Üzleti menedzsment: Marketing alapelvei és gyakorlati tanfolyama - A Nyitott Egyetem
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
10 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 639
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Fedezze fel és élvezze a „rekreációs” matematikát, miközben javítja kreatív és deduktív gondolkodási képességeit.
Szerezzen olyan marketing készségeket, amelyekre szükség van a menedzsment karrierjének kiemeléséhez
Az ügyfelek viselkedésének megismerésétől az ügyfelek igényeinek megfelelő termékek és szolgáltatások kialakításáig - a marketing technikákat és eszközöket alkalmazzák a menedzsment problémák megoldására a különféle szakmai körülmények között.
Akár üzleti, akár nem kereskedelmi iparban dolgozik, menedzsment szakemberként elengedhetetlen, hogy megértse a marketing értékét és annak hatását a különböző üzleti funkciókra.
Ez a mikrohitelesítő bemutatja a marketing alapelveit - az offline és a digitális perspektívákat.
A bevált gyakorlati marketing megközelítések feltárásával javíthatja marketing ismereteit, javítja a szakmai döntéshozatalt, és hozzáigazítja megközelítését az üzleti kihívások megoldásához, bármilyen szerepe vagy ágazata van.
A legújabb tudományos gondolkodás alátámasztása mellett ez a mikrohitelesítő adat gyakorlati marketing példákat és tanulmányi beszámolókat foglal magában a különféle nemzetközi márkákról, valamint a helyi jótékonysági szervezetekről és szociális vállalkozásokról az iparban, a gyártástól és a kiskereskedelmetől a professzionális szolgáltatásokig és az egészségügyi szolgáltatásokig.
Fejleszti a kulcsfontosságú marketing témák megértését, például a trendeket, az ügyfelek motivációját és az ügyfelek értékének biztosítását, és megtanulja, hogyan kell adatokat gyűjteni és felhasználni a hatékony irányítási döntések meghozatalához.
Eszköztárat is készít olyan termékek és szolgáltatások létrehozására, amelyek megfelelnek az ügyfelek igényeinek és megkülönböztetik a terméket a versenytársak ajánlatától.
Milyen készségeket fog tanulni?
- Az ügyfelek motivációinak azonosítása és azokra való reagálás.
- A környezet elemzése a marketing lehetőségek azonosítása érdekében.
- Hatékony kapcsolatok létesítése az érdekelt felekkel.
- Az adatok értelmezése és felhasználása a marketing döntések megalapozására.
- Az ügyfelek fizetési hajlandóságának kezelése.
- Kommunikációs stratégiák kidolgozása az Ön termékéhez vagy szolgáltatásához.
- Az ajánlat elhelyezése a megfelelő vásárlók vonzása érdekében.
- Hogyan készítsünk vonzó üzleti és személyes márkákat.
- Az ügyfelek kockázatérzékelésének azonosítása és kezelése.
- A forgalmazókkal fenntartott kapcsolatok kihasználása a marketing siker érdekében.
- Az ajánlat megkülönböztetése a versenytől.
Mikor szeretne kezdeni?
Célunk, hogy néhány havonta futtassuk a mikrohitelesítő adatainkat. Csatlakozzon az Önnek megfelelő dátumra, vagy regisztráljon, hogy hallgassa meg beiratkozási tanácsadóját a jövőbeni futásokról és frissítésekről.
- 2021. március 29
Mit fog elérni?
A tanfolyam végére képes lesz:
- Megoldja a számos kereskedelmi és nem kereskedelmi célú marketing problémát megfelelő eszközök és koncepciók segítségével.
- Alkalmazza a termék- és szolgáltatástervezés, a disztribúció menedzsment és az árazás legújabb eszközeit a valós helyzetekben.
- Gyűjtsön releváns információkat a marketing döntéshozatalhoz.
- Értelmezze a különféle információforrások különféle típusait.
- Értékelje és hajtsa végre a megfelelő csere módszereket, ideértve a kapcsolatokat a különböző helyzetekben.
Mit fog kapni
10 brit kredit az Open University egyetemi hallgatói szintjén.
Megkap egy nyílt egyetemi tanúsítványt, amely igazolja, hogy 10 egyetemi kreditben részesült egyetemi szinten. A kredit a végső értékelés átadásakor kerül odaítélésre.
Ön jogosult erre a mikrohitelesítésre?
- Ez a mikrohitelesítő ideális azoknak az üzleti szakembereknek, akik szeretnék szélesíteni a marketing megértését, és tudásukat és készségeiket fejleszteni, hogy javítsák a munkahelyi teljesítményüket.
- Ez egy bevezető szintű kurzus, és nincs szükség előzetes marketing ismeretekre. A beiratkozáshoz nincs szükség speciális tapasztalatra vagy képesítésre.
- A kurzus számos iparág gyakorlati példáira támaszkodik, és elősegíti a marketing készségek fejlesztését, amelyeket át lehet adni a különféle ágazatok és szervezetek számára.
Megfelelő ez a mikrohitelesítéshez?
Ez a mikrohitelesítés növeli a bizalmát abban, hogy marketing elveit alkalmazza a munkájához és a marketing koncepciókat használja az üzleti problémák megoldásához.
Különösen javítja az alábbiak foglalkoztathatóságát:
- Szakemberek, akik szeretnének haladni a vezetői szintre.
- Azok a szakemberek, akik újak a marketing szerepében vagy dolgoznak a marketingben, de nem rendelkeznek hivatalos képesítéssel.
- Idősebb szakemberek, akik fejleszteni szeretnék marketing és irányítási készségeiket.
- Önálló vállalkozók, akik fejlesztik készségeiket és marketing ismereteiket.
Kivel fogsz tanulni?
Haider Ali
Marketing tanár vagyok az OU-ban, ahol menedzserek ezreinek segíttem a menedzsment szakmai bizonyítvánnyal a sikerben, és a 2020-as verziót sok más számára segítem.
Karrier-központú tanulás
Az Open University
Az Open University (OU) az Egyesült Királyság legnagyobb tudományos intézete és a rugalmas távoktatás világvezetője, küldetése, hogy nyitott legyen az emberek, helyek, módszerek és ötletek iránt.
Mi az a mikrohirdetés?
A mikrohitelesítményeket úgy tervezték, hogy felkészítsék Önt a gyorsan növekvő iparágakban végzett munkára, anélkül, hogy teljes mértékben rá kellene költeni az időt és a költségeket. A mikrohitelesítő önállóan önálló hitelesítő adatokként is önálló lehet, és néhányan tudományos hitelt kínálnak egy fok megszerzéséhez.
Tanuljon online szakértői oktatókkal Teljes online tanfolyamok, szakemberek vezetésével 12-16 héten keresztül, egy speciális szakemberekkel. | + | Teljes projekt alapú értékelések Tesztelje tudását online oktató által megjelölt értékelésekkel és gyakorlatokkal. | + | Keress professzionális hitelesítő adatokat Fejezze be a tanulást, és adja át az értékeléseit akkreditált hitelesítő adatok megszerzéséhez. | = | Előre tovább a karrierje során Használd a mikrohitelesítést a szaktudásod és az iparág további fejlődésének bizonyítékaként. |
Belépők
A program eredménye
Milyen készségeket fog tanulni?
- Az ügyfelek motivációinak azonosítása és azokra való reagálás.
- A környezet elemzése a marketing lehetőségek azonosítása érdekében.
- Hatékony kapcsolatok kialakítása az érintettekkel.
- Adatok értelmezése és felhasználása marketing döntések megalapozására.
- Az ügyfelek fizetési hajlandóságának kezelése.
- A termékének vagy szolgáltatásának megfelelő kommunikációs stratégiákat dolgozzon ki.
- Állítsa be ajánlatát a megfelelő ügyfelek vonzására.
- Hogyan építsünk lenyűgöző üzleti és személyes márkákat.
- Az ügyfelek kockázatfelfogásának azonosítása és kezelése.
- A forgalmazókkal fenntartott kapcsolatok kihasználása a marketing siker érdekében.
- Megkülönbözteti ajánlatát a versenytársaktól.
Mit fogsz elérni?
A tanfolyam végére képes leszel:
- Megfelelő eszközök és koncepciók segítségével számos kereskedelmi és nem kereskedelmi marketing problémát old meg.
- Alkalmazza a termék- és szolgáltatástervezés, a disztribúciómenedzsment és az árképzés legújabb eszközeit a valós helyzetekben.
- Gyűjtsön releváns információkat a marketinges döntéshozatalhoz.
- A különböző információforrásokból származó különféle típusú információkat értelmezheti.
- Értékelje és alkalmazza a megfelelő cseremódszereket, beleértve a kapcsolatokat a különböző helyzetekben.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Gazdálkodástudományok doktora marketing és kommunikáció szakon
- London, Egyesült Királyság
- Ragusa, Olaszország + 1 több
MSc Marketing Online
- Online
BA (Hons) üzleti menedzsment (marketing), alapítási év (CMI)
- Online