Keystone logo
Universitat Carlemany (UCMA)

Universitat Carlemany (UCMA)

Universitat Carlemany (UCMA)

Bevezetés

Társadalomként összetett, sokrétű kihívásokkal nézünk szembe, amelyek sürgős fellépést igényelnek. Nem tudjuk, hogyan fog kinézni a világ 2050-ben, de tudjuk, hogy briliáns szakemberekre lesz szükségünk, akik ezeket a kérdéseket új módon tudják kezelni. Ezért született a Carlemany Egyetem azon vágya, hogy aktívan közreműködjön a társadalom egyik legnagyobb kihívásának megoldásában ebben a században: a fenntartható fejlődés. Célunk az, hogy az államokkal, szervezetekkel és magánszemélyekkel közösen hozzájáruljunk egy olyan fejlődés eléréséhez, amely képes kielégíteni a jelen igényeit anélkül, hogy veszélyeztetné a jövő generációk saját képességeik kielégítését. Ilyen módon a fenntartható fejlődés 2030-ig tartó napirendje a Carlemany Egyetem küldetésének és elkötelezettségének egyik központi tengelye , mind a menedzsment, mind a kutatás és az oktatás területén.

Nemzetközi online egyetemen vagyunk és interdiszciplináris képzést kínálunk, amely lehetővé teszi hallgatóink számára, hogy különböző szempontokból megértsék és cselekedjenek, és szembekerüljenek a társadalom kihívásaival, a digitalizálástól a környezeti fenntarthatóságig mind a magánszervezetekben, mind az állami szervezetekben.

Hiszünk a szakemberek és kutatók alap- és állandó képzésében, mint a változás és az állandó fejlesztés tényezőjében . Mind személyes, mind szakmai fejlesztésként, szervezeteink fejlesztésében és végül a környezet javításában.

A fenntartható fejlődés szükségszerűen interdiszciplináris megközelítést igényel, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megfontoljuk döntéseink és fejlesztési tevékenységeink társadalmi, gazdasági és környezeti hatásait. Ezért koncentráljuk a tanulást a fegyelem helyett a problémákra . A tudomány és a technológia, mint a fejlődés alapja, a tervezés, mint a fejlesztési igényekkel kapcsolatos fenntartható megoldások keresésének folyamata, az üzleti menedzsment, amely a projektek életképességét biztosítja, vagy a kommunikáció, mint a társadalmi fellépés eszköz, jelöli a fő cselekvési irányokat ennek az interdiszciplináris jövőképnek a képe.

Végül, függetlenül a tanulmányi területről, különös figyelmet fordítunk a szükséges készségekre mint emberekre és a szakmai készségekre egy olyan környezetben, amely egyre inkább változik minden nap, és összetettebb kihívásokkal jár: például elkötelezettség, kreativitás, döntési képesség, a változásokhoz való alkalmazkodás és a vállalkozói készség.

Mindezt egy nemzetközi és szakértő oktatótól , akik részt vesznek mind kutatási projektekben, mind a tudás professzionális alkalmazásában, mind az innovációs projektekben.

Oktatási ajánlatunk hároméves, egyéves szakirányú és kétéves mesterképzésekből áll; Minden fok az Európai Felsőoktatási Térséghez (EHEA) , más néven Bologna Tervhez igazodik, ezért érvényesek és elismertek azokban az összes államban.

"Egyetemet építünk, amely felkészíti a hallgatókat a világ legfontosabb és összetettebb problémáinak kezelésére." A Carlemany Egyetem főigazgatója

Pilléreink

Gyakorlati megközelítés

Tevékenységünk középpontjában az a minőségi képzés kínálkozik, amely lehetővé teszi hallgatóink foglalkoztathatóságát , és amely megfelel a környezetünk igényeinek. Ezért van az egyetemnek nagyon szoros kapcsolat az üzleti szövettel, a produktív rendszerrel és a társadalom egészével, olyan programokat tervezve, amelyek elősegítik a jelenleg és a jövőben igényelt készségek és képességek elsajátítását, az együttműködéstől a kreativitásig. Ugyanebben a módon a hangsúlyunk arra koncentrálódik, hogy támogatjuk hallgatóinkat a társadalom által feltett problémák és kihívások megoldásainak kidolgozásában , az egyetemet innovációs csomópontként működve, a hallgatók számára előtérbe helyezést, valamint a vállalkozói szellem és az álláslehetőség előmozdítását szolgáljuk. diplomások.

Interdiszciplináris megközelítés

Az egyetem interdiszciplináris jellege egy multidiszciplináris oktatási csoport felállítását vonja maga után. Az oktatói csoportba tartozó professzorok, professzorok és szakértők mindegyikének hosszú története van a tanulmányok során és hozzájárul a társadalomhoz. Minden program lehetőséget ad arra, hogy meghaladja az egyes tudományágakat, és szakembereket képezzen elemzésre és döntéshozatalra globális jövőképből .

Nemzetközi megközelítés

A hallgatói testület az összes egyetemi tevékenység központja, amely elsősorban a nemek közötti egyenlőség politikájának előmozdítására és az intézmény hozzáférhető és befogadóvá tételére irányul. Erős nemzetközi hivatásunk tükröződik mind az óratervek megközelítésében, mind a hallgatói testület összetételében, ezért célunk az oktatási és kutatási tevékenység fejlesztése globális környezetben, elősegítve a sokféleséget, mint erősebb megoldások motorját. Az egyetem megnyitja kapujait az intézményekkel és a tanárokkal folytatott nemzetközi együttműködéshez, ugyanolyan vágyakozás révén, hogy jobb világot hozzon létre, függetlenül annak eredetétől.

misszió

Olyan emberek képzése, amelyek képesek átalakulási projektek vezetésére globális és interdiszciplináris jövőképgel, valamint a fenntartható fejlődés alapjaiban.

kilátás

A jobb világ számára a változás ügynöke legyen; egy mágnes, amely vonzza a hallgatókat, tanárokat, vállalatokat, intézményeket, szakembereket és polgárokat azzal a céllal, hogy megoldásokat keressenek a társadalmi kihívásokra.

értékeket

  • Elkötelezettség: Elkötelezettek vagyunk a minőség, a fenntartható fejlődés, az átalakulás és a foglalkoztathatóság szempontjából, biztosítva a hallgatóink számára a legjobb tapasztalatokat.
  • Együttműködés: Csapatként dolgozunk a legjobb megoldások megtalálása érdekében.
  • Rugalmasság: Agilis vagyunk, amikor ajánlatunkat és módszertanunkat a környezetünk változó igényeihez igazítjuk.
  • Sokszínűség: Nagyra értékeljük a véleménykülönbségeket, a nemeket és bármilyen másfajta különbséget, és minden területen támogatjuk a befogadást, mint a kreativitás forrását.

Helyszínek

  • Andorra la Vella

    Andorra la Vella, Andorra

Kérdések