
Bevezetés
Az online MSc in Marketing célja, hogy világszerte olyan marketingvezetőket fejlesszen ki, akik ügyesek a stratégiai és taktikai marketing döntéshozatalban, de figyelembe veszik döntéseik hatását a tágabb környezeti eredményekre is. Ezt a diplomát a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálja.
- Tanulási módok: Online
- A program időtartama: 1,5 * - 5 év * a modul elérhetőségétől függően
- Jelentkezési határidők: augusztus 31
- Birkbeck tudományos irányítása, University of London
Szerezzen rangos MSc Marketing képesítést, amelyet a Chartered Institute of Marketing akkreditált, Birkbeck tudományos irányításával, University of London .
Ennek a programnak a végzőse:
- Legyen képes kritikusan reflektálni a márkaépítés, a kapcsolati marketing, a digitális marketing és a közösségi média marketing és a fenntarthatóság terén felmerülő kihívásokra, hogy csak néhányat említsünk, és a tanulmányi programot naprakésznek, intellektuálisan inspirálónak és relevánsnak találja.
- Szerezzen készségeket a stratégiai és taktikai marketing döntéshozatalban, miközben figyelembe veszi döntéseinek a hármas eredményre gyakorolt hatásait: pénzügyi, társadalmi és tágabb környezeti eredményeket.
Kulcsdátumok
2020 októberi bevitel
- Jelentkezés: 2020. június 29
- Jelentkezési határidő: 2020. augusztus 31
- Jelentkezési határidő: 2020. szeptember 21
- A program kezdete: 2020 október
Hogyan tanulsz
A program nagyon izgalmas tanulási anyagokat és tevékenységeket kínál. Tanulási élményét egy elérhető és vonzó tanulási platform, valamint az önértékelés lehetőségei javítják, így megértheti saját fejlődését és a továbbfejlesztett online tanulói támogatást.
Ezt a programot jelenleg egyetlen elismert oktatóközpont sem támogatja.
Online segítség
Ez a marketing posztgraduális program online elérhető, és nincs szükség arra, hogy tanulmányai során az Egyesült Királyságba jöjjön. Rugalmas online programunk lehetővé teszi, hogy saját ütemterve szerint dolgozzon, és világszerte elismert képesítéshez vezet.
Amikor regisztrál, hozzáférést biztosítunk a Hallgatói portálhoz. Ezután hozzáférhet University of London e -mail fiókjához és egyéb kulcsfontosságú erőforrásaihoz, beleértve:
- A Hallgatói Útmutató olyan információkat tartalmaz, amelyek minden hallgató számára közösek, és hasznos információkat nyújt a University of London és az érettségi közötti kapcsolatáról.
- A virtuális tanulási környezet (VLE), amely online tanulási támogatást, hozzáférést biztosít a hallgatói kávézóhoz és a vitafórumokhoz, valamint egyéb tananyagokat.
- Az Online Könyvtár több mint 100 millió akadémiai elektronikus elemhez biztosít hozzáférést, beleértve az e-könyveket, e-folyóiratokat, konferencia-előadásokat stb. Ezen túlmenően a diákok a könyvtárban nem tárolt tételeket kérhetnek a könyvtár könyvtárközi kölcsönzési szolgáltatásán keresztül a britekkel Könyvtár. Minden regisztrált diák ingyenesen hozzáférhet University of London online könyvtárához a https://onlinelibrary.london.ac.uk/ címen.
- A Szenátusi Ház Könyvtára ingyenes referencia -hozzáférést biztosít minden regisztrált távoktatási és rugalmas tanulási hallgató számára.
Oktatói támogatás
Minden diák online oktatói támogatást és visszajelzést kap a program tanulmányozása során. Az oktatók bemutatják a modulokat, válaszolnak a kérdésekre, figyelemmel kísérik a megbeszéléseket és útmutatást adnak az értékelésekhez.
Tanulmányi anyagok
Minden lényeges erőforrást, tevékenységet, videót, vitát és támogatást a VLE biztosít. Ez lehetővé teszi, hogy tanulmányait a munkahelyi kötelezettségeihez igazítsa. Nincs szükség további tankönyvek vásárlására.
Időbeli elkötelezettség
A tanulás rugalmas megközelítése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy legalább másfél év alatt (a modul rendelkezésre állásától függően) legfeljebb öt évig fejezzék be az MSc Marketing -t.
Tanulhat saját tempójában, részmunkaidőben vagy teljes munkaidőben, a tanulás intenzitását az igényeihez igazítva. A modulokat minden tanévben két 22 hetes ülésszakon kínálják. Ön választhatja ki, hogy mely munkamenetekbe lépjen be, és hány modult kell elvégeznie az egyes munkamenetek során.
Diák támogatás
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kivételes hallgatói élményt nyújtsunk minden hallgatónknak, függetlenül attól, hogy melyik programunkat tanulja, és függetlenül attól, hogy önállóan vagy elismert oktatóközponttal tanul -e.
Hozzáférést kap a támogatáshoz a következőkön keresztül:
- A Hallgatói Tanácsadó Központ - támogatja a jelentkezéseket és a Hallgatói portál lekérdezéseket.
- TalkCampus - peer support szolgáltatás, amely biztonságos és bizalmas módot kínál arra, hogy bármikor, nappal vagy éjszaka bármiről beszélhessen.
- Hallgatói kapcsolatok menedzserei - a Diákkapcsolati Menedzserek (SRM) csapata itt van, hogy támogassa és tanácsot adjon a tanulmányai során. Céljuk annak biztosítása, hogy teljes mértékben naprakészek legyenek fontos és hasznos információkkal arról, hogyan lehet a legjobban befejezni tanulmányait.
Értékelés
Minden modul értékeléseket tartalmaz. Tanulmányi időszaka során összegző értékeléseket fog elvégezni tanfolyami elemekkel és formáló írásbeli vizsgákkal.
Az értekezés (csak MSc) egy 3000 szavas kutatási javaslatból áll (Pass/Fail alapon megjelölve) és egy 12.000 szóból álló záró értekezésből (100 százalék).
Minden tanfolyamot és szakdolgozatot a VLE -n keresztül nyújtanak be. Világszerte bármelyik vizsgaközpontunkban vizsgázhat.
Akadémiai vezetés
A program tudományos irányítása Birkbeck, University of London , amelyet 1823 -ban alapítottak, és 1920 -ban University of London
A birkbecki akadémikusok több mint 90% -a kutatási tevékenységet folytat számos tudományterületen, és rendszeresen közreműködik a nyilvános vitában, és vezető tudományos folyóiratokban publikál. A marketing az egyik sajátos kutatási erőssége.
Programigazgató
Dr. Manto Gotsi a marketing vezető előadója Birkbeckben, University of London ahol szeptember óta jár. Birkbeckhez való csatlakozása előtt Manto tudományos állásokat töltött be a Westminsteri Egyetemen, a Cardiff -i Egyetemen, a Brunel Egyetemen és az Egyetemen Aberdeen. Tudományos karrierjét posztgraduális tanári asszisztensként kezdte, miközben marketing doktori címet szerzett a Strathclyde Egyetemen. Manto a Cass Business Schoolban (Város, University of London ), a Nemzetközi Görög Egyetemen (Thesszaloniki, Görögország) és a Grenoble Ecole de Management -ben (Grenoble, Franciaország) töltött be látogató pozíciókat.
Manto kutatásai a paradoxonok kezelésére irányulnak - arra, hogy a szervezeti vezetők, csapatok és egyének hogyan reagálnak hatékonyan a versengő igényekre és az ebből adódó feszültségekre. A doktori cím alatt Manto feltárta a vállalati újjáalakulásból fakadó változás-stabilitási feszültségeket. Azóta több mint 50 cikket és konferenciacikket publikált a vállalati márkaépítés, az innovációmenedzsment, a vállalkozói szellem és más területek többszintű paradoxonjairól.
A Manto lelkes támogatója az online tanulásnak, nemcsak a felsőoktatáshoz való hozzáférés kiszélesítésének eszköze, hanem a tapasztalati tanulás fokozásának lehetőségei is.
A tanulmány finanszírozása
A Londonba költözés költségei nélkül a University of London diploma megszerzése bárhol a világon kiváló ár -érték arányt jelent. Vannak azonban további támogatási források attól függően, hogy hol élsz, és hogyan döntesz a tanulás mellett.
Akkreditáció
A CIM a marketingszakemberek vezető szakmai szervezete világszerte, és a marketingszakma fejlesztése, a szakmai színvonal fenntartása és a marketing szakemberek képességeinek fejlesztése érdekében létezik.
A (z) University of London egyesítette erőit a CIM -mel annak érdekében, hogy az MSc diplomásoknak lehetőségük legyen szakmai képesítések megszerzésére a CIM Graduate Gateway -n keresztül. A CIM képesítéseket a munkaadók nagyon keresik, és tartalmukat saját végzettségeink tükrözik, ami biztosítja, hogy a diákokat a legjobb lehetőségekkel látjuk el a sikeres marketing karrier számára.
A Graduate Gateway program egyedülálló lehetőséget biztosít a hallgatóknak és a diplomásoknak, hogy marketing végzettségük mellett szakmai képesítést vagy díjat szerezzenek. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb képesítés esetében a hallgatóknak és a diplomásoknak csak egy értékelést kell elvégezniük a szokásos három helyett.
Karrierlehetőségek
A végzettek karriert folytathatnak a reklám, a média, a digitális marketing, az eseménymarketing, a PR, a termék-, márka- és marketingmenedzsment, piackutatás, tanácsadás és menedzsment területén.
Ez a diploma hasznos lehet különféle marketinges szerepekben a helyi és nemzeti kormányzaton belül, a profitorientált és non-profit szervezetekben, valamint a nagy, kkv-kban, induló vállalkozásokban és családi vállalkozásokban.
A lehetséges szakmák között szerepel marketingvezető, digitális vezető, márkamenedzser, kampánymenedzser, digitális marketingmenedzser, közösségi média menedzser, Market Insight menedzser, stratégiai marketing menedzser és média- és kommunikációs menedzser.
Tanterv
A marketing MSc a következőkből áll:
- Öt 15 kredites kötelező modul
- Három 15 kredites opcionális modul
- Két részből álló szakdolgozat: kutatási javaslat (15 kredit) és záródolgozat (45 kredit)
Tanulmányai előrehaladtával középfokú képesítésre vagy képesítésekre jelentkezhet: posztgraduális diploma (PGDip) vagy posztgraduális bizonyítvány (PGCert) marketing területen.
A PGDip elnyeréséhez sikeresen teljesítenie kell öt kötelező modult és három választható modult.
A PGCert elnyeréséhez sikeresen teljesítenie kell két kötelező modult és bármely további két kötelező vagy választható modult.
A 2021. áprilisi felvételi alkalmával az egyes modulok önállóan tanulhatók (a modulok elérhetőségétől függően).
Belépők
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.