- Többféle intelligencia, kreativitás, tehetség és kiváló képességek
- Diszlexia, dyscalculia és hiperaktivitás
- Gyakorlatok
- Mesterképzés záróprojektje
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
Ezzel az online neuropszichológiai és oktatási mesterrel képes lesz arra, hogy a következőképpen dolgozzon:
- A neuropszichológiai folyamatok szakértő tanára.
- Az iskola teljesítményének javítására szakosodott tanácsadó.
- A tanulók sokszínűségére törekvő szakember.
- Oktatási neuropszichológiai projekt tanácsadó.
- Belépés a doktori fokozatba: megszerzi a szükséges ismereteket az iskolai tanulási folyamatokban alkalmazott neuropszichológia kutatásának megkezdéséhez.