MSc Public Relations és stratégiai kommunikáció (online)
University of Stirling
Kulcs információ
Campus helye
Stirling, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 - 32 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* A díjakkal kapcsolatos naprakész információkért látogasson el a weboldalra
Bevezetés
Ez az online PR és stratégiai kommunikáció mesterképzés segít abban, hogy kritikusan értékelje a PR szerepét a kortárs társadalmakban, valamint kulcsfontosságú elemző, irányítási és kommunikációs készségeket. Megszerzi a PR és a kommunikáció mögött meghúzódó elmélet alapos megértését, és számos lehetősége lesz arra, hogy ezt az elméletet a mindennapi kommunikációban és a PR gyakorlatban alkalmazza.
A kurzus online, az MS Teams és a Canvas, a University of Stirling online tanulási környezetén keresztül történik. Lehetősége lesz arra is, hogy részt vegyen az egyetemi üléseken és kirándulásokon, beleértve a Public Relations bentlakásos iskolánkat és az éves brüsszeli közügyekkel foglalkozó kirándulást.
Tanulmányai végére rendelkezni fog a szükséges készségekkel ahhoz, hogy vezetői szinten dolgozzon a PR területén. Képes lesz elemezni a környezeteket, kérdéseket, szervezeti kultúrákat és kapcsolatokat, valamint célokat kitűzni, kutatást és értékelést végezni, valamint PR-stratégiákat tervezni és végrehajtani.
A legfontosabb okok, hogy velünk tanulhassunk
#1 Ezzel a rugalmas online kurzussal kombinálhatja munkáját vagy egyéb kötelezettségeit
2. 100%-os általános hallgatói elégedettség a stratégiai közkapcsolatokkal (online) – Posztgraduális tanított tapasztalati felmérés (PTES) 2021
3. 1. helyezett Skóciában és 2. az Egyesült Királyságban a marketing és a közkapcsolatok terén (Guardian University Guide 2023)
Tanterv
A kurzus három kötelező modulból, három választható modulból és egy szakdolgozatból áll. A modulok a következők:
Core modulok
- public relations és public communication elméletek
- stratégiai PR tervezés
- kutatási módszerek
Opcionális modulok
Az opcionális modulok a következőket tartalmazhatják (a rendelkezésre állás függvényében):
- közügyek és érdekképviselet
- médiakapcsolatok és termelés
- kommunikáció és demokrácia
- turizmus és stratégiai kommunikáció
- hirdető
- kutatási elhelyezés és így tovább
A mesterképzésben részt vevő hallgatók ezután kutatási projektet hajtanak végre, és egy 12 000 szavas disszertációt nyújtanak be.