Üzleti menedzsment és digitális technológiák mesterképzése
International Telematic University UNINETTUNO
Kulcs információ
Campus helye
Rome, Olaszország
Nyelvek
Angol, Olasz
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 200 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* évente
Bevezetés
Az üzleti menedzsment és a digitális technológiák második ciklusú kurzusának célja magas szintű szakemberek képzése, akik képesek a digitális technológiák által kínált főbb eszközöket az üzleti menedzsmentben használni.
Az egyre globalizálódó és versenyképesebb piacokon a vállalatoknak új készségekre van szükségük, amelyek képesek használni a digitális technológiákat a létesítmények hatékonyságának, eredményességének és versenyképességének javítása érdekében.
Az üzleti menedzsment és a digitális technológiák második ciklusú szakának célja a vállalatok irányításával és irányításával foglalkozó szakemberek, az információs és kommunikációs technológia (ICT) szektorban működő vállalatok kereskedelmi területein dolgozó szakemberek, valamint a az üzleti gazdaság és az új technológiák területén.
Összefoglalva: az üzleti menedzsment és a digitális technológiák második ciklusú szakán magasan képzett szakember fejleszti vezetői és technológiai készségeket, gazdasági és jogi ismeretekkel rendelkezik az IKT-val kapcsolatos innovatív szempontokról. Ez egy olyan szakember, aki képes erősen versenyző körülmények között, valamint magán- és állami vállalatokban dolgozni, ahol a digitális technológiák stratégiai tényezők a versenyképesség szempontjából.
Az üzleti menedzsment és a digitális technológiák második ciklusú szakiránya az International Telematic University UNINETTUNO által meghatározott konszolidált pszicho-pedagógiai modell szerint International Telematic University UNINETTUNO és két évig tart. Az első évben a következő speciális készségeket nyújtják: az innováció gazdaságával kapcsolatos elméleti modellek, vállalati menedzsment, különös tekintettel az IKT használatára, marketing stratégiák, az e-kereskedelmi modellek alkalmazása a promóció és a kommunikáció során, jogi fogalmak a digitális technológiák és a munkafegyelem kapcsolatához. Annak a kompetencia-keretnek a teljesítése érdekében, amely a diplomának rendelkeznie kell vezetői pozíciók betöltésével, még a globális piacokon működő vállalkozásokban is, a nemzetközi számvitel elemei is rendelkezésre állnak. Végül az első év készségei az információfeldolgozó rendszerekkel kapcsolatos ismeretek megszerzésével, statisztikai megközelítéssel, valamint a digitális technológiák üzleti menedzsmentben történő felhasználásával fejeződnek be.
A modulok az innovatív üzleti menedzsment területén a kompetenciák erősítésére irányultak, a közszférával és az e-kormányzati alkalmazással kapcsolatban is, különös tekintettel az új technológiákra és a digitális forradalom által érintett ágazatok szabályozási keretelemzésére (távközlés az iparág mindenekelőtt) a második évben kerül sor. A kurzus a fejlett webes technológiák alapos tanulmányozásával zárul.
Várható tanulási eredmények
Tudás és megértés
Az üzleti szakaszban található modulok kiegészítik a hároméves közgazdász és üzleti menedzsment szakon megszerzett ismereteket és megértési ismereteket az üzletvezetés, a szervezés és a könyvelés tekintetében. A hallgató képes lesz javaslatot tenni a digitális technológiákhoz kapcsolódó változtatásokra és módosításokra, valamint innovatív megoldásokra az üzleti menedzsment stratégiák, a számvitel, a készletgazdálkodás, a szervezeti minták, a külső kapcsolatok, a nyersanyagellátás-menedzsment, az elosztási és az értékesítési csatornák tekintetében, marketing technikák és új kommunikációs médiumok, és mindez a magán- és az állami szektor tekintetében egyaránt.
A tudás és a megértés alkalmazása
Az a hallgató, aki befejezi az üzleti menedzsment és a digitális technológiák második ciklusát, hatékonyan gondoskodhat a vállalati adatok automatizált kezeléséről, a mobil és a szociális e-kereskedelmi technikákról, vagyis a számítógépes technológiák online promóciójáról és marketingjéről. termékek és szolgáltatások, az ellátási lánc menedzsment (a megrendelések, szállítás, számlázás, digitális technológiákon alapuló fizetési ciklus integrált kezelése), a digitális termelés, amely az üzleti termelési folyamatokat támogató fejlett digitális technológiák elfogadása, az intelligens logisztika, nevezetesen az digitális technológiák készleteinek kezelése,
Képtár
A program eredménye
Várható tanulási eredmények
Tudás és megértés
Az üzleti szakaszban található modulok kiegészítik a hároméves közgazdász és üzleti menedzsment szakon megszerzett ismereteket és megértési ismereteket az üzletvezetés, a szervezés és a könyvelés tekintetében. A hallgató képes lesz javaslatot tenni a digitális technológiákhoz kapcsolódó változtatásokra és módosításokra, valamint innovatív megoldásokra az üzleti menedzsment stratégiák, a számvitel, a készletgazdálkodás, a szervezeti minták, a külső kapcsolatok, a nyersanyagellátás-menedzsment, az elosztási és az értékesítési csatornák tekintetében, marketing technikák és új kommunikációs médiumok, és mindez a magán- és az állami szektor tekintetében egyaránt.
A tudás és a megértés alkalmazása
Az a hallgató, aki befejezi az üzleti menedzsment és a digitális technológiák második ciklusát, hatékonyan gondoskodhat a vállalati adatok automatizált kezeléséről, a mobil és a szociális e-kereskedelmi technikákról, vagyis a számítógépes technológiák online promóciójáról és marketingjéről. termékek és szolgáltatások, az ellátási lánc menedzsment (a megrendelések, szállítás, számlázás, digitális technológiákon alapuló fizetési ciklus integrált kezelése), a digitális termelés, amely az üzleti termelési folyamatokat támogató fejlett digitális technológiák elfogadása, az intelligens logisztika, nevezetesen az digitális technológiák készleteinek kezelése,