Ügyfélélmény-tervezés az ügyfelek sikertanfolyamához - Salesforce
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 39 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* a 7 napos ingyenes próbaidőszak után havonta 39 dollárt fizethet, hogy tovább tanuljon online
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanuljon meg olyan készségeket, amelyek lehetővé teszik stratégiák megtervezését és végrehajtását az ügyfélélmény és az ügyfelek sikereinek javítása érdekében.
Fedezze fel, hogyan lehet optimalizálni az ügyfélélményt a digitális gazdaságban.
Az ügyfélélmény (CX) menedzsment piacát 2019-ben már 6,5 milliárd dollárra becsülték, és várhatóan 2027-ig évi 17% -kal fog növekedni. Ha jövedelmező és sokszínű karriert szeretne, a CX stratégiákról és eszközökről való ismereteinek bővítése nagyszerű módja kamatoztatni ezt a növekedést és egyre értékesebb szolgáltatást kínálni a vállalkozások számára számos iparágban
A Salesforce-szal együttműködve létrehozott ExpertTrack éppen erre készült. Fedezze fel az ügyfelek utazásait, a CX tervezését és azt, hogy hogyan optimalizálhatja az élményt az ügyfélhűség, az átlagos költekezés és a profit növelése érdekében.
Fejlessze készségeit a CX és az ügyfelek sikerstratégiáinak tervezésében és megvalósításában
Növeli ismereteit a CX alapelveiről és a CSM módszertanairól. Meg fogja ismerni, hogy ezek a szerepek milyen szerepet játszanak a különböző üzleti kontextusokban, és hogyan lehet optimalizálni az ügyfél értékét az egyes ügyfélszegmensek számára. Ezután megtudhatja, hogyan lehet ezeket a CX-utakat fejleszteni annak érdekében, hogy a szélesebb üzleti célok összefüggésében megfeleljen az ügyfelek értékének.
Ismerje meg, hogyan lehet a CRM technológiát a jobb ügyfélkapcsolatok és tapasztalatok elősegítésére használni
Növelje megértését a piacvezető ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) szoftverrel, a Salesforce-val, és tanulja meg, hogyan használhatja azt stratégiájának a gyakorlatban való megvalósításához.
Kezdje vagy növelje karrierjét egy növekvő CX piacon
Az átalakulás és a digitális innováció ezen korszakában az új piacra lépők előtt álló akadályok minden iparágban lebomlanak, és a verseny gyorsan kiéleződik. Több digitális csatornához való hozzáféréssel, ahol az emberek megoszthatják vásárlási tapasztalataikat, elvégezhetik a kutatásokat és kulcsfontosságú vásárlási döntéseket hozhatnak, a fogyasztók most nagyobb hatalommal bírnak, mint valaha.
Megtanulva, hogyan lehet kapcsolatba lépni ezekkel az ügyfelekkel, hogyan lehet megszüntetni a fájdalom pontokat és javítani általános elégedettségüket, segítheti vállalkozását a stabil, hosszú távú növekedésért folytatott verseny előtt.
Ennek az ExpertTrack-nek a tartalma át lett alakítva a Salesforce Training Microcredential ügyfélélmény-kezeléséből - ha többet szeretne megtudni, nézze meg a Microcredential-t, amely kisebb kohorszokat kínál oktatói interakciókkal és akadémiai kreditekkel.
Kulcsfontosságú ismeretek, amelyeket megtanul
- Vevői tapasztalatok kialakítása
- Ügyfél utak
- Vevői siker menedzsment
- Kapcsolat-kezelés
- CRM technológia
- Értékesítési erő
- Ügyfél-élmény menedzsment
- Ügyfélélmény stratégia
Tanulási eredmények
Az ExpertTrack végére:
- Vevő utazás és tapasztalat feltérképezése a megcélzott ügyfélcsoportok számára.
- Vázolja fel a hatékony CX tervezés legfelsőbb megközelítését.
- Határozza meg a sikeres ügyfélkapcsolatok kiépítésének legfontosabb elemeit és módszereit.
- Határozza meg a törekvési tapasztalatok elérésének technológiai lehetőségeit, elsősorban a CRM technológia alkalmazására összpontosítva.
Tapasztalat szükségesHa tovább szeretné fejleszteni karrierjét, megérteni az ügyfélélményt és az ügyfelek sikerstratégiáit, ez az ExpertTrack fel fogja szerelni a sikerre. Az ExpertTrack sikeréhez nem szükséges előzetes tapasztalat. Az ügyfélkapcsolat-menedzsment, az ügyfelek sikerei vagy a CX-tervezés néhány előzetes ismerete hasznos lenne, de nem elengedhetetlen. Az ExpertTrack során a Salesforce Trailblazer platformot fogjuk használni. | ElkezdeniEz az ExpertTrack segít megérteni a pozitív ügyfélélmény létrehozásának kulcsfontosságú szakaszait. Pontosabban javítja az alábbiak készségeit és foglalkoztathatóságát:
|
Az ExpertTrack tanfolyam áttekintése
- Ügyfélélmény-tervezés az ügyfelek sikeréhez: hatékony CX-tervezés és ügyfélutak
Fedezze fel a CX tervezési módszereit, és fedezze fel a CX fontosságát az üzleti sikerben. - Ügyfélélmény-tervezés az ügyfelek sikeréhez: Hogyan hozhatunk létre hatékony CX stratégiát
Határozza meg azokat a célokat, technológiákat, mutatókat és érdekelt feleket, amelyek egy hatékony CX stratégiát alkotnak. - Ügyfélélmény-tervezés az ügyfélsikerhez: Hogyan építsünk ki ügyfélkapcsolatokat és mérjük a sikert
Ismerje meg, hogyan lehet jobb ügyfélkapcsolatokat kiépíteni a hosszú távú üzleti siker érdekében.
Hogyan működnek az ExpertTracks
Csatlakozzon egy ExpertTrackhez, hogy elsajátítsa az új készségeket a kiválasztott szakterületen. Végezzen el egy témakörre összpontosító tanfolyamot a saját tempójában, és tegye le a végső értékelést, hogy megszerezze a digitális tanúsítvány díját, amely bizonyítja szakértelmét.
Csatlakozzon egy ingyenes 7 napos próbaverzióhoz Döntse el, hogy az ExpertTrack az Ön számára megfelelő-e, és egy hétig ingyenes hozzáférést biztosít a tanfolyamok és értékelések teljes készletéhez. | Tanulj tovább 39 dollárért havonta Fizessen havi 39 dolláros előfizetési díjat mindaddig, amíg az ExpertTrack kitöltéséhez szükséges. A saját tempójában tanulhat, és bármikor lemondhatja. | Nyerjen digitális tanúsítványokat Minden elvégzett tanfolyamról kapjon tanúsítványt, és tegye le a záróvizsgát, hogy digitális tanúsítványt szerezzen, amelyet megoszthat szakmai hálózatával. | Legyen szakértő Használja a szakképzését, hogy tovább haladjon karrierje során, vagy építsen szaktudást azokon a területeken, amelyekért rajong. |
Kivel fogsz tanulni?
Ghilaine Chan
Ghilaine szenvedélyesen hagyja az embereket a lehető legjobb munkájuk elvégzésében és mások örömében, mivel ez az ügyfélszolgálat és a siker szíve! Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a globális szolgáltatócsoportok méretezésében.
Világszínvonalú tanulás
FutureLearn
Társadalmi tanulási platform több száz online tanfolyammal a világ legjobb egyetemeinek egynegyedén.
Értékesítési erő
Ismerje meg, hogy a vezető ipari technológiai szolgáltató, a Salesforce hogyan vezeti az üzleti sikereket. A tanfolyam során a Salesforce-t kihasználja az ügyfelek sikerének összefüggésében.
Kezdje el a tanulást még ma - ingyenes 7 napos próbaidőszak
Az ingyenes próbaidőszak után:
- Fizessen havonta 39 dollárt az online tanulás folytatásáért
- Teljesen ellenőrizheti előfizetését; bármikor lemondhatod
- Dolgozzon a saját tempójában, és állítsa be a saját határidejét minden szakaszban
- Csak akkor fizessen, amíg tanul; az előfizetés automatikusan törlődik, ha befejezi
- Teljesítsen online felméréseket, hogy tesztelje tudását és bizonyítsa készségeit
- Nyerjen digitális tanfolyami bizonyítványokat és egy végső díjat, amelyet megoszthat online, a potenciális munkaadókkal és a szakmai hálózattal
- Az előfizetés lejárta után is hozzáférjen az elvégzett tanfolyamok tartalmához
Képtár
Akkreditációk
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Üzleti adminisztráció doktora az értékesítés és termékmenedzsment területén
- London, Egyesült Királyság
- Ragusa, Olaszország + 1 több
Kereskedelmi és értékesítési menedzsment tanfolyam
- Spain Online, Spanyolország
Globális MBA (értékesítés menedzsment)
- UK Online, Egyesült Királyság