Neuromarketing mesterképzés
UNIR
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Logroño, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Az egyetlen hivatalos mester a neuromarketingben 100% -ban online
Az UNIR hivatalos mestere a UNIR felkészíti Önt arra, hogy újítsa meg a márkák marketing és reklámstratégiáit, az érzelmi és érzékszervi folyamatok tanulmányozásától kezdve, amelyek a vásárló vásárlását ösztönzik.
A Mester célja, hogy megtanítsa a hallgatót az idegtudományok ismereteire, technikáira és fő eszközeire, hogy azokat marketing és értékesítési stratégiáikban alkalmazhassák: új termékek és szolgáltatások tervezésében, az ügyfélélmény javításában, a fogyasztói mozgatórugók generálása a döntéshozatalban vagy az árak stratégiai meghatározásában.
A Mester rendelkezik egy virtuális térrel, amely bevezeti Önt a neuromarketing és a neurokvalitatív technológiai eszközök valóságába, mint például az implicit asszociációs teszt (TAI), a szemkövetés, az arckódolás vagy az elektroencefalográfia (EEG). A Mesterben emellett szakemberek, vállalatok és a neuromarketing szektor vezető egyesületei működnek együtt, mint például a KANTAR, a The Sensory Lab, a Neurologyca vagy a Bitbrain.
célkitűzések
Idegtudományok és marketing, egy binomiális szám, amelyet a vállalatok egyre inkább megkövetelnek a fogyasztók igényeinek, preferenciáinak és motivációinak mélyreható megértéséhez. Az internetes Neuromarketing Mester elvégzése után:
- Neuromarketing technikákkal azonosítsa a fogyasztói igényeket, és hatékony válaszokat adjon számukra.
- Alkalmazza az idegtudományban használt különféle támaszokat, eszközöket és csatornákat.
- Értelmezze a kutatási eredményeket a marketing és a reklámozás területén történő felhasználásra.
- Határozzon meg sikeresebb marketing-, reklám-, kommunikációs és üzleti stratégiákat.
- Tanácsot adjon embereknek, vállalatoknak vagy szervezeteknek a neuromarketingben általánosan használt technikák használatában.
- Világosan és tömören közölje a kutatási eredményeket, szakosodott és nem szakosodott módon egyaránt.
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Szemtől szembeni vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba lép a tanárokkal és kollégákkal, bővítve az ismereteket és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Tanterv
tanterv
első félévben
- A neuromarketing tudományos alapjai (6 ETCS)
- Idegtudományi és biometriai technikák a marketinghez (6 ETCS)
- Idegtudomány és marketing (6 ETCS)
- Szenzoros és tapasztalati marketing (6 ECTS)
- Alkalmazott neuromarketing (6 ETCS)
második tag
- A fogyasztó és viselkedésük (6 ETCS)
- Professzionális deontológia a neuromarketingben (6 ETCS)
- Záró mesterdolgozat (12 ETCS)
Választható tantárgyak
- Idegen tudományok az üzleti életben (6 ETCS)
- A neuromarketingre vonatkozó statisztikák (6 ETCS)
- Neuromarketing és új technológiák (6 ETCS)
- Választható külső szakmai gyakorlat (6 ETCS)
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
UNIR mesterképzés számos szakmai lehetőséget kínál a hallgatónak képzett és felelős pozíciókban. Sok olyan feltörekvő szakma, amelyik speciális profilt kíván a neuromarketing területén, amelyből még mindig kevés szakember van a piacon, ami nagyszerű lehetőséget jelent hallgatóink számára. Kiemeljük többek között:
- A vállalatok marketing részlegei.
- A cégek kommunikációs osztályai.
- Vállalatok üzleti intelligencia részlegei (Piackutatás, Piackutatás, Customer Insight)
- Üzleti intelligencia vállalatok (Piackutatás, Piackutatás, Ügyfélbetekintés)
- Reklámügynökségek
- Marketing tanácsadók
- Neuromarketing laboratóriumok és szolgáltatók
- Új generációk képzése (Egyetemek és Üzleti Főiskola).