Üzleti adminisztráció doktora (DBA) mobil és digitális marketing területén
Alfred Nobel Open Business School
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Zürich, Svájc
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 5 000 / per semester
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
- Időtartam: 2 félév
- Kredit: 60
- Angol nyelv
- Tandíj: 4000EUR / félév
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Az üzleti adminisztráció doktora (DBA) - A mobil és digitális marketing posztgraduális tanulmányok, amelyeket az Alfred Nobel Open Business School Switzerland szervezett a Collegium Humanum Warsaw Management University -vel közösen, a legelismertebb és legrangosabb vezetői képesítés.
Az üzleti adminisztráció doktora (DBA) egy posztgraduális képzés, amely megerősíti a legmagasabb vezetői képesítést, és amely tapasztalt magas szintű vezetőknek és üzletembereknek szól. DBA tanulmányok-A Mobil és Digitális Marketing az egyetlen tanulmányi program a világ ezen részén a digitális és mobil marketing, a leggyorsabban növekvő marketingterület magas szintű szakemberei számára. A tanulmányok a legkorszerűbb, legfejlettebb technológiai ismereteken alapulnak.
Doctor of Business Administration (DBA) - A mobil és digitális marketing tanulmányokat szigorúan értékelik és folyamatosan fejlesztik.
A speciális DBA program végzősei a mobil és digitális marketing magas szintű szakembereinek elit csoportját képviselik, garantálva mind maguknak, mind a potenciális jövőbeli munkáltatónak a magas szintű szolgáltatásokat. Javaslatot teszünk egy innovatív oktatási tervre, mind tartalmi, mind gyakorlati szempontból, létrehozva egy virtuális munkaterületet, amely lehetővé teszi a megszerzett tudás gyorsabb megvalósítását. Az Egyesült Államokban jól ismert képzési módszer szerint oktatunk képzett menedzsment személyzet számára, akik tökéletesen behatolnak az új technológiák, a marketing, valamint a digitális és mobil marketing területére.
A kreatív technológiai és alkalmazási megoldások, valamint az új szervezeti és adminisztrációs rendszerek lehetővé teszik az egyszerű és kellemes oktatást.
Ez a specializáció magában foglalja azokat a fogalmakat, eszközöket és technikákat, amelyek szükségesek az ügyfelekkel való rendszeres és integrált kommunikációhoz, valamint hatékony, célzott promóciós kampányok létrehozásához. Amikor befejezi a mobil- és digitális marketing szakterületet, megérti a stratégiai marketing fogalmakat és az eszközöket, amelyek szükségesek a megalapozott döntések meghozatalához, és meghatározza a vállalat, üzleti egység, osztály vagy termékcsalád irányát egy digitális ökoszisztémában.
A DBA in Digital and Mobile Marketing program segít hatékony mobil marketing kampányok létrehozásában és megvalósításában. Foglalkozik a mobilmarketing alapjául szolgáló koncepciókkal és trendekkel, valamint mélyreható pillantást vet az SMS-kampányokra és a mobilra optimalizált webhelyekre.
Meg fogja tekinteni a mobil térben megjelenő új trendeket, és felismeri a „mindig bekapcsolt” mobileszközök adta új lehetőséget a kontextus és a hely alapján meghatározott interakciókkal való hatékony interakcióhoz.
A Mobile Marketing modul a mobilmarketing területén használt kulcsfogalmakat és terminológiát öleli fel, és technikai ismeretekkel és készségekkel látja el a hatékony mobilmarketing stratégiát. A megfelelő eszközök és erőforrások kiválasztásával, valamint a mobil előfizetői listák kezelési technikáival fejlesztheti ismereteit és készségeit a hatékony kampányok lebonyolításához.
Programjaink megvalósításának egyedi moduláris megközelítésével, az iparágban vezető diákok és oktatók arányával, valamint kicsi, összpontosított online osztálylétszámunkkal időt szakíthatunk annak biztosítására, hogy minden hallgatónk valóban sikerüljön megértenie, hogyan kell növekedni egy vállalkozásban ügyfelek kiszolgálása egy ügynökségnél. Tapasztalatot szerez a csoportdinamikában, a szervezeti változásokban, a technológiai platformokban és a stratégiában. Holisztikus tapasztalatokat szerez minden modulban, így a készségek könnyebben alkalmazhatók a valós világban.
A képzést online tartják előadásokkal, videókkal és tanácsadói segítséggel.
A kurzus az értekezés benyújtásával és annak megvédésével zárul.
Alkalmazás
- jelentkezési lapot kell benyújtania
- nyújtsa be képesítésének másolatát
- önéletrajz
Tanfolyam tartalom
Modulok | Hitelszámok |
Mobil Marketing | 10 |
Bevezetés a digitális marketingbe | 10 |
Keresőoptimalizáció | 5 |
Kattintásonkénti fizetés | 5 |
Digitális vizuális és videohirdetés | 5 |
Közösségi média marketing | 10 |
E-mail marketing | 5 |
Analitika | 5 |
Stratégia és tervezés | 5 |
Belépők
Tanterv
- Időtartam: 2 félév
- Kredit: 60
- Angol nyelv
- Program: Alfred Nobel Open Business School Svájc és Collegium Humanum Warsaw Management University
Doctor of Business Administration (DBA) – Mobil és digitális marketing posztgraduális tanulmányok, amelyeket az Alfred Nobel Open Business School Switzerland szervezett a Collegium Humanum Warsaw Management University-vel együttműködésben, a legismertebb és legrangosabb vezetői képesítés.
A Doctor of Business Administration (DBA) a legmagasabb vezetői képesítést megerősítő posztgraduális képzés, amely tapasztalt, magas szintű vezetőket és üzletembereket céloz meg. DBA-tanulmányok – A mobil és digitális marketing az egyetlen tanulmányi program a világnak ezen a részén, magas színvonalú szakemberek számára a digitális és mobil marketing területén, amely a marketing leggyorsabban növekvő területe. A tanulmányok a legkorszerűbb, legfejlettebb technológiai ismeretekre épülnek.
Doctor of Business Administration (DBA) – A mobil- és digitális marketing tanulmányokat szigorúan értékelik és folyamatosan fejlesztik.
A speciális DBA program végzősei a mobil és digitális marketing magas szintű szakembereinek elit csoportját képviselik, garantálva mind maguknak, mind a potenciális jövőbeli munkáltatónak a magas szintű szolgáltatásokat. Javaslatot teszünk egy innovatív oktatási tervre, mind tartalmi, mind gyakorlati szempontból, létrehozva egy virtuális munkaterületet, amely lehetővé teszi a megszerzett tudás gyorsabb megvalósítását. Az Egyesült Államokban jól ismert képzési módszer szerint oktatunk képzett menedzsment személyzet számára, akik tökéletesen behatolnak az új technológiák, a marketing, valamint a digitális és mobil marketing területére.
A kreatív technológiai és alkalmazási megoldások, valamint az új szervezeti és adminisztrációs rendszerek lehetővé teszik az egyszerű és kellemes oktatást.
Ez a specializáció magában foglalja azokat a fogalmakat, eszközöket és technikákat, amelyek szükségesek az ügyfelekkel való rendszeres és integrált kommunikációhoz, valamint hatékony, célzott promóciós kampányok létrehozásához. Amikor befejezi a mobil- és digitális marketing szakterületet, megérti a stratégiai marketing fogalmakat és az eszközöket, amelyek szükségesek a megalapozott döntések meghozatalához, és meghatározza a vállalat, üzleti egység, osztály vagy termékcsalád irányát egy digitális ökoszisztémában.
Megvizsgálja a mobil térben megjelenő trendeket, és felismeri a „mindig bekapcsolt” mobileszközök által kínált új lehetőséget a konkrét közönségekkel való hatékony interakcióra a kontextus és a hely alapján.
A Mobile Marketing modul a mobilmarketing területén használt kulcsfogalmakat és terminológiát öleli fel, és technikai ismeretekkel és készségekkel látja el a hatékony mobilmarketing stratégiát. A megfelelő eszközök és erőforrások kiválasztásával, valamint a mobil előfizetői listák kezelési technikáival fejlesztheti ismereteit és készségeit a hatékony kampányok lebonyolításához.
Programjaink megvalósításának egyedi moduláris megközelítésével, az iparágban vezető diákok és oktatók arányával, valamint kicsi, összpontosított online osztálylétszámunkkal időt szakíthatunk annak biztosítására, hogy minden hallgatónk valóban sikerüljön megértenie, hogyan kell növekedni egy vállalkozásban ügyfelek kiszolgálása egy ügynökségnél. Tapasztalatot szerez a csoportdinamikában, a szervezeti változásokban, a technológiai platformokban és a stratégiában. Holisztikus tapasztalatokat szerez minden modulban, így a készségek könnyebben alkalmazhatók a valós világban.
A képzést online biztosítjuk előadásokkal, videókkal és tanácsadói segítséggel.
A kurzus az értekezés benyújtásával és annak megvédésével zárul.
Tanfolyam tartalom
Modulok | Hitelszámok |
Mobilmarketing | 10 |
Bevezetés a digitális marketingbe | 10 |
Keresőoptimalizáció | 5 |
Kattintásonkénti fizetés | 5 |
Digitális vizuális és videóhirdetés | 5 |
Közösségi média marketing | 10 |
E-mail marketing | 5 |
Analitika | 5 |
Stratégia és tervezés | 5 |
A program eredménye
A DBA in Digital and Mobile Marketing program segít hatékony mobil marketing kampányok létrehozásában és megvalósításában. Foglalkozik a mobilmarketing alapjául szolgáló koncepciókkal és trendekkel, valamint mélyreható pillantást vet az SMS-kampányokra és a mobilra optimalizált webhelyekre.