Master of Science in Tömegkommunikáció - Integrált kommunikáció
Virginia Commonwealth University - Richard T. Robertson School of Media and Culture
Kulcs információ
Campus helye
Richmond, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 24 444 / per year *
Jelentkezési határidő
15 Mar 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Jun 2024
* külterületi hallgatók számára; 23 574 dollár az állami hallgatóknak
Bevezetés
A Richard T. Robertson School of Media and Culture hatékony és képzett kommunikátorokat készít fel minőségi oktatással, tanácsadással és hallgatói szolgáltatásokkal, valós alkalmazásokon alapulva. Az alkalmazott kommunikáció terén végzett kutatások, szakmai szolgáltatások és ösztöndíjak révén az iskola fejleszti a multidiszciplináris és fejlődő médiakörnyezet ismereteit és gyakorlatát. Az iskola értékeli az igazságot, az etikát, a kreativitást, az innovációt, az együttműködést, a kulturális sokszínűséget, a megosztott kormányzást és a közösségi szerepvállalást.
Az integrált kommunikációra koncentráló tömegkommunikációs MS a kommunikációs szakemberek új generációját képezi ki, akik magas szintű vezetői pozíciókban dolgozhatnak, és kifinomult stratégiai gondolkodásmódot alkalmazhatnak a szervezeti célok elérése érdekében. Minden tanfolyam online elérhető.
Az online integrált kommunikációs koncentráció végigvezeti a hallgatókat a 21. századi multimédiás tájon. A kurzusok a stratégiai gondolkodás, a tartalomterjesztés és a vezetés készségeire építenek.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A Judy VanSlyke Turk Ösztöndíjat a Robertson Iskolában hozták létre Dr. Turk 2002 és 2010 között az iskola igazgatójaként betöltött vezetése tiszteletére. Az ösztöndíjra a hallgatók akkor pályázhatnak, ha teljesítik a jelentkezési folyamatot és felvételt nyernek az integrált kommunikációs koncentrációra. Lépjen kapcsolatba Karen McIntyre-vel, Ph.D.-vel, ha többet szeretne megtudni erről a lehetőségről.
Tanterv
A Robertson School posztgraduális programja elismert egyetemi programunkra épül, amely országosan az olyan iskolák élvonalába tartozik, amelyek megkövetelik a diákoktól, hogy tapasztalatot szerezzenek a tömegkommunikációban. Oktatóinkat folyamatosan elismerik a média karrier terén szerzett szakértelmükért, díjnyertes ügynökségeknél és szervezeteknél szerzett tapasztalattal. Karunk kihasználja ipari hálózatait, hogy áthidalja az ipar és az osztályterem közötti szakadékot.
A diploma megköveteli a 30 óra hitel, amelyek mindegyike az integrált kommunikáció koncentrációja. A programot úgy alakították ki, hogy a pályán lévő hallgatók az őszi és tavaszi szemeszterekben három-három, a nyári szemeszterben pedig két-két kurzust vegyenek részt.
A program egy gyakorlati záróprojekt vagy szakdolgozat lehetőségével zárul. A doktori fokozatot szerezni szándékozó hallgatókat arra biztatjuk, hogy válasszák a szakdolgozat lehetőségét. Azok a diákok, akik szeretnék bővíteni portfóliójukat, a záróprojektet választják. Kérjük, vegye figyelembe, hogy azok a hallgatók, akik egyéni kutatási projektbe kívánnak belekezdeni, a posztgraduális tanulmányok igazgatójával folytatott konzultációt követően dönthetnek úgy, hogy ezt választják, ha ezt előnyben részesítik a zárókőben befejezett szakmai projekttel szemben.
Fokozat követelményei
Az általános VCU Graduate School érettségi követelményein túlmenően a hallgatóknak 30 kredit óra speciális tanfolyamot kell teljesíteniük.
Tanfolyam áttekintése
- MASC 611 Kommunikációkutatás, 3 kredit óra
- MASC 645 Digital Production, 3 óra kredit
- MASC 675 Leadership in Action, 3 óra hitel
- MASC 676 Médiajog és -etika, 3 óra kredit
- MASC 691 témakörök a tömegkommunikációban, 3 óra kredit
- MASC 694 Capstone, 3 óra kredit
Koncentrációs követelmények
- MASC 654 Rábeszélés, 3 kredit óra
- MASC 682 Médiamechanika, 3 óra kredit
- MASC 683 Stratégiai kommunikáció a globális környezetben, 3 kredit óra
- MASC 685 Stratégia, 3 óra kredit
Összes óra: 30
A program eredménye
Az integrált kommunikációs diplomások elhagyják a programot, hogy a menedzsment legmagasabb szintjén működjenek, és kifinomult stratégiai gondolkodást alkalmazzanak a szervezeti célok elérése érdekében.
Sikeres teljesítése esetén:
- Mutasson magasabb szintű készségeket a kritikai gondolkodásban
- Sajátítson el írásos és multimédiás platformokat, hogy világosan és hatékonyan kommunikáljon a közönség tájékoztatása és bevonása érdekében
- Mutassa be a tömegkommunikációra vonatkozó alapkutatások elvégzésének képességét
- Alkalmazza a munkahelyekhez szükséges eszközöket, technológiákat
- A stratégiai üzenettervezés, a meggyőzés és az üzenetküldés létrehozását, terjesztését és fogadását szabályozó etikai elvek működőképes megértése
- Dolgozzon ki a stratégiai kommunikációs folyamatról és annak a közönség viselkedésére és a döntéshozatalra gyakorolt hatásáról